Witaj Witaj

Ja też już się gubię w tej ilości opowiadań, dlatego tak się wahałam, czy zakładać swoje odliczanko, ale w końcu się skusiłam i sobie będę tu opisywać co i jak (najwyżej nikt nie będzie czytał hehe:).
Więc tak, załatwione mamy:
1. Kościół, 2 czerwiec godz. 17.00;
2. Sala;
3. Samochód Warszawa bordowa;
4. Kamerzysta (a nawet chcą we dwóch kręcić, cały czas myślę, czy to dobry pomysł);
5. Fotograf - kolega

6. DJ Janusz;
6. Mamy za sobą 3 nauki, ostatnie we wtorek;
7. Fryzjer zaklepany, będzie to moja sprawdzona fryzjerka i chyba nie będę nowego koka jej wymyślać. Te co robi są bardzo fajne i sprawdzone pod względem trwałości;
8. Suknia, welon i halka wiszą w szafie

9. Butki, dodatki, torebka są;
10. Kieliszki do szampana na rozbicie;
11. Zaproszenia i zawiadomienia w trakcie rozwożenia/wysyłania;
12. Tort będzie zamawiany za pośrednictwem sali;
13. Piosenka na pierwszy taniec wybrana, na zakończenie imprezy też

14. Wystrój kościoła załatwiony, bo mają w zwyczaju, że siostry zakonne same go ubierają a potem pary młode robią zrzutkę

15. Parasol jest.
16. Miejsca noclegowe dla gości zarezerwowane;
17. Transport z kościoła na salę jest - parada klubu FSO AK

18. Tydzień poślubny w Rzymie - bilety kupione i nocleg zarezerwowany z zaliczką.
Do załatwienia:
1. Poradnia rodzinna (mamy termin na 03.04);
2. USC
3. Wódeczka, soki i napoje, szampan;
4. Ubiór Pana Młodego;
5. Bielizna Panny Młodej;
6. Podpisanie umowy na wystrój kwiatowy sali;
7. Zamówienie obrączek;
8. Wybrania makijażyski (idę w czwartek na kolejny próbny, pierwszy to była porażka)
9. Podziękowania dla rodziców - cały czas myślę, co by tu wymyśleć

10. Wybranie bukietu;
11. Winietki i naklejki na alkohol;
Hmm chyba to wsio

PS. Mieszkanko mamy 70m2 bez 0,5m2

PSS. Pstryknęłam dziś mnóstwo fotek, ale coś mi forum słabo chodzi i nie wiem czy dam rade powklejać.