Dla Zwiedzających

10:00 Otwarcie 13. Wielkiej Gali Ślubnej
11:00 Powitanie na scenie
11:05 MM Group - występ zespołu
11:25 Flavour Factor – pokaz barmański
11:50 One Step - występ zespołu
12:10 BBK Oprawa Muzyczna Ślubu – występ saksofonisty
12:25 taniec WeselnyOlga i Paweł
12:30 Sepupulebubu – występ zespołu
12:50 taniec WeselnyOlga i Paweł
12:55 MM Group - występ zespołu
13:15 BBK Oprawa Muzyczna Ślubu – występ saksofonisty
13:25 Studio Tańca Anna Kowalska - pokaz tańca
13:30 Salon Blanco&Negro – pokaz mody
13:45 taniec Weselny – Olga i Paweł
13:50 Vivo – występ zespołu
14:10 Flavour Factor – pokaz barmański
14:30 MM Group - występ zespołu
14:50 Studio Tańca Anna Kowalska - pokaz tańca
14:55 Salon Blanco&Negro – pokaz mody
15:10 One Step - występ zespołu
15:30 Studio Tańca Anna Kowalska - pokaz tańca
15:35 Ślubne Metamorfozy 2016 – finał projektu.
16:10 MM Group - występ zespołu
16:30 Sepupulebubu – występ zespołu
16:55 Finał konkursu towarzyszącego 13.Wielkiej Gali Ślubnej
17:30 Zakończenie 13.Wielkiej Gali Ślubnej

 

 Specjalnie dla Waszej wygody uruchomiliśmy właśnie przedsprzedaż biletów online. Jak co roku tysiące narzeczonych odwiedzają nasze targi. Nic w tym dziwnego, to największe targi ślubne w północno-zachodniej Polsce. Zwykle trzeba swoje odstać w kolejce po bilety. Co prawda kolejka przesuwa się sprawnie i nie trzeba czekać bardzo długo. Jednak od teraz można kupić bilety online i nie czekać wcale.  

Wystarczy kliknąć na biletprosze.pl, zamówić odpowiednią ilość biletów, wydrukować je lub też przynieść w wersji elektronicznej i wejść na targi.

Cena biletu to 15 zł od osoby. Dzieci do lat 14 za darmo. Przedsprzedaż internetowa trwa do 28 stycznia do godziny 12:00. 

Oczywiście jak zawsze bilety będą dostępne w kasach biletowych MTS w dniu imprezy.

Bilety można wymienić na kupony zniżkowe o wartości 2500 zł na parę, do wykorzystania wśród wystawców podczas Gali.

Do zobaczenia 29 stycznia 2017 w Halach Międzynarodowych Targów Szczecińskich

A tak wyglądają kolejki, które możecie teraz ominąć:

     

Lista nagród w konkursie 13. Wielkiej Gali Ślubnej

Łączna wartość nagród przekroczyła w tym roku 50 000 zł. Zapraszamy do zapoznania się z listą nagród oraz ich fundatorów. Jak widać jest o co walczyć. Ponieważ ciągle pojawiają się nowi sponsorzy. Będziemy sukcesywnie publikować  informacje o kolejnych nagrodach. Część konkursu odbywa się na naszym fanpage'u facebook'owym a część na samej Galu 29 stycznia 2017 roku. Miłej zabawy i powodzenia!

 

Nagroda główna - wesele w Hotelu Dobosz

 

 

Ava Event 

3 razy Fotobudka oraz dodatkowe atrakcje

 

 

Prezenterzy Szczecin

kompleksowa oprawa muzyczna wesela + poprawiny prowadzone przez duet didżejski + dodatkowe atrakcje

 

 

Nad Wodą 

poprawiny dla 50 osób 

 

 

Blanco & Negro

Voucher 2000 zł na suknię ślubną z włoskiej kolekcji  Monica Loretti

 

 

W KRUK 

Voucher na obrączki

 

Studio Wojciech Hna

plener ślubny

 

Fale Koki Loki

zestawy kosmetyków

 

Stara Komenda

voucher na organizację wieczoru panieńskiego lub kawalerskiego

 

Skylens 

3 x pakiet zdjęciowy (2 obrazy na płótnie, 1  fotopianka, formaty 50x70)

 

 

Lily Party Planner

3 razy konsultacje ślubne

 

 

Lily Decorations

4 razy ramka personalizowana dla młodej pary

 

White Wedding

przewóz pary młodej

 

Kwiaciarnia Rozeska

4 razy flower box

 

 

Altair Home SPA

pakiet ślubny dla niej i dla niego

 

 

Jubiler Terpiłowski

vouchery kwotowe

 

 

Studio Tańca Anna Kowalska

nauka tańca

 

Ślubny Kącik

1 x dekoracja kościoła, 1 x ręcznie robione zaproszenia

 

 

Justyna Maruszewska Mary Kay

2 razy zaproszenie na warsztaty pielęgnacyjno - makijażowe, 1 x makijaż ślubny

 

  

Filozofia Piękna

vouchery na zabiegi

 

Adria Dekoracje

voucher kwotowy

 

Kwiaciarnia Sempreverde

bukiet ślubny

 

Radisson BLU

Kolacja walentynkowa

 

 

Party Deco

4 razy voucher kwotowy

 

Hotel Dana

Voucher do restauracji 

 

 

 

 

Program rabatowy 2500 zł dla każdej pary.

 

Jak co roku, na zwiedzających czekają kupony rabatowe, które można wykorzystać u wystawców. W programie biorą udział prawie wszyscy wystawcy. Każdy bilet wstępu to jeden kupon o nominale 1250 zł, co daje 2500 zł na parę, lub więcej jeżeli przyjdziecie w większym towarzystwie. Limitu nie ma. :)

Jak wymienić bilety na kupony?

Z biletami należy udać się do stoiska oznaczonego na mapce logotypem e-wesele.pl . W tym miejscu poza możliwością otrzymania kuponów, można także zamówić DARMOWĄ prenumeratę Magazynu Ślubnego Uroczystość.

Co dalej z kuponami?

Jeżeli zainteresuje Was oferta, któregoś z wystawców, należy okazać mu kupony i zapytać czy je honoruje. Jeżeli tak, poprosić o informację jaki kupon można u niego zrealizować, innymi słowy jakiej zniżki jest Wam gotów udzielić. Jeżeli zdecydujecie się na zawarcie umowy, wówczas wystawca poprosi Was o stosowny nominał kuponu.

Szybka decyzja

Kupony ważne są tylko w dniu Gali lub sześć dni po niej, choć poszczególni wystawcy mogą je honorować nawet później, jednak nie mają takiego obowiązku. Aby więc skorzystać z maksymalnej ilości rabatów warto zawrzeć umowy jak najszybciej.

Ile zniżki można uzyskać w jednym miejscu?

To zależy od skuteczności Waszych negocjacji. Nie ma limitu, jednak to Wystawca finalnie decyduje jak dużego rabatu udzieli. Zazwyczaj im większe zamówienie tym większy rabat. Czasem na jego wielkość ma także np. termin ślubu. Pamiętajcie warto negocjować!!

Kupony nie są środkiem płatniczym

Oznacza to, że nie można np. nimi zapłacić 100 % kosztów usługi, czy produktu. Kupon służy jedynie do uzyskania zniżki od wartości zamówienia.

Życzymy jak największych rabatów i oszczędności !

REGULAMIN KONKURSU „Konkurs 13. Wielkiej Gali Ślubnej”

§ 1
Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu pod nazwą „Konkurs 13. Wielkiej Gali Ślubnej” (dalej „Konkurs”), jest Sylwia Matczak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Baltic Art Sylwia Matczak z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Chmielewskiego 22 posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 629-169-48-31 (dalej „Organizator”).
2. Zasady Konkursu zawarte są w niniejszym regulaminie (dalej „Regulamin”), udostępnionym Uczestnikom Konkursu w siedzibie Organizatora, na stronie internetowej Organizatora pod adresem, http://www.e-wesele.pl oraz w miejscu przebiegu, tj. Międzynarodowe Targi Szczecińskie, przy ul. Struga 6-8 w Szczecinie podczas 13. Wielkiej Gali Ślubnej (dalej „Gala”).
3. Konkurs trwa od dnia 3 stycznia 2017 roku do dnia 29 stycznia 2017 roku, w tym zgłaszanie zdjęć przez Uczestników i głosowanie do dnia 26 stycznia 2017.
4. Organizator przeprowadza Konkurs na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz w Internecie w ramach portalu społecznościowego Facebook znajdującego się pod linkiem: http://www.facebook.com (dalej „Serwis Facebook”).
5. Organizator oświadcza, że Konkurs nie jest grą losową, loterią promocyjną, zakładem wzajemnym, loterią fantową, grą której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną formą przewidzianą w ustawie z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 4, poz. 27, z późn. zm.).

§ 2
Uczestnicy

1. W Konkursie mogą brać udział wyłącznie przyszli małżonkowie, będący pełnoletnimi osobami fizycznymi, stanu wolnego, mieszkający na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych, zamierzający zawrzeć związek małżeński (dalej „Uczestnicy”).
2. W finale Konkursu podczas Gali obligatoryjny jest udział obojga Uczestników zamierzających zawrzeć związek małżeński.
3. W konkursie nie mogą wziąć udziału:
a) osoby pozostające w związku małżeńskim,
b) osoby, które brały udział w Finale poprzednich edycji Konkursu,
c) pracownicy i przedstawiciele Organizatora oraz członkowie ich rodzin. Przez członków rodziny rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
4. Przystępując do Konkursu, Uczestnicy wyrażają zgodę na udział w Konkursie na zasadach określonych w Regulaminie oraz akceptują i zobowiązują się przestrzegać postanowień Regulaminu.

§3
Ogólne zasady konkursu

1. Konkurs składa się z dwóch części: kwalifikacji oraz finału.
2. Kwalifikacje służą wyłonieniu 6 par zamierzających zawrzeć związek małżeński (Uczestników) do części finałowej.
3. Wyłanianie Uczestników odbywać się będzie na 2 sposoby:
a. część kwalifikacyjna odbywająca się na Portalu Facebook, z którego Organizator wyłoni dwie przyszłe pary małżeńskie.
b. część kwalifikacyjna odbywająca się podczas Gali, gdzie Organizator wyłoni cztery przyszłe pary małżeńskie.
4. Podczas finału zadaniem uczestników konkursu będzie uzyskanie największej liczby punktów podczas konkurencji (zabaw) przygotowanych i przeprowadzonych przez Konferansjera.

§4
Przystąpienie do Konkursu

1. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację Regulaminu.
2. Poprzez przystąpienie do Konkursu, Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celach związanych z realizacją Konkursu oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (D.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 923 ze zm.). Administratorem danych osobowych jest Sylwia Matczak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Baltic Art z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Chmielewskiego 22. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każdemu Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do danych osobowych oraz ich poprawiania. Nadto Uczestnik wyraża zgodę na otrzymywanie od Organizatora oraz podmiotów współpracujących przy organizacji Konkursu, informacji związanych z Konkursem drogą elektroniczną lub telefoniczną, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 poz.1204 ze zm.).
3. Przystąpienie do części konkursu opisanej w §3 ust. 3 lit. a odbywa się poprzez przesłanie za pomocą formularza znajdującego się na Stronie Organizatora, Zdjęcia Uczestników (przyszłej pary młodej) oraz następujących danych osobowych Uczestników:
        a. imiona i nazwiska Uczestników (przyszłej pary młodej), 
        b. adres e-mail do korespondencji,
        c. nr telefonu,
        d. planowaną datę ślubu,
4. Przystąpienie do części konkursu §3 ust. 3 lit. b odbywa się poprzez obecność na Gali z posiadanym ważnym biletem wstępu i nie wymaga wypełniania formularza. Przystąpienie do Konkursu na tym etapie możliwe jest po zapoznaniu się i zaakceptowaniu Regulaminu dostępnego na stronie Organizatora oraz przy kasach biletowych podczas Gali.


§5
Nagrody

1. Nagrodą główną do wygrania w Finale Konkursu jest organizacja przyjęcia weselnego w Hotelu Dobosz dla 60 osób i za kwotę nie wyższą niż 10 800 zł (w cenie wynajem sali i menu)
2. Pozostała lista nagród, w tym nagród finałowych oraz dodatkowych, a także ich fundatorów na bieżąco będzie publikowana w trakcie trwania konkursu na stronie Organizatora, niezwłocznie po ich zgłoszeniu przez fundatorów.
3. Nagrody nie podlegają wymianie na inne, ani też wymianie na pieniądze częściowo lub w całości.
4. Szczegółowe warunki realizacji nagród określają ich fundatorzy.
5. Organizator nie jest fundatorem nagród.
6. Organizator na dzień rozpoczęcia Konkursu przewiduje nie mniej niż 6 nagród finałowych oraz nie mniej niż 25 nagród dodatkowych, które zostaną przyznane dla Uczestników, którzy nie zakwalifikowali się do Finału.
7. Organizator zastrzega możliwość zwiększenia ilości nagród, o czym poinformuje na stronie internetowej.


§6
Zasady Konkursu i wyłanianie zwycięzców

1. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu chyba, że wprost z Regulaminu wynika odesłanie do innych dokumentów lub źródeł informacji zawierających opis określonych elementów Konkursu.
2. Uczestnictwo w konkursie rozpoczyna się z chwilą wzięcia udziału w przynajmniej jednej z dwóch części kwalifikacji.
3. Kwalifikacje Internetowe - część odbywająca się na Facebooku,
a) czas trwania od 3 stycznia 2017 do 26 stycznia 2017 godzina 23:59
b) udział polega na przesłaniu prawidłowo wypełnionego formularza zgłoszeniowego, o którym mowa w §4 ust. 3 oraz dołączeniu do niego zdjęcia Uczestników (przyszłej pary młodej),
c) przesłane zdjęcie nie może zawierać żadnych tekstów, znaków graficznych oraz innych dodatkowych elementów graficznych.
d) na zdjęcie organizator naniesie graficzną informację o udziale w konkursie Gali, na co Uczestnicy wyrażają zgodę,
e) zdjęcie z naniesioną grafiką zostanie opublikowane przez Organizatora na facebookowym fanpage’u e-wesele.pl,
f) zadaniem uczestników jest uzyskanie największej liczby unikalnych udostępnień publicznych posta ze swoim zdjęciem z nałożoną grafiką oraz największej liczby jego unikalnych polubień,
g) dwie pary Uczestników (przyszłych par młodych), których zdjęcia uzyskają najwięcej unikalnych publicznych udostępnień przechodzą do finału,
h) Pozostałym parom uczestników zostaną przyporządkowane nagrody z puli nagród dodatkowych przewidzianych na tę część kwalifikacji.
i) w przypadku kiedy identyczną ilość unikalnych publicznych udostępnień uzyska więcej niż jedno zdjęcie rozstrzygać będzie liczba unikalnych polubień zdjęcia (to, które uzyska więcej polubień będzie sklasyfikowane wyżej). Gdyby także liczba polubień była identyczna wygrywa zdjęcie, które było wcześniej zgłoszone do konkursu (liczy się data przesłania Organizatorowi zdjęcia poprzez formularz zamieszczony na stronie e-wesele.pl),
j) do obliczenia ilości unikalnych publicznych udostępnień oraz ilości unikalnych polubień poszczególnych Zdjęć przesłanych do Konkursu Organizator użyje narzędzi do statystyk dostępnych w Serwisie Facebook,
k) zabrania się pozyskiwania głosów poprzez uczestnictwo w grupach typu like za like albo głos za głos oraz kupowania głosów lub udostępnień,
l) w przypadku wykrycia praktyk, o których mowa w poprzednim punkcie Organizator ma prawo usunąć zdjęcie z głosowania i wykluczyć z konkursu Uczestnika, który je zgłosił,
m) Ogłoszenie wyników tej części kwalifikacji odbędzie się w dniu 29 stycznie 2017 roku na Gali, nie później niż do godziny 12:00. Lista będzie dostępna w biurze targowym.
n) uczestnicy wysyłając Zdjęcie oświadczają, iż przysługują im wyłączne i niczym nieograniczone autorskie prawa majątkowe i osobiste do nadesłanego Zdjęcia oraz że wszystkie osoby, których wizerunek został uwidoczniony na fotografiach wyrażają zgodę na ich opublikowanie oraz publiczną ekspozycję, a także wyrażają zgodę na ich zamieszczenie na fanpage’ach oraz stronach internetowych Organizatora w czasie trwania Konkursu,
o) ponadto Uczestnik oświadcza, że w przypadku otrzymania nagrody w Konkursie, nieodpłatnie udziela licencji Organizatorowi na korzystanie z przesłanych zdjęć na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, w tym w szczególności poprzez utrwalanie i zwielokrotnianie fotografii każdą techniką, w tym m.in. drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego, cyfrową, audiowizualną, na jakichkolwiek nośnikach, bez ograniczeń, co do ilości i wielkości nakładu, a także rozpowszechnianie fotografii poprzez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w szczególności w sieciach komputerowych, Internecie i Intranecie oraz telefonach komórkowych,
p) Uczestnik jednocześnie zezwala Organizatorowi na opublikowanie jego imienia, nazwiska jako autora oraz w związku z wykorzystaniem Zdjęcia na wskazanych polach eksploatacji,
q) ponadto Uczestnik niniejszym zezwala Organizatorowi na wykorzystanie przesłanego Zdjęcia w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem, na stronie internetowej Organizatora, a także na ich wykorzystywanie w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora,
r) Organizator zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zdjęcia do konkursu.

4. Kwalifikacje - część odbywająca się na Gali w dniu 29 stycznia 2017 roku,
a) udział w tym etapie mogą wziąć Uczestnicy (przyszłe pary młode), które przyjdą na Galę, będą posiadać ważny bilet wstępu i zaakceptują postanowienia niniejszego Regulaminu,
b) Nie mogą brać w nim udziału osoby, które zakwalifikowały się do finału w trybie określonym w ust. 3.
c) Niniejsza część kwalifikacji rozpocznie się najpóźniej o godzinie 10:30 a zakończy o 15:00
d) Udział w tej części kwalifikacji polega na zrobieniu sobie przez parę Uczestników zdjęcia w wytypowanej przez Organizatora fotobudce.
e) Na odwrocie otrzymanego od operatora fotobudki zdjęcia należy wypisać wyraźnie i drukowanymi literami następujące dane:
             i. imiona i nazwiska Uczestników (przyszłej pary młodej),
             ii. adres e-mail do korespondencji,
             iii. nr telefonu,
             iv. planowaną datę ślubu,

f) Zdjęcie z danymi na odwrocie należy przekazać przedstawicielowi Organizatora przy wskazanej fotobudce.
g) Każda para może zgłosić do konkursu tylko jedno zdjęcie. W przypadku odkrycia złamania niniejszej zasady spowoduje to dyskwalifikację pary Uczestników, która dopuściła się takiego złamania zasad niniejszego regulaminu.
h) Spośród pozyskanych tą drogą zdjęć Organizator wybierze zdjęcia najbardziej zwariowane i pomysłowe w ilości odpowiadającej liczbie nagród. Przy czym 4 pary, których zdjęcia zostaną uznane przez Organizatora za najlepsze zostaną zakwalifikowane do Finału. Pozostałym wybranym parom zostaną przyporządkowane nagrody z listy nagród dodatkowych przewidzianych do tej części kwalifikacji.
i) Około godziny 16:00 Organizator udostępni w biurze targowym listę finalistów oraz laureatów nagród dodatkowych.


5. Finał Konkursu
a) w finale mogą wziąć udział tylko przyszłe pary młode łącznie,
b) Uczestnicy zakwalifikowani do Finału (6 przyszłych par młodych) zobowiązani są do osobistego stawiennictwa w biurze targowym z dokumentem tożsamości ze zdjęciem w dniu 29 stycznia 2017r maksymalnie do godziny od 16:30,
c) Uczestnicy, którzy nie zastosują się do wymogu, o których mowa w podpunkcie a) nie będą mogły wziąć udziału w Finale,
d) Finał odbędzie się 29 stycznia 2017r. między godziną 16:45 a 17:30 w halach Międzynarodowych Targów Szczecińskich, przy ul. Struga 6-8,
e) Finał Konkursu polega na dwóch zabawach zręcznościowych przeprowadzonych przez Konferansjera,
f) po pierwszej zabawie dwie przyszłe pary młode, które uzyskały najwyższą liczbę punktów przechodzą do kolejnego etapu Finału (kolejnej zabawy),
g) pozostali Uczestnicy, w zależności od ilości punktów uzyskanych podczas pierwszej zabawy zajmują kolejne miejsca od 3 do 6,
h) podczas drugiego etapie Finału wyłonieni zostaną zwycięscy konkursu, którzy zdobędą nagrodę główną, pozostała para zajmie miejsce 2,
i) nagrody z puli nagród głównych zostaną przyporządkowane do poszczególnych miejsc. Każdy z Uczestników Finału otrzyma nagrodę w zależności od zajętego miejsca,
j) w przypadku mniejszej ilości par niż miejsc w finale o nagrodzie przypadającej na nieobsadzone miejsce zdecyduje kolejny Konkurs przeprowadzony przez Konferansjera, w którym wezmą udział pary, które zajęły miejsca od trzeciego w dół.

6. Nagrody dodatkowe będą przyznawane kolejnym Uczestnikom, którzy w kwalifikacjach określonych w ust. 3 i 4 nie zakwalifikowali się do Finału, przy czym:
a) w części odbywającej się na Portalu Facebook nagrodzeni zostaną uczestnicy od miejsca trzeciego do wyczerpania nagród z puli przeznaczonej dla tej części konkursu,
b) w części odbywającej się na Gali nagrodzeni zostaną uczestnicy od miejsca piątego do wyczerpania się nagród z puli przeznaczonej dla tej części konkursu,
c) Listę uczestników, którym przyznano nagrody w części kwalifikacji Internetowych, o których mowa w par 6 ust. 3 zostanie opublikowana w biurze targowym w dniu 29 stycznia 2017 roku najpóźniej do godziny 12:00
d) Listę uczestników, którym przyznano nagrody w kwalifikacjach, o których mowa w paragrafie 6 ust. 4 zostanie opublikowana w dniu 29 stycznia 2017 w biurze targowym, około godziny 16:00


§7
Odbiór nagród

1. Uczestnicy, którzy wygrali nagrody dodatkowe mogą je odebrać podczas trwania Gali, tj. w dniu 29 stycznia 2017r. w godzinach od 12:15 do 18:00 na oznakowanym stoisku e-wesele.pl.
2. Warunkiem odbioru nagrody jest okazanie dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
3. Nagrody główne wygrane w Finale zostaną wręczone Uczestnikom Finału na scenie, bezpośrednio po przeprowadzonych zabawach.
4. Nagrody, które nie zostaną odebrane we wskazanych powyżej miejscach i terminach przepadają.

§8
Reklamacje

1. Reklamacje związane z Konkursem będą przyjmowane przez Organizatora wyłącznie w formie pisemnej złożone osobiście lub przesłane na adres siedziby Organizatora w terminie do 3 dni od daty zakończenia Konkursu, ale nie później niż do 1.02.2017r.
2. Wszelkie reklamacje winny zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres, datę, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
3. W przypadku przesłania reklamacji złożonej za pośrednictwem poczty, decyduje data nadania pisma na poczcie.
4. Złożone przez Uczestników reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
5. Zainteresowani zostaną powiadomieni o rozpatrzeniu reklamacji listem poleconym najpóźniej w ciągu 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
6. Decyzja Organizatora co do zgłoszonej reklamacji jest ostateczna.


§9
Postanowienia końcowe

1. Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na nieodpłatną publikację ich wizerunku (również z ceremonii wręczenia nagród) na stronach internetowych Organizatora, w magazynie ślubnym Uroczystość, na profilu Organizatora na portalu Facebook.
2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za działalność podmiotów świadczących usługi pocztowe lub telekomunikacyjne, w tym zapewniające dostęp do sieci Internet oraz błędne działanie aplikacji.
3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakość oraz sposób realizacji nagród oferowanych przez fundatorów.
4. Wszelkie należne podatki i opłaty skarbowe wynikające z przepisów prawa pokrywają we własnym zakresie laureaci nagród.
5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdować będą przepisy kodeksu cywilnego.
6. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie w trakcie trwania konkursu.


Załącznik nr 1
do Regulamin Konkursu promującego 13. Wielką Galę Ślubną 2017



OŚWIADCZENIE O POSIADANIU PRAW AUTORSKICH DO ZDJĘCIA
Oświadczam, iż przysługują mi wyłączne i niczym nieograniczone autorskie prawa majątkowe i osobiste do nadesłanego Zdjęcia oraz że wszystkie osoby, których wizerunek został uwidoczniony na fotografiach wyrażają zgodę na ich opublikowanie oraz publiczną ekspozycję, a także wyrażają zgodę na ich zamieszczenie na fanpage’ach i stronach internetowych Organizatora oraz wydawanym przez Organizatora magazynie „Uroczystość”


ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celach związanych z realizacją Konkursu oraz w celach marketingowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (D.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 923 ze zm.).
Wyrażam zgodę na udostępnianie moich danych przez Organizatora fundatorom nagród, a także podmiotom współpracującym w celach związanych z realizacją Konkursu oraz w celach marketingowych. Przyjmuję jednocześnie do wiadomości, że wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w konkursie.

Administratorem danych osobowych jest Sylwia Matczak prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Baltic Art z siedzibą w Szczecinie, przy ul. Chmielewskiego 22. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych osobowych jest dobrowolne oraz, że przysługuje mi prawo dostępu do danych osobowych oraz ich poprawiania.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Organizatora oraz podmiotów współpracujących przy organizacji Konkursu, informacji związanych z Konkursem drogą elektroniczną lub telefoniczną, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 poz.1204 ze zm.).

 

 

Dlaczego warto przyjść na Wielką Galę Ślubną?

 

Targi to przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy, ponieważ:

 

 

  • Każda para otrzyma od nas kupony o wartości 2500 zł do wykorzystania wśród wystawców.
  • W jednym dniu i w jednym miejscu można zapoznać się z ofertą najważniejszych firm na rynku!
  • Na Galę firmy przygotowują specjalne oferty, których nie dostaniecie poza nią.
  • Na miejscu można zawierać umowy, co daje gwarancję rezerwacji terminów u najlepszych.
  • Co roku imprezie towarzyszy konkurs z nagrodami o wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych, w tym organizacji przyjęcia weselnego.
  • Można obejrzeć pokazy najnowszych kolekcji sukien ślubnych.
  • Można posłuchać grających na żywo zespołów.
  • Można zapisać się na darmową prenumeratę magazynu ślubnego Uroczystość.
  • Firmy video oraz fotografowie pokażą Wam swoje najlepsze zdjęcia i filmy, których nie zobaczycie w Internecie, gdzie nie publikują ich chętnie w obawie o kopiowanie przez konkurencję.
  • Bezpośrednio porównacie oferty i ceny różnych firm, a nawet będziecie się mogli z nimi potargować.

 

 

 

Wygraj wesele w Hotelu Dobosz

 Wygraj wesele w Hotelu Dobosz

Zapraszamy do wzięcia udziału w naszym konkursie!

Jak co roku przygotowaliśmy dla Was wiele atrakcyjnych nagród, w tym tę główną: wesele w Hotelu Dobosz.
Finał konkursu odbędzie się 29 stycznia 2017 roku na hali MTS przy ulicy Struga w Szczecinie podczas naszych targów. W finale znajdzie się 6 par, które walczyć będą o 6 nagród finałowych, w tym główną. Poza nagrodami finałowymi mamy do rozdania całą masę nagród dodatkowych. Łączna wartość nagród to ponad 40 000 zł 

Jak dostać się do finału?

Można do niego dotrzeć na dwa sposoby, a więc każdy z uczestników ma 2 szanse na dotarcie na szczyt.

Pierwszy sposób to zabawa fotograficzna na Facebooku. Z niego wyłonimy dwie pary do ścisłego finału. Zabawa polega na przesłaniu do nas przez formularz Waszego zdjęcia (zdjęcia Was jako pary), które ozdobione informacją o konkursie opublikujemy na fanpage’u e-wesele.pl
Wygrywa zdjęcie z największą ilością udostępnień. Należy więc zadbać o to aby możliwie dużo Waszych znajomych pomogło Wam w dostaniu się do finału.

Drugi sposób to przybycia na Wielką Galę Ślubną. Na miejscu wyłonimy kolejne cztery pary do ścisłego finału. Jeśli więc nie udało się Wam dostać do finału przez zabawę na FB, nadal nic straconego. Zapraszamy na Galę.

Nagrody.

Jak co roku wartość nagród  przekracza 40 000 złotych.  Nagrody dzielą się na finałowe oraz dodatkowe. W finale uczestnicy powalczą o sześć nagród w tym główną, czyli wesele w Hotelu Dobosz.  Nagrody dodatkowe będą podzielone na dwie pule. Jedna przyporządkowana będzie do kwalifikacji Internetowych czyli zabawy na FB, druga zaś do kwalifikacji, które odbędę się podczas Gali.  

 

Jak zgłosić się do konkursu?


Aby zgłosić się do konkursu należy wypełnić nasz Formularz, dołączając do niego swoje zdjęcie. Szczegóły znajdziecie w regulaminie.

Życzymy powodzenia!
Do zobaczenia na Gali. 

 

PATRONI MEDIALNI