Czekam na egzamin ale już mnie głowa boli od nauki i powtarzania więc dla relaksu pisze hihiihh
Jeśli chodzi o przygotowania do ślubu to na razie spokój...
-sala jest zamówiona...zaliczka wpłacona...umowa wstępna podpisana
-orkiestra...zamówiona...umowa podpisana...zaliczka zapłacona
-fotograf...jest...umowa podpisana...zaliczka zapłacona
-kamerzysta...także jest...umowa podpisana...kasa wstępna zapłacona
-kościół...wstępnie godz zapisana a po wpis do kalendarza na rok 2011 mamy się stawić w sierpniu
Jak na razie wydatki...500zł+500zł+350zł+500zł = 1850zł eeehhhhhhh
Jeśli chodzi o całość to
-fotograf 1050zł
-kamerzysta 2100zł
-zespół 3400zł
-sala 200zł za os czyli 140x200= 28000

((((((((
Teraz odpoczywamy sobie i oczywiście oszczędzamy heheheheh