Artykuły powiązane

 Po sukcesie zeszłorocznej promocji "Pink Hope", Swarovski - światowy lider w produkcji ciętego kryształu - w tym roku ponownie angażuje się w walkę z rakiem piersi. Dwa artykuły zostały specjalnie zaprojektowane, by wspomóc zbiórkę funduszy na rzecz zwiększenia świadomości tej choroby. 20% dochodu z ich sprzedaży Swarovski przekaże organizacjom zajmującym się walką z rakiem.
 W październiku, międzynarodowym miesiącu świadomości raka piersi, Swarovski wesprze tę sprawę promocją zatytułowaną "Pink Hope". W Polsce, tak jak i w wielu innych krajach europejskich, zeszłoroczna "Pink Hope" zebrała pokaźne fundusze dla organizacji walki z rakiem.
 W tym roku, szczere zaangażowanie firmy znajduje wyraz w dwóch specjalnie zaprojektowanych, limitowanych artykułach "Pink Hope" - wisiorku i przywieszce w kształcie serca i różowych odcieniach. Przywieszkę wykonaną techniką CeralunTM można nosić przy zeszłorocznej bransoletce "Pink Hope" lub przy każdej innej tego typu bransoletce. Wisiorek wykonany techniką pavé i akcentowany drugim sercem z przezroczystego kryształu to klasyczna biżuteria doskonale komponująca się zarówno z eleganckim, jak i bardziej nieformalnym strojem. Serce jest ulubionym motywem kobiet w każdym wieku. Z kolei kolor różowy, na całym świecie kojarzony z rakiem piersi, daje wyraz solidarności z pacjentkami cierpiącymi na tę chorobę. Dla firmy Swarovski i uczestniczących w promocji sklepów detalicznych sprzedających jej produkty problem raka piersi jest bardzo ważny. Ofiarowując 20% dochodu ze sprzedaży artykułów w promocji "Pink Hope", Swarovski i sklepy detaliczne sprzedające jego produkty pragną ofiarować iskierkę nadziei tym, których ta choroba dotyka i zwiększyć świadomość zagrożenia nią.
 W Polsce, biżuterię "Pink Hope" 2007 będzie można kupić w firmowych sklepach Swarovski i w innych, wybranych sklepach detalicznych od 1-go października 2007 roku, w cenie 360 zł (wisiorek) i 190 zł (przywieszka). 20% ceny detalicznej zostanie przekazane Polskiemu Komitetowi Zwalczania Raka.