Autor Wątek: Organizowac samemu czy w restauracji  (Przeczytany 26187 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rudzia30
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Kobieta
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #60 dnia: 7 Lutego 2008, 12:45 »
Organizując samemu wesele musimy poprosić o pomoc sztab ludzi, ciotki, wujków, rodziców, kuzynów i kuzynki itd, nie każdy ma czas i głupio jest im odmawiać, ponieważ nam samym zajmnie to bardzo dużo czasu i w tym mniejsu powstaje pytanie po co jest wesele i komu ma to służyć ? Wydaje mi się, że wesele jest dla nas i dla naszych gości i ma być dobra zabawą i przyjemnością i naprawdę nie polega to na zagonieniu całej rodziny do organizowania imprezy, można przecież zrobić przyjęcie - obiad. Jestem zwolenniczką organizowania wesela w restauracji.

Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #61 dnia: 7 Lutego 2008, 13:08 »
No to chyba się nie rozumiemy. Bo zapewniam cie, że te osoby co organizują samemu nie proszą rodziny o pomoc- tylko wynajmują obsługe


Offline KAHA

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5295
  • Płeć: Kobieta
  • Denique non omnes eadem mirantur amantque
  • data ślubu: 11.09.1999
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #62 dnia: 7 Lutego 2008, 15:27 »
czasami prosi się osoby z rodziny, zeby zaoszczedzic na pomocach, ale nie kazda kucharka godzi sie na to.

Offline katarzyna_84

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4767
  • Płeć: Kobieta
  • Razem od 2-8-2000
  • data ślubu: 2.8.2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #63 dnia: 7 Lutego 2008, 16:34 »
No to chyba się nie rozumiemy. Bo zapewniam cie, że te osoby co organizują samemu nie proszą rodziny o pomoc- tylko wynajmują obsługe

Niestety, ale sama się z takimi przypadkami spotkałam, że cioteczki zasuwały między stołami a kuchnią.

Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #64 dnia: 8 Lutego 2008, 14:38 »
o kurcze, to ja nie wiedziałam, że ktoś może miec jeszcze takie pomysły. Wydało mi się naturalne, że to pełna obsługa  ::)


Offline marika84

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #65 dnia: 17 Marca 2008, 13:27 »
To wszystko zalezy czy organizujemy duze wesele (powyzej 100) osob czy tez male przyjecie na 50 osob. Ja osobiscie mam liczna rodzinke, moj luby takze, wiec organizujemy weselicho na 150 osob w gminnej sali a nie w restaruracji bo po pierwsze nie znalezlismy takiej ktora pomiescilaby tyle osob, no a po drugie bedzie taniej. Gdybym miala zaprosic 50-80 osob to z pewnoscia zaplacilabym te 120-130 zl od osoby i mialabym spokoj. Ale na szczescie tak nie jest ;D.

Chcialabym dodac ze ja rowniez nie zamierzam angazowac mojej rodzinki w przygotowania slubne. Mamy wynajetych kucharzy i kelnerki za 2500 zł, do ich obowiazkow nalezy przygotowanie spisu produktow, przyrzadzenie jedzonka (nawet ciasta i torty beda robic), obslugiwanie gosci, posprzatanie po weselu, nakrycie na poprawiny i odgrzanie potraw. Po poprawinach sama razem z mama i bratwowa bedziemy sprzatac. Sama mi to zaproponowala.

Offline epox

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1784
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 18.08.2007 ... podejście x uda sie?...
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #66 dnia: 13 Kwietnia 2008, 12:02 »
my organizowaliśmy wszystko sami i byłam zadowolona,kucharz miał swoja obsługe,my dostalismy liste od kucharza co mamy kupic i jeździlismy,gdybym miała decydować się raz jeszcze to zrobiła bym dokładnie takie samo wesele

Offline izabell26

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 859
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 09.08.2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #67 dnia: 13 Kwietnia 2008, 17:24 »
a na ile osob robilas wesele i ile zapłaciłas za produkty?



Offline epox

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1784
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 18.08.2007 ... podejście x uda sie?...
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #68 dnia: 14 Kwietnia 2008, 16:00 »
wszystko wyliczone było na 100 osób,a ile wydaliśmy to tego nie wiem,nie liczyliśmy - może i lepiej  ;) :D,ale nie żałuje,że robiliśmy wszystko sami,najwięcej zeszło mi wody mineralnej i piwa (wesele z poprawinami,zabawa do białego rana)

Offline asia321
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Płeć: Kobieta
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #69 dnia: 24 Czerwca 2008, 13:34 »
Cytat: gosia26 link=topic=5963. msg216615#msg216615 date=1171887977
Witam!! Planuje ślub w lipcu 2008 w okolicach Rzeszowa.  Do tej pory myślałam ze wszystkim zajmiemy sie sami ale teraz sama nie wiem.
Nie wiem co bedzie taniej?? Czy ktos organizował w ostanim czasie w moim regionie wesele i wszystko wynajmował tzn kucharke, kelnerów, piekarke itp.  Ma może ktos kosztorys wszystkiego a moze polecicie jakis fajny tani lokal
Prosze o pomoc co zrobic

i co Gosia26? Na czym poprzestałaś? Życzę Ci najwspanialszej imprezy pod słońcem :) obojętnie w jakiej formie!

Offline aga8207

  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 253
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 06.06. 2009 Catamaran :)
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #70 dnia: 21 Lipca 2008, 14:30 »
No a po drugie płacąc od osoby nie dostajemy nic z tego co zostało... więc na poprawiny nic nie zostaje a oni sobie zamrażają i mają na kolejne wesele...
[/quote]

Zgłaszam stanowczy sprzeciw. My wszystko co zostaje zabieramy do domu!!! (oczywiście bez przesady lodów nie będziemy zabierać). Z tego co się orientuje wszyscy moi znajomi tak mieli. To już nie te czasy gdy restauracje oszczędzają na klientach.
Teraz porządne restauracje raczej dają coś więcej do jedzenia niż coś mniej. Chyba, że chodzi o lokale które raklamują się, że są w stanie zrobić "super wesele" za 100 zł. (za tyle to się komunię robi lub przyjęcie w domu). Chcąc być zadowolonym musimy niestety zapłacić.
W myśl zasady:
"jeden zadowolony klient przyciągnie następnego a jeden niezadowolony odciągnie 10 "
I to jest uważam święta prawda



Offline mk.mika
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1781
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #71 dnia: 3 Września 2008, 17:16 »
Nasze wesele odbedzie sie w restauracji i równiez bedziemy mieć poprawiny.
U nas również jedzenie które zostanie możemy zabrać, jedyne czego restauracja nie wyda to lody i produkty łatwo psujace się tzn, np te z majonezem - ze względu że po iluś godzinach, czy też następnego dnia nie nadają sie do spożycia - wiadome czym to grozi.


Moje oczy są nadal zielone w moim oknie wciąż kwitnie nadzieja

RELACJA

Offline justyna85

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 8439
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 01.08.2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #72 dnia: 6 Listopada 2008, 18:51 »
witajcie my tez sami robimy wesele i mam prosbe jesli macie namiary na kucharza i obsulge ze szczecin alub okolic to prosze o kontakt na prv :)



Offline dolores81
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 27.06.2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #73 dnia: 14 Stycznia 2009, 16:35 »
a czy ktoś może podać gdzie znajdują się takie sale, byłam już na kilku ale zajęte lub są za małe :-( interesuje mnie rejon katowic

Offline Doradca

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #74 dnia: 21 Stycznia 2009, 11:21 »
Cytat: dorka_9 link=topic=5963. msg216903#msg216903 date=1171912848
Dziewczyny jeżeli znacie jakąs sale z pokojami na śląsku tzn w regionach Czeladzi,Będzina Sosnowaca i Dabrowy Górniczej to dajcie znać :skacza:
Witam.
Jeżeli chodzi o sale w tej okolicy to jest mały problem najbliżej to Jaworzno piękna duża sala na górzez z 10 pokojami standardowymi za śmieszne pieniądze . w czeladzi ewentualnie wynajem sali i osobno hotelu bądz u zakonników mają też pokoje. A jeżeli chodzi o wynajem to oczywiście taniej wychodzi jak wynajmiecie sami sale i obsługe wtedy wiecie że jesteście u siebie na sali a nie właściciel patrzy sie na was krzywo nad ranem żebyście już poszli.
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2009, 16:40 wysłana przez liliann »

Offline monijane

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2197
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 29.08.2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #75 dnia: 11 Lutego 2009, 14:40 »
My organizujemy wesele sami- w remizie, z zaufanymi kucharkami itd.
Nasza szefowa kuchni powiedziała nam, że jeśli znajdziemy kogoś do pomocy na czwartek i piątek przed weselem (pomoc w pieczeniu, gotowaniu, robieniu sałatek itp.), to cena będzie o 200 zł niższa, a jeśli nie, to ona weźmie "swoją osobę" i za nią dopłacimy. Wiem, że u nas czasem mamuśki chodzą pomagać w takich przypadkach, ale ja nie będę męczyła mojej, czy też Łukasza mamy za 200 zł... Niech kobitki nabiorą sił przed dwoma dniami zabawy ;)
Moje Szczęścia :-)
On 2011
Ona 2015
On 2017

Offline aszanti
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 29 sierpien 2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #76 dnia: 24 Lutego 2009, 10:08 »
Witam Wszystkich
Mam pytanie czy mozecie mi podac namiary na jakies sale bez kateringu i bez kucharek chodzi mi o sama sale (nie restauracje) w okolicach Mysłowic ,Tychow ,Katowic
Pozdrawiam .

Offline jankaa87
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 18.07.2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #77 dnia: 26 Lutego 2009, 19:57 »
My organizujemy wesele sami na sali OSP na 90 ludzi ;)

Offline MagdaMa

  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 597
  • Płeć: Kobieta
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #78 dnia: 28 Lutego 2009, 14:43 »
ja też;
w Czeladzi na 120-130 osób; 2 dniowa impreza za połowę ceny w restauracji - po przeliczeniu;
dokładne dane spiszę i podam  po weselu - żeby było wiadomo jak dokładnie to wychodzi;
ale już teraz mogę powiedzieć, że w restauracji od osoby ok.180zł więc za samo jedzenie za 1 dzień wyszłoby ok.2tys; a my planujemy się zmieścić w 16tys ze wszystkim przy 2 dniowym weselu;

za salę płacę w sumie 1200+media ok 200zł+osobny pokoik (dla dziecka, muszę go mieć gdzie położyć);
obsługa: kelnerzy 7/8zł za godzinę + premia, żeby nie chodzili "po ścianach"; kuchnia 7-10zł/godz. - 1 kucharz, 2 pomoce, 1 osoba na zmywak;

i NIE MAM ZAMIARU NIKOGO PROSIĆ O POMOC W CZYMKOLIWEK - sami razem z obsługą wszystko zorganizujemy; goście - w tym również rodzice czy świadkowie mają tylko 1 zadanie - ładnie wyglądać i dobrze się bawić; nikt nie będzie sprzątał, nic roznosił - nawet wódki, bo od tego są kelnerzy ani przystrajał - no oprócz bramy dzień wcześniej :-) [ale to wiadomo tylko tzw młodzi]
a skoczyć na zakupy 3 czy 4 razy jest warte zaoszczędzenia 6/8tys złotych - lepiej tę kaskę można wydać; w końcu pojedziemy raz do sklepu, raz na giełdę (warzywa,owoce), i dwa razy do gospodarza - teraz po mięsko i dzień przed weselem po wyroby i bimberrrrr :-)

a hasła, że można zrobić obiad lub jak ktoś nie ma kasy to ...coś tam coś tam...proszę zostawić dla siebie; ja sama z moim płacimy sobie za wszystko - mamy po 28/30 lat więc, nie mówiąc już że nie chcemy, ale  już nawet nie wypada brać od rodziców - więc ważne jest dla nas jak pieniądze wydajemy i chcemy to zrobić "z głową";

ja rozumiem brak czasu, takie czasy więc restauracja i z głowy wiele zalatwiania - ale jeśli tylko ktoś może sobie pozwolić na trochę czasu na zorganizowanie wesela - to polecam samemu; bo  nawet sprawia mi to przyjemność :-)

Offline mk.mika
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1781
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #79 dnia: 3 Marca 2009, 08:41 »
MagdaMa - super, że sprawia wam radość i przyjemność to co robicie, ale nie wszystkim sprawia to radość.
Skoro sami organizujecie wesele i nikt Wam nie mówi co macie robic super, my równiez organizujemy sami, w stylu, który lubimy i nam sie podoba, dlatego nawet nie mysleliśmy o organizowaniu wesela w OSP czy jakiejś innej sali. Faktycznie płaci sie więcej za wesele w restauracji, ale to był nasz wybór, nasze pieniądze, i my się cieszymy, że nasze wesele będzie w tym miejscu, któe tak bardzo nam sie podoba, a przy okazji, jest to miejsce z mojego dzieciństwa.
Jedni lubia wesele w stylu wiejskim, inni ze względów na koszty wybierają sale działkowe czy OSP, inni chca sie pokazać więc robią wesele w najdroższych restauracjach, a my wesele robimy w restauracji, bo ma klimat, który nam pasuje, dobre jedzenie i wiem, że mogę polegać na włascicielach, że wszystko będzie dopięte na ostatni guzik.


Moje oczy są nadal zielone w moim oknie wciąż kwitnie nadzieja

RELACJA

Offline ajka85

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 634
  • Płeć: Kobieta
  • Miłość, miłości jakże pięne bramy
  • data ślubu: 21.08.2010
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #80 dnia: 19 Marca 2009, 20:17 »
ja tez robie w restauracji.. jak weszlismy tam od razu stwierdzilismy ze tu chcemy wesele. i oczywiscie standartowo cale jedzenie, ktore zostaje bierzemy do domku:) a menu jest naprawde bogaaate

Offline MagdaMa

  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 597
  • Płeć: Kobieta
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #81 dnia: 19 Marca 2009, 20:46 »
super; wchodzi się na gotowe i nic Cię nie interesuje; i to jest właśnie argument najważniejszy;    
[w sumie nas też, ale dopiero w pt mamy wolne]
tylko gwoli ścisłości - sala w której organizujemy wesele, w OSP, jest spoko,elegancka, a - po udekorowaniu - będzie wyglądała jak restauracja i wszystko będzie tak tam wyglądało [no może oprócz baru - jego nie wybudujemy :-), choć barek będzie i stolik na winko najprawdopodobniej również ];
w skrócie - eleganckie wesele, a nie zabawa w wiejskiej remizie  ;D ;D ;D

wcześniej miało być - 20tys :-)

a oszczędności już widzę gołym okiem :-)
jak będzie po wszystkim to wrzucę rozpiskę, bo dosyć ciekawie się rozkładają koszty;

zdecydowaliśmy w ten sposób - oprócz kosztów -,bo mamy nad wszystkim pełną kontrolę, pod każdym względem; w restauracji moglibyśmy zrobić, po znajomości, za ok.150zł za 2 dni [czyli tanio], ale zdecydowaliśmy że jednak sami :-)

powiem Wam że frajda, samemu rolować 400 mięs - tzn ja się mignęłam  ;D ;D ;D - dowoziłam tylko napoje %%% i pizzę, ale mój luby był wniebowzięty - 3 dni o tym mówił [podziwiam go za to ;D];


Offline Doradca_śląsk

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #82 dnia: 20 Marca 2009, 01:28 »
Magdama sorki ze tak,ale mam pytanie ty tam w czeladzi chcesz zmiescić 130 osób i jeszcze jakieś stoliki bedziesz miała?.To mam do ciebie pytanie robiłas jakieś przymiarki czy ci to wejdzie i jaki bedzie uklad stołów bo mnie to bardzo ciekawi bo mam tam miesiąc wczesniej wesele na 120 osób robić i sie głowie jak to bedzie bo jeszcze stol wiejski ma być.

Offline MagdaMa

  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 597
  • Płeć: Kobieta
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #83 dnia: 20 Marca 2009, 02:27 »
no, nam wychodzi że się zmieści;
postaram się wcześniej tam podjechać i wymierzyć dokładnie - to postaram się to zrobić w przyszłym tygodniu, muszę sobie to wręcz rozrysować;
zmieścić się zmieszczą, ja się nie martwię - i tak połowa będzie siedzieć na ogródku i palić fajki:-)
ale jak będzie trzeba - a na pewno dla dzieci będzie trzeba - to stoliki dowiozę;

Offline ajka85

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 634
  • Płeć: Kobieta
  • Miłość, miłości jakże pięne bramy
  • data ślubu: 21.08.2010
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #84 dnia: 20 Marca 2009, 07:37 »
mniw by bylo naprawde trudno zorganizowac samej wesele, 2 kierunkie studiow, praca i jeszcze organizacja to jak dla mnie za duzo, dlatego poszlam troszke na latwizne, a pozatym restauracja w ktorej organizujemy wesele znjaduje sie 10 min ode mnie nawet nie cale a kosciol niecale 5 ...


Offline Doradca_śląsk

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #85 dnia: 20 Marca 2009, 11:14 »
No to jakbyś byla tam i robiłą jakieś rysunki to napisz ile ci wyszlo ,bo wiadomo ze do obiadu to wszyscy musza miec miejsca siedzące.Pozdrawiam./

Offline dagmara_marley

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 27.08.2011
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #86 dnia: 23 Listopada 2009, 01:18 »
Witam wszystkich serdecznie. Jestem nowa na tym forum i potrzebuje pomocy. Planuję ślub i wesele 27 sierpnia 2011 roku na około 110 osób i poszukuję sali weselnej (bez dekoracji i cateringu) w okolicach Kielc lub Lublina z noclegiem na około 70 osób lub w innym mieście z noclegiem na 110 osób.  Wiadomo że każdy chce wydać jak najmniej na wesele więc my też z kosztami się liczymy. Ja mam 21 lat a mój narzeczony 24 i sami będziemy sobie za wesele płacić a oboje jeszcze studiujemy i pracujemy. Wiec organizacja będzie dla nas trudna ale z wzajemną pomoca sobie poradzimy.  Dla nas nie będzie problemem kupno alkoholu, robienie zakupów czy dekoracja sali bo wiem że jak sami tego dopilnujemy to na weselu będziemy spokojniejsi (a nawet dzień przed weselem jak i po wyjściu z kościoła). Bo będziemy wiedzieli że wszystko jest zrobione bo sami to robiliśmy nie nic złego nas nie zaskoczy;] Ja się spotkałam z tym że w restauracji w której moja kuzynka robiła wesele stoły były inaczej poustawiane niż było ustalone i zamiast białych obrusów były kremowe/jasno żółte! Jak zobaczyłam mine młodych po wejsciu na sale to myslałam ze do oczepin nie dożyją ! Zapłacili po 170zł od osoby za jeden dzien a tutaj taki numer ;/ Dlatego ja z moim narzeczonym postanowiliśmy sami tego dopilnować a przy okazji możemy duuuzo zaoszczędzić na menu weselnym. Jeżeli ktoś z Was może mi polecić sale z noclegami w okolicy to będę bardzo wdzięczna. Na pewno bardzo mi to pomoże bo już powoli brak mi sił jak oglądam te w internecie ;( Na wesele planujemy wydać 15-18 tys. bez orkiestry, fotografa i kamerzysty bo te osoby rodzice nam opłacają (prezent od nich). Więc sala nie musi być najtańsza w mieście ale w rozsądnej cenie. najwazniejsze zeby była duża (najlepiej z parkietem a nie kafelkami w miejscu do tańczenia) i no oczywiscie musli miec swoj urok i musi sie nam spodobać ;D
PROSZĘ O POMOC...! JEŻELI KTOS MA NAMIARY NA TAKIE SALE TO BARDZO MI POMORZE ;*

Pozdrawiam


Offline MagdaMa

  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 597
  • Płeć: Kobieta
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #87 dnia: 23 Listopada 2009, 10:39 »
Popytaj w Kołach Gospodyń WIejskich;
mają tego typu sale;
a znajomi jadą na Sylwestra w Kieleckie i płacą za parę 110zł (4 gorące posiłki + 0,5l+ zimna płyta + szampan+muzyka) więc jak za darmo :-)
co miasto/województwo to inne ceny;
a u Was jest naprawdę tanio więc powinnaś się zmieścić w 20tys za całe wesele z ciuchami - mówię o 2 dniach, bo jak sama organizujesz to konieczne są poprawiny (prawie nie ma żadnych kosztów);