Hej, może któraś z Was mi podpowie co mam zrobić:
Oddalam parasolkę xs już 3 raz do reklamacji,
za pierwszym razem poprosiłam o naprawę - napisali że naprawili
jednak dalej wypadalo nam to samo kółko, wózek pojechał drugi raz do reklamacji - napisałam naprawa lub wymiana - napisali ze wymienili tam jakąś część
niestety znowu wypadało to samo kółko - więc napisałam we wniosku o zwrot pieniędzy za wózek ( wózek mam od połowy maja )
Dzisiaj dzowni do mnie koleś ze sklepu że wózek został kolejny raz naprawiony - tzn znowu wymienili jakąś tam czesc i całe kółko, jednak nie zostałam poinformowana o sposobie rozwiązania rekklamacji tymbardziej że zaznaczyłam że teraz chce pieniądze
czy mogli tak zrobić ??
mam odebrac wózek, czy mogę coś jeszcze wywalczyć w tej sprawie ??
wiem, ze powinam iść do rzecznika, ale mogę iść tam dopierow w poniedziałek, próbuje się dodzwonić na infolinie ale nie mogę
