Czy lepiej wynając salę na ileś osób i mieć spokój, czy samemu organizować wszystko tylk owynajmując salę i ekipę do posprzatania potem.Czekoam na podpowiedzi.
zdecydowanie lepiej wynając normalny lokal z pełną obsługą, jedzeniem itp
Tochę drożej, ale większy spokój, pewność, że wszystko będzie dobrze zorganizowane i przeprowadzone, że nie będzie nerwów związanych z gotowaniem, sprzątaniem, zakupami żywności itp..
samodzielne organizowanie wesela to tylko kłopot, mnóstwo zmarnowanego czasu,a przede wszystkim ogromny stres i nerwy..
nie ma co.. lepiej to pozostawić fachowcom, a samemu skupić się na wybieraniu strojów, dekoracji, zespołu itp..
byłam na weselu, które organizowali rodzice z młodymi.. wynajęli salę, ale sami ją dekorowali, gotowali (z chyba 1 kucharką) itp.. baa ojciec panny młodej i swiadkowie roznosili posilki.. organizacja fatalna (poszłam po czysty talerz czekałam 10 minut, bo trzeba było umyc).. ale przede wszystkim matka panny młodej ze stresu, nerów i przepracowania dzień przed ślubem zemdlała..
to wszystko się nie opłaca...
lepiej znaleźć salę, gdzie menu jest w rozsądnej cenie (najlepiej bez alkogolu i napojów, które samemu kupi się duzo taniej), salę gdzie nie ma dodatkowych opłat (np. za obsługę czy korkowego) a wszystko będzie ok