Artykuły powiązane

 

Jak co roku, każdej edycji organizowanych przez nas targów towarzyszy konkurs dla narzeczonych. Konkurs ten stanowi dodatkową atrakcję i magnes dla zwiedzających. Biorąc w nim udział mogą bowiem wygrać liczne nagrody, w tym tę główną - wesele! Sama konstrukcja konkursu pozwala jednocześnie na bardzo skuteczną wiralową jego promocję oraz. co za tym idzie, także promocję sponsorów. 

Co daje sponsoring?

Sponsoring to przykład na dodatkowe działanie promocyjne towarzyszące naszej imprezie. Każdy fundator nagród może liczyć na dodatkowy pakiet działań marketingowych z naszej strony. Są to między innymi:

  • promocja we wszelkich materiałach reklamowych - prasa, radio, tv, internet, outdoor
  • promocja na imprezie - logotypy na telebimach, zapowiedzi konferansjerów, wręczanie nagród na scenie.

jednak poza tym, najważniejszy jest wpływ na wizerunek brandu fundatora, ponieważ dzięki niemu:

  • sponsor wyróżnia się spośród innych wystawców, 
  • jest łatwiej zapamiętywany przez zwiedzających i uczestników konkursu, 
  • buduje pozytywne skojarzenie ze swoją marką
  • nagrodzeni bardzo często dokonują dodatkowych zakupów u fundatora, przyciągnięci nagroda

 

Ponieważ przygotowania do kampanii reklamowej oraz jej uruchomienie wymaga pewnego wyprzedzenia czasowego przed samą Galą, szansa na  zamieszczenie logotypów i informacji o sponsorach w  materiałach reklamowych wymaga podjęcia szybkiej decyzji.  Z każdym dniem zamykamy kolejne etapy promocji zmniejszając w ten sposób ilość oferowanych nośników. 

Nie warto więc zwlekać!!

Szczegółowych informacji udziela:

Marek Buczkiewicz, marek.buczkiewicz@balticart.pl, 91 40 40 710, 609 519 592 (pn-pt, 9:00-17:00)