Autor Wątek: Poszukiwanie sali-czas start!  (Przeczytany 9359 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline weronafoto

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: czerwiec 2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #30 dnia: 8 Października 2014, 12:26 »
Dziewczyny,
ja mam jeszcze jedno pytanie, właściwie kilka ale ujmę je w jednym poście :P

Zdecydowaliśmy na 4 sale (może i AŻ ale jest w czym wybierać) w każdej jest coś za i coś przeciw.  Więc moje pytanie brzmi przede wszystkim czy polecacie (?) oraz czy któraś kiedykolwiek tam była lub organizowała wesele w jednej z nich?
Czy jedzenie jest dobre, obsługa kumata, klimat fajny i czy warto?


- Hotel City - sala na parterze  ->  piękna sala, idealnie mi odpowiada, taka jaką chciałam ale menu wydaje mi się słabe
- U Hołosia  ->  sala słaba - jak na mój gust - taka typowa sala wesela, ale za to menu (!) aż szczęka opada, genialnie dobrane no i Pan który nam prezentował widać że sie zna na rzeczy,
- Hotel Agat - z racji że blisko mamy z kościoła
- Hotel Pan Tadeusz (dawne Millenium) - sala piękna, ma coś w sobie że chciałoby się tam zrobić wesele, ale nie wiem czy jest praktyczna (dziwne filary na boku sali, trochę ją pomniejszają)

Proszę Was o pomoc kochane, bo zostało coraz mniej czasu :)

Offline sofijka
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: wiosna 2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #31 dnia: 12 Października 2014, 02:49 »
Nie byłam w żadnej z tych sal na weselu, wiec za dużo nie doradzę, ale co do U Hołosia to mi się właśnie spodobała ta sala 9patrząc na wnętrza) i jest u mnie na 3cim miejscu (ze względu na otoczenie i bliskość ruchliwej drogi przegrała z Magnolią w Kruszynie, a nr 1 u mnie jest Dwór Hulanka ale jeszcze się waham zależnie jakie ceny będą mieli na wiosnę 2016), no i rodziców znajomi byli tam 2 razy na Sylwestrze i polecali jedzenie i samą salę. Na forum są już wcześniej napisane opinie o tych salach, wpisze sobie w wyszukiwarkę albo poszukaj w postach o szukaniu sali.

Offline musia0
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • data ślubu: 05.08.2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #32 dnia: 12 Października 2014, 11:56 »
Witam

Byłam ostatnio na 2 weselach i o to moja opinia:
1 gościniec nad struga ok 72 osoby + poprawiny; fajna lokalizacja bo z dala od zgiełku i obok las, spokojnie, miło i tak rodzinnie, jedzenie normalne bardzo smaczne, tort przepyszny, organizacja super, bardzo mi się tam podobało, jedzenie podawane sprawnie i profesjonalnie, polecam to miejsce gdy ktoś robi wesele w gronie rodzinnym, gdzie lubią pójść, popić i bawić się do rana. 
2 dwór hulanka ok.  83 osoby, sala piękna można w niej się zaczarować ale wyprawiając tam wesele trzeba wziąść pod uwagę że mają tam specyficzny klimat,  jedzenie co prawda bardzo smaczne, ale bardzo długo trwa wnoszenie i podawanie bo są wnoszone z pompą (taki klimat), jedzenia mimo że smaczne to po obiedzie na stołach nie było ich widać tylko parę ciasta i zimne zakątki ponieważ wszystko stało obok na ich stole więc totalna lipa, napoje gazowane rozlewane są w dzbanki(bez sensu),  taki mają klimat, moim zdaniem wesele tam jest bardziej pokazowe,
A wiecie może coś o sali;
1.  Dworek Zawadzkiego
2.  Magnolia
3.  Biesiadna - białe błota
4.  dyliżans - lisi oogon
5.  Kummerowka
6.  Pienkowski

Mój ślub chciałbym wziąść w 2016 roku na ok.  100-130 osob i kompletnie nie wiem jaka salę wybrać bo bardzo podoba mi się tez piękna sala w. królak tylko ma jeden poważny minus - jest w Łabiszynie. . .  I właśnie na 2 miejscu mam Magnolię w Kruszenie

Offline takakasia
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 357
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 6.09.2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #33 dnia: 13 Października 2014, 17:39 »
popatrzcie na HOTEL BEST IN:) trafiłam na nich przypadkiem , na każdej z sal wymienionych był jakiś minus a tam nam wszystko pasowało, my szukaliśmy miejsca z noclegami wiec naprawdę nie było latwo:)

Offline sofijka
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: wiosna 2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #34 dnia: 14 Października 2014, 21:32 »
A wiecie może coś o sali;
1.  Dworek Zawadzkiego
2.  Magnolia
3.  Biesiadna - białe błota
4.  dyliżans - lisi oogon
5.  Kummerowka
6.  Pienkowski

Mój ślub chciałbym wziąść w 2016 roku na ok.  100-130 osob i kompletnie nie wiem jaka salę wybrać bo bardzo podoba mi się tez piękna sala w. królak tylko ma jeden poważny minus - jest w Łabiszynie. . .  I właśnie na 2 miejscu mam Magnolię w Kruszenie

W Dworku Zawadzkich miałam moja koleżanka we wrześniu, nie bylam na nim ale widziałam zdjęcia i opowiadała mi, że byla zadowolona ale na 100-130 osób to jest to za mala sala.
Magnolia u mnie też jest to sala na 2gim miejscu :) i też planuje wesele na 2016 rok ;p ;p ;p widziałam filmy z wesel tam robionych moja znajoma ze studiów tam miala i bardzo mi polecała (noclegi dla gości i sala w dobre cenie) jedzenie bardzo dobre, obsługa też ok, córka mojej fryzjerki też tam miała i mowila, że była mega zadowolona wiec sala chyba musi być dobra.
W Kummerowce bylam kilka razy na obiedzie jedzenie pycha i fajny klimat, póki tam nie poszlam też myślałam o tej sali ale u mnie bedzie ok.80 osób i wydawała mi się mala ta sala wiec na 100 na pewno bedzie za mała.
Witam

Byłam ostatnio na 2 weselach i o to moja opinia:
1 gościniec nad struga ok 72 osoby + poprawiny; fajna lokalizacja bo z dala od zgiełku i obok las, spokojnie, miło i tak rodzinnie, jedzenie normalne bardzo smaczne, tort przepyszny, organizacja super, bardzo mi się tam podobało, jedzenie podawane sprawnie i profesjonalnie, polecam to miejsce gdy ktoś robi wesele w gronie rodzinnym, gdzie lubią pójść, popić i bawić się do rana. 
2 dwór hulanka ok.  83 osoby, sala piękna można w niej się zaczarować ale wyprawiając tam wesele trzeba wziąść pod uwagę że mają tam specyficzny klimat,  jedzenie co prawda bardzo smaczne, ale bardzo długo trwa wnoszenie i podawanie bo są wnoszone z pompą (taki klimat), jedzenia mimo że smaczne to po obiedzie na stołach nie było ich widać tylko parę ciasta i zimne zakątki ponieważ wszystko stało obok na ich stole więc totalna lipa, napoje gazowane rozlewane są w dzbanki(bez sensu),  taki mają klimat, moim zdaniem wesele tam jest bardziej pokazowe,

Mi się marzy wesele w Dworze Hulanka ale jeszcze nie zdecydowaliśmy ostatecznie bo ceny nas troszke przerażaja, ale wiem, że kwestia np. napojów w dzbankach i całej reszty o ktorej piszesz to rzecz dogadania się ewentualnie ujęcia tego w umowie.

Offline Vivka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6224
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: maj 2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #35 dnia: 14 Października 2014, 22:38 »
Ja słyszałam ( ale nie mam osobistych doświadczeń), że po weselu w Hulance goście wychodzili głodni  ::) pewnie to też jest kwestia ile się tego zamówi w menu a może młodzi chcieli właśnie zaoszczędzić  ::)



Offline musia0
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • data ślubu: 05.08.2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Października 2014, 22:18 »
Ja chciałam właśnie na początku w Hulance bo zakochałam się w tamtej sali ale po tym weselu co byłam i po tym jak ciocia opowiadała że np.  Mieli kupione pełno napoi a sprite w ogóle nie stawiali na stoły tylko wszystko po weselu im oddali a nie o to chodziło, ogólnie za te pieniądze co tam biorą sobie to jak dla mnie nie warto.  Dla tego mimo tego że się zakochałam w sali po tym jak zobaczyłam i dowiedziałam się jak tam to wygląda od kuchni że tak powiem (bo mój kuzyn to tam za osobę to ok.  350 zł bo tam wzięli różne rzeczy płacił )to już stwierdziłam że nie warto tam robić

Offline anielka48
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08/2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #37 dnia: 15 Października 2014, 22:44 »
Hej!

Ja miałam swoje wesele w Hulance w sierpniu i naprawdę nie wiem skąd macie takie opinie. . .  Az mnie serce boli
My byliśmy bardzo zadowoleni i będziemy polecac to miejsce wszystkim! Miejsce wiadomo, to kwestia gustu, ale obsługa jest bardzo profesjonalna- wszystkie nasze ustalenia były dotrzymane i naprawdę wszystko odbyło sie bardzo sprawnie.  Jesli chodzi o jedzenie, to uwierzcie mi ze każdy jeden gość stwierdzał ze juz dawno tak smacznie i dużo sie nie najadł. . .  Manager mowil mi ze nie całe mieso na obiad wystawili, zeby nie odgrzewac po pare razy.  A do kolacji wszystko było wystawione z boku na podgrzewaczach i naprawdę jeszcze mnóstwo zostało.  My dobieralismy tylko pieczona szynkę i owoce, a cena 350 zł za osobę wydaje mi sie po prostu przesadzona.  Jesli chodzi o napoje, to mieliśmy tylko te od nich - cały czas były dzbanki pełne i kupiliśmy tylko 8L, zeby było do whisky - fakt, ze przelewali do dzbanków, ale podobno ich kształt powoduje, ze gaz nie ucieka - nie jestem w stanie tego ocenić, ale wyglada to naprawdę schludnie i na pewno lepiej niż kilka otwartych plastikowych butelek, ale to jkazdy ma prawo ocenicinaczej. 
W każdym razie nie mogę sie zgodzić z żadna z powyższych opinii. 

Offline musia0
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • data ślubu: 05.08.2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #38 dnia: 15 Października 2014, 23:02 »
Każdy ma inną wizję i każdy czegoś innego oczekuje i zawsze i wszędzie będzie tak że jednemu się podoba a drugiemu nie :-)
U nas w rodzinie (a szczególnie starsze pokolenie)  po prostu są przyzwyczajeni że jak wesele to trwa tydzień,  stół to się ugina od jedzenia (a później jak stawiają tam z boku to w ogóle nie do przyjęcia) więc dla tego nie byli zadowoleni bo jedzenie to maja na prawdę pyszne.  A tam po prostu to wszystko jest już inaczej,  nowocześnie i bardziej pokazowe
A możecie powiedzieć coś o Saga Zamość?
 

Offline anielka48
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08/2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #39 dnia: 15 Października 2014, 23:03 »
Zgadzam sie:) i szczerze powiedziawszy nie było jeszcze wesela, na którym bym sie zle bawiła lub cos by mnie razilo, ale mam tez to szczescie, ze po naszym weselu czuje, ze my i wszyscy goście byli bardzo zadowoleni i to mnie cieszy:)

Offline musia0
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • data ślubu: 05.08.2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #40 dnia: 15 Października 2014, 23:14 »
Albo o tym co koleżanka napisała   Hotel Best Inn?
Ja tam też zawsze się wybawie na weselach i z każdego jestem zadowolona,  ale to może dla tego że lubię się bawić i starczy mi super zespół :-) i może dla tego że przechodziłam jako gość i o nic nie musiałam się martwić hehe :-)
A dziewczyny powiedzcie mi czy często spotkaliście się żeby za pokrowce na krzesła płacić osobno? Nie powinny takie rzeczy być wliczone już w cenie?

Offline doksik86
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6878
  • data ślubu: 06.09.2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #41 dnia: 15 Października 2014, 23:16 »
A dziewczyny powiedzcie mi czy często spotkaliście się żeby za pokrowce na krzesła płacić osobno? Nie powinny takie rzeczy być wliczone już w cenie?

Pewnie, że powinny. Zwykle naciąganie i cwaniactwo. My w PT płacilismy za miejsce, a wszelkie dodatkowe wymysły,  ew.okragle stoły, pokrowce czy inne rzeczy były w cenie. I nie ważne co bym sobie zazyczyla,  no chyba, że nie posiadają danej rzeczy, co logiczne.


Offline musia0
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • data ślubu: 05.08.2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #42 dnia: 16 Października 2014, 07:31 »
Bo ogólnie w Magnolii to pracuje pani którą można wypożyczyć za chyba ok.  1000-1500(teraz nie pamiętam dokładnie) i ona ci udekoruje i tak się zastanawiałam czy to czasem z tymi pokrowcami nie jest trochę tak zrobione żeby właśnie ja wynająć bo jeśli jest ok.  100 osób to już same 700zl masz na pokrowce to już na jedno wyjdzie jak zatrudni się tą panią

Offline natkag89
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15.08.2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #43 dnia: 16 Października 2014, 09:26 »
My wybraliśmy Hotel Słoneczny młyn, cena za osobę 189 zł, pani manager potrafi odpowiedzieć na wszystkie pytania.  Opowiedziała o wszystkich szczegółach, co, kiedy, jak i dlaczego ;).  Przystrojenie sali w tym również pokrowce na krzesał są jako prezent od hotelu :).  Jedyny minus jak na razie to korkowe 10 zł od butelki.  :-\

Offline sofijka
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: wiosna 2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #44 dnia: 20 Października 2014, 13:55 »
W tych salach które mi się podobały to chyba wszędzie trzeba bylo płacić za pokrowce, wiem, że na pewno w Hulance, Magnolii, U Hołosia, chyba też Telimenie, byłam na weselu w kilku innych m.in. w Kresowiance, Tango i tam pokrowców nie było na krzesłach wiec pewnie młodzi nie wzieli. W Hulance sa tak piekne te bordowe obicia, że nawet jakby było w cenie to bym nie brała pokrowców.

Offline Vivka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6224
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: maj 2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #45 dnia: 20 Października 2014, 14:02 »
W Telimenie nie płaci się za pokrowce.




Offline KARCZMA RZYM
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 2
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #46 dnia: 20 Października 2014, 20:01 »
Dzień dobry
Na forum pojawiło się ostatnio kilka nieprawdziwych i krzywdzących dla nas wpisów, dlatego jako manager Dworu Hulanka chciałbym je wyjaśnić. 
Informuję Panią ,,musi0,, ,że nieprawdą jest, iż napojów gazowanych nie wstawiamy w stoły Gości.  Jeżeli ich tam nie było to dlatego, że organizator chciał je mieć wyłącznie przy bufecie z whisky, ginem i innymi alkoholami kolorowymi, do przygotowywania drinków.  Tak samo organizatorzy często decydują, kiedy przygotowujemy dodatkowo bar z obsługą barmańską.  My spełniamy ich życzenia. 
Nasze ceny na rok 2014 i 2015 są zamieszczone na stronie internetowej Karczmy Rzym i zachęcam do ich sprawdzenia .  Nie wiem skąd cena 350zł/osobę ? Jest wiele terminów, w których wesele w Hulance kosztuje 170zł /osobę! W tej cenie zawarte jest wszystko oprócz tortu i alkoholu. 
Nie rozumiem zarzutu, że jedzenie wnoszone jest z pompą. . . To według mnie zaleta, a nie, jak Pani sugeruje, wada.  Obiad w Hulance kelnerzy podają ,,synchronicznie" przy marszu który trwa osiem minut.  Gwarantuję Pani że pojedynczo podająca obsługa nie zrobi tego szybciej a na pewno będzie to mniej eleganckie.  Zapraszam do obejrzenia filmów na naszej stronie internetowej :)
Po obiedzie, najczęściej w czasie drugiego bloku muzycznego sprzątamy półmiski obiadowe, i serwujemy ciasto lub deser. 
Mięsa z obiadu wstawiamy do bufetu w eleganckich podgrzewaczach , dzięki temu są one ciepłe i dostępne przez całe wesele . 
Podobnie robimy z ciastem, które układamy w bufecie na specjalnych gerydonach w momencie, kiedy serwujemy przekąski do stołów.  Goście wracając z parkietu częstują się tym, na co mają ochotę i są formą bufetów zachwyceni.  Do końca wesela w stołach Gości pozostają przekąski . Również do stołów Gości około godziny pierwszej ,drugiej i trzeciej serwujemy gorące posiłki.  Nieprawdą jest więc to że stoły są puste ,bo jedzenie jest w stole bocznym.
Byłem pewien, że czasy, kiedy kolejne dania dokładano a nic z nie zabierano, tyko po to, żeby "żeby się stół uginał", minęły w restauracjach już bezpowrotnie.  Nie wyobrażam sobie aby na stole stały zimne mięsa z obiadu (które powinny być ciepłe), razem z ciastem i np.  śledziami, a do tego napoje w plastikowych butelkach typu "pet". . . - tragedia.  Jaki jest sens robić w takim układzie dekoracje z kwiatów i świec?
W eleganckich restauracjach na stole nie ma prawa stać butelka czy karton z sokiem .  Dlatego u nas schłodzony alkohol stoi w srebrnych coolerach, a soki czy napoje gazowane serwowane są w karafkach, z których gaz na pewno nie uleci. 
Nie rozumiem dlaczego wielokrotnie krytykuje Pani, że w Hulance jest wszystko " z pompą i na pokaz", przecież to jest ślub i wesele - wyjątkowe wydarzenie w życiu.  Nic dziwnego, że oprawa tak szczególnej uroczystości powinna być na najwyższym poziomie, chociażby z szacunku do zaproszonych Gości
Zapewniam Panią ,,Vivka,, że po weselu w Hulance nikt nigdy nie wyszedł głodny.  Po każdym przyjęciu weselnym zostaje dużo jedzenia i oddajemy je rano Państwu Młodym, profesjonalnie spakowane, oczywiście.  Menu wraz z ilościami porcji jest również na naszej stronie internetowej.  Organizatorzy wesela wybierają asortyment, natomiast ilość porcji na osobę jest zawsze stała, podyktowana wieloletnim doświadczeniem, z uwzględnieniem Gości o dużych apetytach. 
 
W razie dodatkowych pytań i wątpliwości pozostaję do Państwa dyspozycji
Manager Dworu Hulanka
Przemysław Arach
tel. 728533910

Offline Mania88
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Płeć: Kobieta
  • Dreams come true
  • data ślubu: 04.10.2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #47 dnia: 20 Października 2014, 21:11 »
 
Dziewczyny Wasze opinie dotyczące Dworu Hulanka są naprawdę bardzo krzywdzące. Hulanka rzeczywiście ma klimat, ale to jej zaleta, a nie wada. Wszystko zrobione jest na najwyższym poziomie. Obsługa profesjonalna. Nie ma dla nich rzeczy nie do zorganizowania. Pracują jak mróweczki, wszystko widzą. Przez całe wesele na żadnym stole niczego nie brakowało, puste karafki były natychmiast uzupełniane.  Jeśli chodzi o wnoszenie jedzenia to tutaj kolejny plus dla Hulanki - każdy stół dostaje jedzonko równocześnie. Nie ma sytuacji, że "przód" już najedzony, a "tył" wciąż przy zupie. U nas bufet boczny goście bardzo chwalili, wszystko było ciepłe,dostępne dla każdego całą noc, ale przede wszystkim pyszne! Alkohol w coolerach. Napoje gazowane w szklanych karafkach, a nie w ohydnych plastikowych butlach. Jedzenie, które zostało dostaliśmy poporcjowane, praktycznie gotowe do zamrożenia! Wyrażenie "z pompą" i " na pokaz" proponowałabym zastąpić słowami ,,profesjonalnie i z klasą". A cena? Cóż adekwatna do jakości i wykonanej pracy zespołu. Wszystkich serdecznie pozdrawiamy, bo to był dla nas absolutnie piękny i magiczny czas!

Offline musia0
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • data ślubu: 05.08.2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #48 dnia: 21 Października 2014, 14:33 »
Witam!
 Uważam, że nikt nikogo tutaj nie ma zamiaru krzywdzić
Są to po prostu opinie nasze,  każdy ma inną to jak z bluzką jednej będzie się podobać druga będzie zachwycona a jeszcze inna kobieta powie że jak można w ogóle w tym chodzić, więc tyle ile ludzi tyle opinii :-) ja powiem szczerze że też byłam zdziwiona ceną jak nam powiedziwli bo chyba najwięcej było 240zl (nawet na drzwiach otwartych pan nam tak mówił) ale podobno to tylko dla tego że oni po prostu jak to już prędzej pisałam wzięli dodatkowe rzeczy jak np. Alkohol, 

Uważam że każdy i tak zrobi swój cudowny i jedyny dzień tam gdzie mu się podoba gdzie go miejsce zaczarowalo a nie będzie patrzył na opinie innych,  bo jedni będą zadowoleni a inni nie :-)
A może dziewczyny znaleźliscie jakieś fajne nowe (może nawet mniej popularne)  miejsce na wasze wesele i chcecie się z nami nim podzielić? :-)
Źle napisałam nie 240 tylko chyba ok 220-230

Offline Netka24
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 57
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11/07/2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #49 dnia: 21 Października 2014, 14:56 »
Ja mialam kilka sal na uwadze:
1- Kumerowka -ale brak wolnego terminu
2.  Hotel Agat - dla mnie troszke sala za mala max dla 60 osob ale jak kto uwaza
3.  Acor
4.  Amelia - duze wrazenie i bardzo ladna sala
5.  Dwor Hulanka
6.  Dwor Pan Tadeusz
7.  Hotel City - fajna miejscowka w samym centrum i super obsluga


Czym wszystkich zaskocze wybralam Hotel BestIn.  Pani przemila.  Za pokrowce nie musimy placic i dekoracja w cenie.  Sa trzy warianty do wyboru z czego kazdy mozna modyfikowac.  Piekna okolica na uboczu, dla nie ktorych daleko ale czemu sie nie przejechac w tym dniu kawalek dalej a ja jestem z Fodonu wiec to cale miasto.  Polecam do obejrzenia kazdego z tych miejsc. 

Offline doksik86
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6878
  • data ślubu: 06.09.2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #50 dnia: 21 Października 2014, 15:04 »
Pan Tadeusz :D polecam z całego serca i wrócę tam na rocznicę, na drugą rocznicę i każdą kolejną, na komunię dzieci i na imprezę rozwodową :D


Offline musia0
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 45
  • data ślubu: 05.08.2016
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #51 dnia: 21 Października 2014, 16:06 »
No właśnie ktoś już tu chyba pisał o tym Hotel Best Inn i powiem szczerze, że też byłam nim zaciekawiona i biorę go bardzo poważnie pod uwagę :)

Jak będziesz już po weselu to proszę o wrażenia :)

Offline Milka89
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 25.07.2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #52 dnia: 21 Października 2014, 19:19 »
Zdarzyło mi się być na weselu w tym hotelu.  Ładne miejsce (jak dla mnie) na uboczu, Bardzo ładny ogródek.  Hotel posiada duży parking.  Jedzenie smaczne choć z tego co pamiętam na początku było dziwnie podawane był rosół potem podano potrawkę, a potem dość długo czekaliśmy na cokolwiek innego, zaczęliśmy się zastanawiać czy coś jeszcze podadzą :), ale jak się rozkręcili z podawaniem to już było super.  Sala dość mała, ale jak ktoś robi małe wesele to w zupełności wystarczy. 

Offline lorelei
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 04.07.2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #53 dnia: 27 Października 2014, 23:00 »
A co powiecie na temat Restauracji 3v6 w Hotelu City?
Sala bardzo mi się spodobała, jednak obawiam się czy oferowane menu jest wystarczające, a nie znalazłam zbyt wielu aktualnych opinii na temat wesel tam organizowanych.   Boję się, że restauracja hotelowa może proponować dania z dużą ilością ozdobników - typu zygzaki na talerzach, sałaty, pomidorki koktajlowe, a małą ilość konkretów. 

Bardzo proszę o wszelkie spostrzeżenia na temat powyższego miejsca i z góry dziękuję za pomoc :)

Offline takakasia
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 357
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 6.09.2014
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #54 dnia: 28 Października 2014, 22:49 »
Polecam best inn;) mielismy tam wesele , wszystko super, sala, ogrodek, obsluga itd. Menu do wyboru my akurat zrezygnowalismy z potrawki na rzecz mieska dodatkowego ;) robilismy na 85 osob i bylo dosc miejsca, spokojnie na 100 osob, dekoracje kolor sami wybralismy kupili takie dodatki dekoracyjne jak chcialam ;)
A i para mloda dostaje pokoj gratis;) mielismy tez tam poprawiny :)

Offline Liwka
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 6.06.15
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #55 dnia: 29 Października 2014, 02:05 »
Hej,
Wymieniacie tutaj dużo różnych sal, ale zastanawiam się dlaczego nigdy nikt nie wymienia sali w Hotelu Brda? Macie jakieś złe doświadczenia? Ja wybrałam tą salę, ale zaczynam mieć wątpliwości czy dobrze zrobiłam. . .

Offline weronafoto

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: czerwiec 2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #56 dnia: 29 Października 2014, 11:46 »
Liwka, co prawda byłam w Hotelu Brda 2 lub 3 lata temu na weselu, ale powiem Ci że ja byłam zadowolona! Jedzenie pyszne, sala konkretna (na duże wesele), obsługi w ogóle nie zauważyłam - a to chyba plus? Mnie tylko zraził troszkę już przestarzały wygląd sali.... Ale jak najbardziej polecam wesela w tym miejscu.

Offline weronafoto

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: czerwiec 2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #57 dnia: 29 Października 2014, 11:49 »
lorelei my podpisaliśmy z tą restauracją umowę (3v6 Hotel City)
Byłam zachwycona wystrojem sali i jej przestrzenią (była to pierwsza sala jaką oglądaliśmy i od razu się zakochaliśmy w niej! :) ), co prawda też mieliśmy obawy co do jedzenia. Popytaliśmy trochę znajomych i zdecydowaliśmy dodać jedną pozycję więcej mięsa i mam nadzieję że to starczy, co do "sztuczności" potraw, czyli tzw. ustrojeń myślę że nie będzie to źle wyglądać i nie będzie tylko tego, ponieważ potrawy podawane są na półmiskach.

Offline Netka24
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 57
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11/07/2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #58 dnia: 29 Października 2014, 14:14 »
Pamietajcie ze Hotel City ma 4 gwiazdki wiec nie moga sobie pozwolic na to aby goscie byli glodni nawet Ci weselni. Ceny za menu maja takie same jak wszedzie a jedzonko pychota. Pozdrawiam kucharza kimkolwiek jest. My tez tam chcielismy ale niestety pokoje noclegowe przerosly nasz budzet :( dlatego zmienilismy na BestIn.
Co do hotelu Brda slyszalam mnostwo negatywnych opini od znajomych i to nie tylko na temat jedzenia....

Offline weronafoto

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: czerwiec 2015
Odp: Poszukiwanie sali-czas start!
« Odpowiedź #59 dnia: 29 Października 2014, 14:20 »
Netka masz rację, w końcu nie chcą zepsuć sobie renomy dobrego hotelu w Bydgoszczy - jednego z lepszych. Co do ceny pokoi dla gości, rzeczywiście są dość duże, więc jeśli ktoś robi wesele, gdzie goście muszą zatrzymać się w pokojach hotelowych to cena może nieco zaskoczyć.
Niemniej jednak ja jestem szczęśliwa że nasz termin był wolny i już się nie mogę doczekać przyjęcia weselnego :) Dodam jeszcze że urzekła mnie Pani Iza, która poświęciła nam tyle czasu ile potrzebowaliśmy. Super kobieta! To był dodatkowy plus przemawiający na korzyść hotelu City.