Autor Wątek: Organizowac samemu czy w restauracji  (Przeczytany 26206 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline aniazet
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 4
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #30 dnia: 23 Kwietnia 2007, 16:22 »
Oj nie do konca sie z Toba zgadzam...Otoz koszt na jedna osobe, gdy chcemy urzadzic wesele w restauracji,badz hotelu,to koszt rzedu 150 zl na osobe...minium!Po naszych wstepnych wyliczeniach przy weselu na 100osob,to mamy 15 tys,do tego dochodzi alkohol i napoje,orkiestra,dekoracja sali,bo nie zawsze jest w cenie..Wiec peknie conajmniej 20 tys nie mowiac o strojach i innych ...Natomiast jesli chodzi o organizowanie wesele we wlasnym zakresie...to nie mowimy tu ,aby zaprzac cala rodzine do jego organizacji!Ja znalazlam kucharke i 4 osoby za niezbyt duze pieniadze,nie interesuje mni wiec podawanie do stolu,zmywanie czy gotowanie!Przy organizacji we wlasnym zakresie koszt na jedna osobe wynosi 35zl,niech bedzie juz 50 zl,wiec to juz jedna trzecia mniej niz przy restauracji...Ja dalej obstawiam organizowanie takich wesel...Przy mniejszej ilosi gosci,pewnie zdecydowalbym sie na restauracje...
ANIA

Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #31 dnia: 23 Kwietnia 2007, 19:13 »
aniazet, u mnie jest podobnie, ustale z kucharka menu i ona da mi liste rzeczy do kupienia i ich ilośc. Podjade do dwóch może trzech hurtowni i wszystko kupie. Kucharki są dwie (mama i córka) no i podobno biorą sobie jeszcze kogoś do pomocy. Ja im płace 1000zl.
Wesele na 200 osób=20tys zl+alkohol, owoce, placki, stroje,... i pewnie sporo innych spraw do opłacenia w lokalu

No a po drugie płacąc od osoby nie dostajemy nic z tego co zostało... więc na poprawiny nic nie zostaje a oni sobie zamrażają i mają na kolejne wesele...


Offline milenaw
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3836
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08-09-2007
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #32 dnia: 23 Kwietnia 2007, 23:52 »
ika3w,
Cytuj
No a po drugie płacąc od osoby nie dostajemy nic z tego co zostało... więc na poprawiny nic nie zostaje a oni sobie zamrażają i mają na kolejne wesele...
_________________

U mnie w restauracji wszystko co zostanie dostajemy. :taktak:  :taktak:  :taktak:
a wracając do organizowania....ja wolę mieć spokojną glowe i nie martwić się na dzien przed ślubem że czegoś jeszcze nie mam bo nie dostarczyli i nie muszę się martwić o posprzątanie po.
Ale to tylko moje skromne zdanie.



Offline shain

  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 430
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: *****07.01.2007-cywilny, *26.08.2207-kościelny
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #33 dnia: 24 Kwietnia 2007, 01:34 »
Cytat: "ika3w"
No a po drugie płacąc od osoby nie dostajemy nic z tego co zostało... więc na poprawiny nic nie zostaje a oni sobie zamrażają i mają na kolejne wesele...


chyba sobie żartujesz gdzie tak jest pierwsze słysze my moglismy zabrac wszystko!  panie nam ładnie popakowały wszystko. mama w poniedziałek oddała pojemniczki. kelnerkom zostawiłam tylko ciasto, po szampanie i weselnej. przecież ty za to płacisz, to śmieszne.

Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #34 dnia: 24 Kwietnia 2007, 09:40 »
Cytat: "milenaw"
wracając do organizowania....ja wolę mieć spokojną glowe i nie martwić się na dzien przed ślubem że czegoś jeszcze nie mam bo nie dostarczyli i nie muszę się martwić o posprzątanie po.


nie martwisz się bo masz wszystko pod kontrolą bo sama te zakupy nadzorujesz - wiesz co jesz :hahahaha: , a sprzątaniem zajmują się odpowiednie osoby - przeciez to jest wliczone w koszt wynajmu sali :taktak:


Offline KAHA

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5295
  • Płeć: Kobieta
  • Denique non omnes eadem mirantur amantque
  • data ślubu: 11.09.1999
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #35 dnia: 24 Kwietnia 2007, 10:49 »
Jeśli organizuje się wesele powyzej 100 osób, to z pewnością opcja wynajecia sali i kucharki jest tańsza. Dochodzą rzeczy i czynności, o których pisała Kllusia, czyli sprzatanie, nakrywanie, dostawa i zakup towarów. W lokalu wszystko to jest wliczone w cenę - taka opcja jest z pewnościa wygodniejsza. Ale....piszecie, że w lokalu mozna zabrac wszystko po weselu, tak...ale tylko to, co zostało na stołach i to co kupiliście we własnym zakresie (ciasta, owoce, napoje, alkohol). To co zostało na kuchni,a zostać z zasady nie powinno, no chyba, że goscie nie dopisali, nie jest waszą własnością, przynajmniej tak jest u mnie. Lokal zazwyczaj twierdzi, że nic nie zostało, a wolne "talerze" zostały wydane na salę i zjedli inni goscie - to jest zazwyczaj sprawa konfliktowa. Na moje wesele nie przyszły 4 osoby, 2 osoby były wegetarianami - nie jadły więc potraw mięsnych. Rano okazało sie, że w kuchni nic nie zostało - a wszystkie dania były podawane na talerzach (porcjowane, czyli kazdy dostaje pod nos a nie nakłada sobie sam). Miałam 6 ciepłych posiłków, więc powinno zostać tym bardziej, że po trzecim posiłku goście nie chcieli już jeść. Poszłam do kierowniczki lokalu i spytałam o tą kwestię, wyjasniłam o co mi chodzi , ta zeszła do kuchni i nagle cudownie wszystko sie odnalazło. Sporo tego było, generalnie lodówka w domu okazała sie za mała. Ale gdybym sie nie odezwała....Pamiętajcie, żeby tą kwestie wyjaśnic juz w czasie spisywania umowy.
Co do sprzątania po imprezie, Maju piszesz, że to juz jest wliczone w koszt wynajecia sali, w moim regionie kazdy sprząta we własnym zakresie,  oczywiście nie dotyczy to wesela w restauracji czy domu weselnym, na sali OSP wszystko robi rodzina i młoda para.

Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #36 dnia: 24 Kwietnia 2007, 10:55 »
KAHA, to ja w szoku jestem - bo u nas wynajem sali=nie interesują mnie stoły, sprzątanie czy szatnia itp. Jedynie, za co musiałam dopłacić to Pan do pilnowania prakingu - ale to grosze były; nakrycia i dekoracja stołów należały do Pań kucharek/kelnerek-ja im tylko dostarczyłam kilka serwetek uszytych przez mamę bo takie chciałam :drapanie: Po ustaleniu menu dostaliśmy listę zakupów i zajęły nam one 2 dni tylko dlatego, że tak to sobie rozplanowaliśmy (nie mieliśmy wtedy wolnego dnia) i faktycznie wesele na 130 osób wyszło nas taniej w taki sposób niż gdybym chciała w restauracji  :taktak: jakbym miała to wszystko sama robić to na pewno bym zrezygnowała :mdleje:


Offline KAHA

  • Przyjaciele
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5295
  • Płeć: Kobieta
  • Denique non omnes eadem mirantur amantque
  • data ślubu: 11.09.1999
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #37 dnia: 24 Kwietnia 2007, 11:18 »
No widzisz Maju, w moim regionie kucharka zupełnie nie interesuje się ustawieniem i nakryciem stołów czy też ustawianiem nakryć. Płaci jej się od osoby (8 -29 zł w zalezności od zakresu usług, ilości gości i menu). Oczywiście w tej kwocie jest cała obsługa na weselu i poprawinach, zmywanie w trakcie imprezy, podawanie itd. A co do tego sprzątania sali to zawsze jest problem, bo przed weselem każdy sprzata na błysk, na tomiast po weselu....zazwyczaj na odwal się. I we wtorek, przy przekazywaniu kluczy jest zazwyczaj awantura, że podłoga brudna, gary tłuste, a talerze niedomyte. Jestem czesto świadkiem takich sytuacji, bo jesli klient był z "kompleksowy" czyli  wszystko załatwiałam ja, to musze byc obecna przy zdawaniu kluczy, bo sala jest wynajeta na moja agencję slubną. No i jest awaria, bo opiekun sali brzęczy, że brudno. no i wtedy Kasia zakasa rękawy i poprawia, bo rodzinka ma wszystko w doopce. A muszę, bo nastepna młoda para chce przejać salę czysta. Taka rzeczywistość :(

Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #38 dnia: 24 Kwietnia 2007, 13:36 »
Wiadomości o tym zamrażaniu mam z "pierwszej ręki" od kucharki która gotuje w tym lokalu. Ale nie mówie ze tak jest wszędzie, może gdzies w polsce trafią sie uczciwi ludzie :drapanie:


Offline milenaw
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3836
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08-09-2007
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #39 dnia: 24 Kwietnia 2007, 21:09 »
Maja, u mnie jest tak jak u Kahy. Młoda Para martwi się o przystrojenie sali (wszystko musi zakupic sama). I posprzątać po sobie. Wiem że organizowanie na więcej niż 100 osób wychodzi taniej, ale u nas bedzie 60 osób, a po za tym ja organizuje wszystko na ofległość i nie ma mi kto wszystkiego dopilnować.
A wiem też ile nerwów stracila moja kuzynka jak oraganizowała wszystko osobno. :taktak:  :taktak:  :taktak:
Ale tak jak wszędzie są zwolennicy i przeciwnicy.



Offline AndziaK
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7929
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.06.2007 r.
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #40 dnia: 25 Kwietnia 2007, 13:59 »
U nas jest tak, że wystrój sali i sprzątanko to nasza sprawa. Ale ja mam dekoratorkę więc wystrój mi odpada, a sprzątanie to zawsze taka tradycja (poprawiny poprawin) więc po co rezygnowac z dobrej zabawy i jednocześnie pożytecznego sprzątanka :)

Wszystko jedzonko dostajemy popakowane do domku :)



Offline tete

  • "Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań."
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6151
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 2.06.2007
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #41 dnia: 26 Kwietnia 2007, 15:45 »
Cytat: "milenaw"
mnie w restauracji wszystko co zostanie dostajemy
umnie tez!płacimy 110zł/os(jest w tym tort ciasta napoje 2l/os i szampan)
myśle ze kazdy ma swoją racje..to kwestai podejscia do finasów,,dobrej organizacjii itp..unas zawsze w rodzinach było tak ze była sala i były kucharki,była pogon za zakupami i sciąganie lodówek i ew.nakryć dla gosci...własnie dlatego my zdecydowlismy sie na restauracje-zeby nasze mamy siostry kolezanki i my sami nie musielismy sobie brac tych rzeczy na głowe..ale przyzam-liczylismy koszty-samemu rzeczywiscie wyszło duzo taniej.. :drapanie:
Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań.

Offline agi_82
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 302
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.08.2007r.     godz. 15:00
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #42 dnia: 26 Kwietnia 2007, 20:18 »
:hello: My też organizujemy sami wesele ;) Z tego co czytam na forum niektórzy uważają, że jak ktoś organizuje wesele to musi siedzieć z całą rodzinką w kuchni i gotować i piec. Tak było kiedyś a teraz wynajmujesz kucharki ona ma swoje pomoce i ciebie nic nie obchodzi oprócz oczywiście dowiezienia odpowiednich składników. Jeżeli chodzi o dekoracje sali to już nie musisz dmuchać balonów i męczyć się z ich powieszaniem, ponieważ są firmy dekoratorskie, które pięknie mogą udekorować salę i my właśnie mamy taką wynajętą :skacza: . Jedynie co pozostaje to posprzątanie po wszystkim, ale uważam podobnie jak andziak, że to poprawiny poprawin, i że jest dobra zabawa  :skacza:

Offline dorka_9

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 923
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30 sierpnia 2008
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #43 dnia: 26 Kwietnia 2007, 21:56 »
agi_82 kucharki pieką ci ciasta na wesele?
AndziaK  sprzątałam sale po weselu i wcale to nie było taki fajnie uwierz mi naddatek niektóre kucharki czasem zastrzegają sobie że po poprawinach nie myją naczyń i uwierz mi że mycie naczyń po 130 osobach w poniedziałek wcale nie było przyjemne bo spędziliśmy w sali cały dzień a Para Młoda zamiast siedzieć w domku i cieszyć się że są już małżeństwem i odpoczywać musiał zapierniczać przy garach i myciu podług. :dno:
Ja mam wesele w Domu Weselnym i tam oddają wszystko co zostanie z wesela-miało już tam wesele parę moich znajomych i mówili że wszystko im oddali więc mam nadzieje że mam tez oddadzą.

Offline agi_82
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 302
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.08.2007r.     godz. 15:00
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #44 dnia: 26 Kwietnia 2007, 22:15 »
dorka_9, ciasta będziemy kupować w sprawdzonej cukierni. Pieką naprawdę pyszne ciasta  :skacza:

Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #45 dnia: 27 Kwietnia 2007, 10:03 »
Jak tak Was czytam to faktycznie wizja organizowania wesela samemu jest koszmarem; u nas, jak już napisałam sprawy porządkowe nas nie dotyczyły - nie wyobrażam sobie mycia garów po weselu :mdleje: ani sprzątania sali, czy szukania talerzy - my pojechaliśmy tylko po jedzenie i rozliczyć się  :los: - aha i ciasta tez piekły nam kucharki...tylko tort był zamawiany :taktak:


Offline Jagna77

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5924
  • Płeć: Kobieta
  • Mateuszek cały nasz świat ....
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #46 dnia: 27 Kwietnia 2007, 10:43 »
Maja, zgadzam sie z TOBA w 100% , wesele zorganizowalismy w restauracji wraz z noclegami i ominelo nas dodatkow ezmeczenie z szykowaniem jedzonka jak i dekorowaniem sali i oczywiscie sprzataniem po tym wszystkim  :brewki:

 Kazdemu polecam wesele w dobrej sprawdzonej restauracji , koszta mysle ,z esa nawet mniejsze niz sie samemu organizuje  :drapanie:

Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #47 dnia: 27 Kwietnia 2007, 10:45 »
Jagna77, z tym, że ja też "sama" organizowałam tzn. zajęłam się z małżem zakupami na podstawi elisty, ktrą dostaliśmy - reszta nas nie interesowała...aaa jeszcze dekoratorka ale to już własne widzi mi się-koszt ok.80zł/os ze wszystkim


Offline agi_82
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 302
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.08.2007r.     godz. 15:00
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #48 dnia: 27 Kwietnia 2007, 10:54 »
Dziewczyny nie rozumiem tego rozumowania. Chodzi przecież o to iż jak się samemu organizuje wesele to sprzątanienie nie polega przecież na myciu garów po tych wszystkich gościach, ponieważ na bierząco robi to jakaś pomoc kuchenna (osoba do tego wyznaczona), a jedynie chodzi o to by pozamiatać, ustawić stoliki i policzyć naczynia czy się wszystko zgadza, czy są jakieś tzw. stłuczki.

Offline dorka_9

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 923
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30 sierpnia 2008
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #49 dnia: 27 Kwietnia 2007, 22:36 »
agi_82 ja byłam 2 lata na weselu i kucharki nie posprzątały po poprawinach młodzi sami musieli sprzątać dokładnie nie powiem ci jak to było bo nie pamiętam ale pamiętam że było masę roboty :mdleje:

Offline agi_82
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 302
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.08.2007r.     godz. 15:00
Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #50 dnia: 28 Kwietnia 2007, 08:14 »
dorka_9, to wszystko zależy kogo masz wynajętego. u nas naki motyw nie przejdzie, jedna osoba napewno będzie tylko do zmywania. Ja się jeszcze nigdy nie spotkałam, żeby młodzi musieli sami zmywać.

Offline kasiulka_001
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 15
  • data ślubu: 04.08.2007
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #51 dnia: 10 Czerwca 2007, 19:33 »
rozwiązanie  z weselem na sali jest zdecydowanie lepsze (przynajmniej w moim przypadku)
za wynajem sali nie płace bo jest to wyremontowana remiza strażacka a tato jest strażakiem.
drugi element jest taki, ze kucharka przyjeżdża ze swoimi pomocami i kelnerami więc ŻADNE przygotowania mnie nie dotkną :-) kelnirzy ubierają stoły, stół wiejski, sprzątają po imprezie , nastawiąją  nakrycia na poprawiny, obsługują poprawiny i sprzątają po nich.
Minusem jest tylko to, że trzeba wcześniej przejechać sie po hurtowniach i pokupować produkty. 
jak by nie było wychodzi sporo taniej a ludzie są bardziej wyluzowani na wiejskim weseku niż  w jakimś pięknym zajeździe, wiec i impreza jest duuużo lepsza :-)

Offline izabell26

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 859
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 09.08.2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #52 dnia: 11 Października 2007, 12:52 »
My robimy na wynajetej sali. Wlasnie dostalam telefony do 3 sprawdzonych kucharek, teraz bede sie umawiac i negovjowac. Jedzenie tez sami kupujemy i sami dekorujemy sale( ale to ja tak chce bo lubie takie robotki 0 poza tym sama chce udekorowac stoly( oprocz rozstawiania naczyn) Robimy to na odleglosć, bo obecnie mieszkamy 150km.dalej ale na szczescie rodzina mojego M.jest na miejscu i bardzo jest zorganizowana.Tak naprawde znalezli nam zespoly(6), kucharki, sale za 600zl.( na tydzien)a my tylko z tego wybiermy po przesluchaniu i negocjacjach to, co nam sie podoba, bo oni sie w to nie wtracaja.

Wesele bedzie na 60osob, na sali dzialkowej i bedzie trwalo 2 dni, choc obawiam sie ze ze wzgledu na to ze robimy w piatek to jeszcze moze sie do niedzieli przedluzyc.

Chcemy kupic cala swinke, rzeznik nam to potnie,poza tym niedaleko choduja pstragi i tam chcemy je kupuc, bo maja naprawde tanie i swierze. ciasta piecze moje szwagierka( palce lizac) a my tylko zamawiamy tort.

Ze wstepnych obliczen wychodzi ze duzo taniej nam to wyjdzieponiewaz w knajpach chca od 120 za osobe.

..mamy tylko problem z noclegami, bo potrzebujemy 13 pokoi dwuosobowych, a ceny sa od 70zł.ze sniadaniem..myslimy wiec o kwaterach prywatnych,ale to sie jeszcze ustali.

A juz sie nie moge doczekac tej bieganiny za zakupami, dekoracjami i drukowaniem zaproszen...



Offline mk.mika
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1781
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 6 czerwca 2009
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #53 dnia: 26 Października 2007, 14:14 »
Pewnie gdyby w mojej okolicy była jakaś nieduża sala i gdzieś niedaleko hotel pewnie skusilibyśmy sie na to, ale cóż nie ma tak dobrze i nazse wesele bedzie w restauracji - zachwyciliśmy sie nia i wiedzieliśmy że tam chcemy od razu. Lubimy prostote skromność a zarazem elegancje i tam właśnie tak jest.
Pozdrawiam


Moje oczy są nadal zielone w moim oknie wciąż kwitnie nadzieja

RELACJA

Offline izabell26

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 859
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 09.08.2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #54 dnia: 26 Października 2007, 23:21 »
Załatwilam własnie kucharkę z całą ekipą- kelnerki itd- 5 osób, która piecze tez ciasta- 1800 zł.za ponad 60 osobowe wesele- w tym ustawia stoły, dekoruje je itd. Do nas nalezy dekoracja sali. Myślę, ze to nie duzo, wychodzi niecałe 30 zł na osobe. Listę zakupów i menu dostaniemy juz za tydzien, wiec powoli, pewne rzeczy te co moga lezec, bedziemy kupowali- rozłoży sie w czasie i tak bardzo tego nie odczujemy..



Offline izabell26

  • kolorowe życie
  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 859
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 09.08.2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #55 dnia: 5 Listopada 2007, 19:57 »
Organizujemy sami

Za kucharke z cala obsluga( kucharka, pomoc kuchenna ,2 kelnerki i pomywaczka) na weselu oraz na poprawninach za 2 kelnerki, pomywaczke i kucharke przez 4 poczatkowe godz. z pieczeniem cias i tortów place 1900zł

Menu jakie wybralismy znajdziecie tu

https://e-wesele.pl/forum//index.php?topic=309.180

Sala działkowa- wynajmowana na tydzien z pelna zastawą- bialą i calym szklem- 600zł+ prad
Chłodnia wynajeta na 6 dni- 480zł (na sali sa dwie duze lodowki z zamrazalnikiem, ale to za malo)
obrusy- 100zł

Dekoracje sali- 400zł


wychodzi u nas taniej, bo w restauracji zaplacilibysmy min.7800zł, to u nas wyjdzie to ok.2000taniej- dla nad to duzo..



Offline milcia

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4254
  • Płeć: Kobieta
  • W życiu chodzi o to, by być trochę niemożliwym ;)
  • data ślubu: 08.08.2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #56 dnia: 29 Listopada 2007, 23:26 »
Mój brat z bratową też samodzielnie wszystko robili, wynajem sali, kucharki, zakupy - nawet jeśli ktoś lubi to zupełnie inna sprawa kupować cichy lub robić zakupy na Święta tam nie potrzeba 10 butelek octu, 20 kg soli, i ton ziemniaków i mięs.  Zajmuje to mnóstwo czasu jeśli chce się  kupować gdzie taniej, spala się paliwo i trzeba to wszystko jeszcze gdzieś przechować .
Pozatym moja mama i jej mąż przez 3 noce przed ślubem spali w OSP na łóżku polowym bo jak kucharki już zaczęły gotować to ktoś musiał tego pilnować żeby ludzie nie rozkradli i byli mega umęczeni.
Dekorowanie sali to była ogromna przyjemność tylko, że nie zdążyłam odwiedzić kosmetyczki bo z planowanych 5 godzin zajęło nam to 10 ;/ I ręce całe pokolone choinką, a kwiaty w dni wesela już podwiędnięte ;/
Ot moje wspomnienia z wesela w remizie :(
Ja robie w domu weselnym i o nic się nie martwię :)
Timber 27.12.2009 Nuśka  27.06.2013
BOY
GIRL

Offline Olcia27
  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1147
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 06-09-2008
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #57 dnia: 25 Stycznia 2008, 07:52 »
my robimy wesele na ponad 100 osób , opcja robimy sami, kucharka ma 3 pomoce na sali będą 3 kelnerki  koszt to 1000zł bez ciast , jeśli z poprawinami to o 200zł więcej,będziemy mieli swoje świnki przyszły teść rzeźnik czy jak to tam się nazywa więc wędlinami mięsami zajmu się się on sam się podjął:)

a jak się sprawidziło to będę wiedziała dopiero po weselu i wtedy napewno zdam relację.



Będzie Synek:)

Offline rudzia30
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Kobieta
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #58 dnia: 7 Lutego 2008, 11:41 »
Popieram, nie ma co oszczędzać, a jak ktoś chce to może nie brać ślubu lub zrobić obiad !

Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Odp: Organizowac samemu czy w restauracji
« Odpowiedź #59 dnia: 7 Lutego 2008, 12:02 »
rudzia30 jak ktoś chce oszczędzac to lepiej żeby nie brał ślubu  ??? Z tym to się nie zgodze  :-\