Autor Wątek: Dwa serca przez miłość połączone w jedno, bijące dla nas dwojga -> 15.05.2010 r.  (Przeczytany 358972 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline werka23

• Chuck Norris
  • Dwa serca przez miłość połączone stały się jednym
  • data ślubu: 14.02.2009 15.05.2010 :i_love_you:
ninux nie pisałam o tym  ;) licencjat mam zrobiony w kierunku edukacji artystycznej w zakresie sztuk plastycznych a obecnie zaczynam II rok MU dziennikarstwo i komunikacja społeczna z elementami Public Relations. No i właśnie porażka bo wcześniej miałam mało angielskiego a teraz będzie lektorat prasy w języku obcym i uczę się go dodatkowo. Oj ciężko mi to idzie, brakuje mi regularności i wszystko zapomniałam...no większość. W wakacje kilka stron przerobiłam, bo bujałam w obłoczkach  ;D eeee....i nawet nie chce wracać na ziemię. Zatem nie jestem nauczycielka a uczniem i studentką  ;) I w czerwcu czeka mnie obrona  :'( Chociaż fajnie było by uczyć plastyki w podstawówce ::) No ale bez przygotowania pedagogicznego nie da rady  :-X A nie mogę zrobić bo w weekendy mam zjazdy we Wrocławiu i tak kółko się zamyka. Nie pracuję, bo jestem niedyspozycyjna; w piątek około południa wyjazd a i czasem w tygodniu coś wypadnie...Chciałabym chociaż na 1/2 etatu ale wiecie jak to w naszym kraju bywa  :(

[ angielski sie przewija to temat mi bardzo bliski  :)
uczysz angielskiego?  ;)

agatko  ;) ;) ;) ja myślę tak w listopadzie wziąć się już za pisanie bo z dostępem do materiałów może być problem  ::)

Niunx
  • Gość
Aaa.. rozumiem  :) a jaka obrona Cie czeka w czerwcu skoro masz juz licencjat i dopiero zaczynasz MU?  :)

Tak, ucze angielskiego i rosyjskiego  ;) Jednak nie jako nauczycielka w jakiejs szkole, a dodatkowo douczam dzieciaki, studentow i doroslych. Nadal jeszcze studiuje i ide w kierunku tlumaczeniowki a nie pedagogiki  ;D Chociaz kurs pedagogiczny na pewno zrobie..

Offline werka23

• Chuck Norris