Autor Wątek: "Jesteś lekiem na całe zło" czyli odliczanie Gosi i Łukasza => 11.09.2010  (Przeczytany 76389 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ciriness

• Chuck Norris
  • data ślubu: 11.09.2010
Witajcie moi kochani :)

Mam na imię Gosia, studiuję (IV rok) w Szczecinie, mieszkam w Poznaniu a jestem z Wałcza.

Zaręczyliśmy się w sierpniu 2009 roku i nie planowaliśmy ślubu, do momentu ślubu mojej przyjaciółki (09.01.2010) gdzie mój narzeczony uparł się że i my możemy (jak wiadomo problemem były finanse...) i jakoś to wszystko ruszyliśmy przez 2 tygodnie, że 11 września tego roku weźmiemy ślub.

Jestem trochę przerażona bo czy brać ślub na studiach to tak jakoś nie za wcześnie ?

Mamy załatwioną salę, kamerę i sesję, wstępnie kościoł, nie wiemy jeszcze który gdyż mój kochany nie ma bierzmowania.

I pierwszą dużą przeszkodę napotkałam szukając zespołu...oczywiście nie ma terminów

jesteśmy umówieni z zespołami GAMBIT, DOREMIX, SILVER BAND i AZET na niedzielę, zastanawiamy się jeszcze nad SAVIO ale dużo biorą no i mamy zespół z Poznania i z Wałcza, powoli przesłuchamy choć przyznam szczerze że ogólnie jestem załamana bo już nie ma zespołu który gra na żywo (perkusja, organy, gitara, bas, wokal kobiecy) a taki mi się marzył.

Więc wczoraj przepłakałam aż w końcu wujek postawił mnie na nogi i powiedział, że ważni są ludzie, a mamy takich gości co to się przy wszystkim bawić będą :)

Witajcie w naszym świecie :) Jeszcze dużo przed nami!

Offline Anjuszka

• Chuck Norris
  • data ślubu: 30.07.2011
dołączam do Twojego odliczanka :))

Offline Lili-liliana

• maniak
  • data ślubu: 08.05.2010r.
Ja jestem na pierwszym roku i się nie boję, Ty też się nie bój ;D
Natalia 26.04.2012 Bartłomiej 10.01.2018

Offline patrycja_4r

• Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2011r  :i_love_you:
Trzecia  ;D ;D ;D ;D ;D
Takie spontany są najlepsze  :brewki:
A więc tak: