C.D. ZARECZYNYW drodze sie wygadal ze to kolezanki i ze chcial mi zrobic przyjemnosc, wiec mysle ok. jasne ze fajnie jest przejechac sie nad morze kabrioletem. Fajnie bylo do czasu jak w polowie drogi stwierdzilam ze chyba pali nam sie kontrolka ktora nie powinna i ze temp. jest prawie na maxa. A ze jestem kierowca od 10 lat, troszke dluzej niz moje kochanie
to na cale szczescie nie potrafie siedziec tylko z boku. Stanelismy zeby sprawdzic i tez kupa smiechu, bo wiecie jak to jest z pozyczonym autem. Nie wiadomo co od czego i do czego sluzy, ale jakos wspolnie udalo nam sie otworzyc maske i wyszlo ze nie mamy grama wody w chlodnicy. Akurat zjechalismy na stacje wiec M poszedl i kupil baniak wody destylowanej, zalalismy chlodnice do pelna, odczekalismy az silnik troche sie wystudzi i w droge
Niestety po kilkunastu metrach okazalo sie ze znowu to samo, temp. max. i cala woda wyparowala
Okazalo sie ze wiatraczek nie dziala i ze nie mozemy tak dalej jechac, zawrocilismy wiec z drogi bo wiadomo bylo ze ktos nas musi zaholowac do domu
Kochanie wykonalo tel. i czekalismy na pomoc
Czekalismy kolo godzinki, ja szczerze mialam tego wyjazdu serdecznie dosyc ale strasznie dziwilo mnie jakies bardzo optymistyczne nastawienie mojego M. Przyjechali nasi znajomi az dwoma autkami, poszeptali cos z moim M do ucha, przepakowali nasze rzeczy do jednego autka, do drugiego zaczepili kabrio i pojechali. Patrze sie na Miska i pytam o co chodzi
a on na to ze koniecznie musi dzisiaj sie wykapac, bo potem nie wiadomo kiedy bedziemy mogli znowu pojechac. Bylam juz tak zla i tak mi sie nie chcialo ze dalsza droge jechalam z wielkim