Autor Wątek: Wątek zniecierpliwionych 2008, czyli ponad 400 dni do ...  (Przeczytany 564905 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline meg

• użytkownik
  • **
Wątek zniecierpliwionych 2008, czyli ponad 400 dni do ...
« Odpowiedź #60 dnia: 4 Stycznia 2007, 15:36 »
Cytat: "katarzyna_84"
zastanawiam się, czy nie zrezygnować całkiem z kamerzysty...

Nie rezygnuj! Teraz może się Wam wydawać zbędny, skoro jest fotograf, ale za parę lat możecie żałować. Lepiej dmuchać na zimne :-)

Fotograf i kamerzysta to następny punkt programu u nas. Zepełnie nie wiem, jak się do tego zabrać. Przede wszystkim absolutnie nie znam się ani na zdjęciach ani na kręceniu filmów. Dopiero jak mi ktoś zwróci uwagę, że popatrz, jakie beznadziejne ujęcie, jaki kadr!, wtedy myślę: aaa no rzeczywiście.
Myślę, że o reportarz poproszę moją siostrę ze szwagrem, bo oni zajmują się fotografią od ponad dziesięciu lat, z tym że nie jest to ich jedyne zajęcie, a tylko część oferty ich firmy.
W ten sposób miałabym załatwione nie tylko zaproszenia, winietki i zawieszki na butelki, a w końcu każda oszczędność nie w kij dmuchał.

moje urodziny wypadają w sobotę w 2008 i niby też rozważaliśmy taką opcję, ale Tomek od razu, że to byłoby niesprawiedliwe, bo Jego też w tym roku wypadają w sobotę...

O tak, to mogłaby być niesprawiedliwość i powód do kłótni na następne długie lata ;-)

[ Dodano: Czw Sty 04, 2007 3:43 pm ]
Gabiś, Ty się nic nie martw, bo tu dziewczyny pomagają jak profesjonalne firmy organizujące śluby i wesela. Pytaj o wszystko, zawsze ktoś podpowie z własnego doświadczenia :-)
meg

Ubi tu Caius, ubi ego Caia.

Offline katarzyna_84

• Chuck Norris
  • Razem od 2-8-2000
  • data ślubu: 2.8.2008
« Odpowiedź #61 dnia: 4 Stycznia 2007, 15:45 »
Cytat: "meg"
Nie rezygnuj! Teraz może się Wam wydawać zbędny, skoro jest fotograf, ale za parę lat możecie żałować. Lepiej dmuchać na zimne