Witajcie!!!
Ostatnie dni to jakaś masakra - to co mi się przydarzyło jest nie do uwierzenia. Byłam zła na siebie i na wszystkich ale od początku...
W czwartek mieliśmy iść do USC, wcześniej dzwoniłam 2 razy upewnić się czy możemy załatwić to w Szczecinie bo mamy dość skomplikowaną sytuację tzn. żadne z nas nie jest zameldowane w Szczecinie, ślub (konkordatowy) odbędzie się w Szczecinie, dwukrotnie udzielono mi odpowiedzi pozytywnej (potem byłam zła na siebie - w końcu jestem prawnikiem, że nie przeczytałam właściwej ustawy

).
Odstaliśmy swoje w kolejce wchodzimy i okazało się, że gdybyśmy brali ślub tylko w USC to możemy to tu załatwić, a jeżeli konkordatowy to tylko w miejscu zameldowania jednej ze stron - po raz pierwszy wpadłam w furię nawrzeszczałam na Bogu Ducha winną kobietę - zachowałam się jak wariatka. Przez to moje zachowanie przynajmniej otrzymałam akt urodzenia bez kolejki (teraz jestem na siebie zła, że tak się zachowałam - dorwał mnie chyba stres przedślubny). Ale to nie koniec, po południu byliśmy umówieni z księdzem na spisanie protokołu. Wchodzimy do kancelarii parafialnej, ksiądz zaczyna od chrztu, mówię, że byłam chrzczona w tym Kościele podaję rok chrztu, ksiądz odnajduje mnie w skorowidzu alfabetycznym, przy moim nazwisku jest nr odsyłający do metryki, ksiądz szuka pod tym nr , a tam jest zupełnie ktoś inny...

ksiądz też robi

i mówi, że ktoś sprawę zawalił. Pyta gdzie była komunia i bierzmowanie, ja mu na to, że zupełnie gdzie indziej, ksiądz mówi, że w takiej sytuacji, niestety muszę dostarczyć akt bierzmowania... potem ksiądz prosi o dowód osobisty, patrzę a ja go nie mam