Wysłałam Ci PW, ale coś mi się tu pochrzaniło i nie wiem czy się wysłało:P Dlatego wlepiam tu coś, co znalazłam na innym forum: powinno Ci się przydać:
Wybierając lokal (restaurację) należy wziąć pod uwagę następujące elementy:
1. Sala restauracyjna
- na ile osób jest sala restauracyjna
Ważne, aby każdy miał wygodne miejsce przy stole (a nie jakies dostawki w kącie). I pamietać że deklarowana wcześniej liczba gości jest teoretyczna - może byc mniej ale może sie okazać że bedzie potrzebne kilka miejsc więcej.
- klimatyzacja
2. Sala do tańczenia
- czy jest odpowiednio duża,
- czy jest połączona z salą jadalną(czy może na innym piętrze)
3. Menu
- czy jest smaczne (najlepiej zapytać bywalców

)
- ilość jedzenia wchodząca w skład menu(ilość posiłków, napoi, owoców, ciasta itp na osobę)
- czy to co nie zjedzone mozna zabrac po weselu(czy zapewniają pojemniki)
4. Dekoracja
- czy jest wykonywana w ramach podstawowej opłaty i jaka(zdjęcia!)
- jeśli dekoracja jest wliczona, to czy można z niej zrezygnować na rzecz własnej
5. Położenie i okolica lokalu
- wygodny dojazd
- parking
- czy lokal ma taras, ogród
6. Koszty
- cena menu/ za os(czy będzie niezminiona w dniu wesela!)
- opłata za Dj-a, fotografa, muzyków(ile)
- opłata za dzieci
- opłaty na domówienie czegoś spoza menu
- opłata za obsługę (np po godz 24)
- opłata za parking, wc
- ewentualne koszty zniszczeń(np zbitych talerzy, szklanek)
- pokój (nocleg)
- ustalenie terminu wpłacenia zaliczki, zapłaty całosci i ewentualnych dopłat
I podpisywać umowę - koniecznie!
Odnośnie modyfikacji umowy- to sama nie mam pojęcia
