Autor Wątek: Zespoly muzyczne z kuj-pom  (Przeczytany 254385 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline El-Maniaque
  • nowicjusz
  • *
  • data ślubu: 02.08.2008
Odp: Zespoly muzyczne z kuj-pom
« Odpowiedź #60 dnia: 30 Listopada 2007, 19:52 »
Witam wszystkich.

Na forum trafiłem przed chwilką dosłownie i ucieszyłem się bo można się tu dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy :)

Właśnie niedawno zaklepałem sobie salę na 2 sierpnia na wesele i mam nadzieję, zę wszystko wypali.

Piszę w tym temacie ponieważ jestem muzykiem z Bydgoszczy.  Jeśli ktoś poszukuje zespołu  na wesele, to proszę o kontakt na PW.  Tam uedzielę wszelkich informacji.

To mój pierwszy post i mam nadzieję, że nie złamałem regulaminu :)

Pozdrawiam serdecznie.  :D

Offline monia856
  • nowicjusz
  • *
« Odpowiedź #61 dnia: 22 Grudnia 2007, 17:10 »
witam wszystkich mam prosbe czy moflybyscie wyslac mi jakiekolwiek namiary na zespoly weselne,bede wdzieczna :)

Offline meill

• nowicjusz
  • *
« Odpowiedź #62 dnia: 3 Lutego 2008, 19:32 »
Cześć
Jestem tu od niedawna .  W sierpniu ślubuje i również szukam fajnego zespołu na wesele.  Gdyby koś miał namiary na  zespół DEJVU to proszę  ::)
Szukałam w inernecie ale chyba nie maja stronki.
Pa :-*

Offline sylvia1pl

• Małżeństwo to słodka,dożywotnia kara za miłość :)
  • entuzjasta
  • Szalone małżeństwo
  • data ślubu: 08.08.2008
« Odpowiedź #63 dnia: 4 Lutego 2008, 14:33 »
Witam.
Tak w skrócie Ja również wychodzę za mąż w sierpniu a dokładnie 8 sierpnia tego roku. Mamy już prawie wszystko załatwione. Mogę przybliżyć moich "ludzi od spraw najważniejszych"

Sala to Hotel pod Orłem - pakiety zaczynające się od 125zł za osobę kończące na 170zł Ja mam ten za 125zł

Kamerzysta to firma Arboris - koszt to 1400zł

Fotograf to Pani Monika Buńkowska "Foto M" - koszt 1000zł z dwoma albumami to 1200zł

Zespól muzyczny to "New Star" - koszt 1500zł

Wystrój sali weselnej to firma "Bamado" - koszt kompleksowej usługi to 1200zł pojedyncze ozdoby również robią