e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Moja FOTO relacja !!!  (Przeczytany 6898 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paolka

  • nowicjusz
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:09
Tak jak pisałam już w wątku powitalnym, ślub i wesele miałam w Wielkopolsce, choć od kilku już lat mieszkam na Śląsku. Zamiast tradycyjnego opisu postanowiłam zamieścić foto-migawki.

1. Tradycyjne trzaskanie szkła i porcelany w wieczór poprzedzający ślub, zwyczaj praktykowany również na ślasku choć już chyba coraz rzadziej.

2. Na profesjonalny makijaz zdecydowałam się w ostatnim momencie (bez próbnego), bałam się, że zrobią ze mnie sztuczną lalę, ale na szczęście makijażystka okazała się OK.

3. Ostatnie poprawki.

4. Mój narzeczony prawie padł z wrażania...

5. Błogosławieństwo rodziców.

6. I krótka podróż do kościoła.

7.

8.

9.

10.

11. Jeszcze ryżem sypną na szczęście...

12. I powitanie w restauracji :-)

13. Pierwszy taniec.

14. Zabawa...

15. Nad doskonałym humorem gości czuwało dwóch zawodowych barmanów (zrobili ponad 500 kolorowych i świecących drinków)

16. Nie obyło się bez ekscesów.

17. Chwili nostalgii i kilku łez...

18. Oraz nocy poślubnej :-)

19. A poniżej trochę zdjęć z pleneru, nasz fotograf (zabrany zresztą ze śląska) miał masę pomysłów, i trochę nas przegonił po lesie, nigdy nie zapomnę miny grzybiarzy których mijałam pądząc leśną drogą na Wu-Es-Ce w rozwianej sukni ślubnej z okrzykiem UWAGA !!!

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

Offline Kasia* Kobieta

  • Chuck Norris
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:13
ale super foto relacja,
a zdieica   :szczeka:  rewelacja , szczególnie to na motorku i to ostatnie z pociągiem w tle...... :serce:
no i fajny pomysł z tymi barmanami, pewnie gościom podobały sie takie kolorowe i orginalne drinki, super :)
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline szajo Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 28.IV.07
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:15
no foty zajefajne  :mrgreen:
masz wicej ;)

Offline lenka

  • użytkownik
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:18
POPIERAM  :mrgreen:
REWELACJA.
PIĘKNE ZDJĘCIA!!!

ŚLICZNIE WYGLĄDALIŚCIE  :id_juz:

Offline AnetaM Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 10.09.2005
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:27
oj jakie świetne zdjęcie, faktycznie opwiedziałaś wszystko poprzez fotki  :mrgreen: ja sobie wyobrażam miny tych grzybiarzy jak cię zobaczyli...tak anprawdę to wiem jaką ja bym minę zrobiła  :shock:
te z nocy poślubnej zdjęcie jest zajefajne!!!!! a zabawa musiła być bombowa!
Wszystkiego najlepszego dla was!!!

Offline anetka161 Kobieta

  • 16.06.2007-nasz wspaniały dzień
  • maniak
  • data ślubu: 16.06.2007
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:32
Bombowa relacja :shock: .Kurde,ale z ciebie laska i napewno szalona dziewczyna(wnioskuję to po fotkach :wink: ).Proszę o więcej   :blagam:  
A tak wogóle to wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :serce: .

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:40
Miałaś rewelacyjnego fotografa!!! Zdjęcia są super, może bardzo odważne momentami ;-) ale super!

A poza tym jesteś bardzo fotogeniczna :-)

Offline carlunia Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 10.02.2007 Cywilny~16.06.2007 Kościelny
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:42
Piekne zdjecia, swietnie razem wygladacie :wink: Bardzo mi sie podoba ubranie samochodu i plenerek :D

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 20:56
Hihihihi, ale fajne sa te fotki z motorkiem :D
Mam male pytanko, czyzbyscie zrobili sobie fotki z nocy poslubnej :?: ostatnio duzo sie o tym mowi. :mrgreen:

Offline Paolka

  • nowicjusz
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 21:15
Cytat: "redzia"
Hihihihi, ale fajne sa te fotki z motorkiem :D
Mam male pytanko, czyzbyscie zrobili sobie fotki z nocy poslubnej :?: ostatnio duzo sie o tym mowi. :mrgreen:


Zrobiliśmy sesję "wedding night" ale nie są to rozbierane zdjęcia jak z rozkładówki pisemek pornograficznych lecz kilkanaście delikatynych i nastrojowych ujęć z fragmentami bielizny. Obojgu nam się podobają i napewno zostaną one cenną pamiątką, chociaż spotkałam się już z róznymi opiniami na ten temat. W każdym razie zabawa była świetna i nie było mowy o jakimś zażenowaniu czy skrępowaniu obecnością fotografa.

Offline redzia Kobieta

  • Gosia
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 02.09.2006
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 21:19
Nie, no absolutnie nie pomyslalam nawet o jakiejs hamskiej i ordynarnej sesji jak do taniego pisma pornograficznego :mrgreen:
Zdjecia sa lajtowe :D
Pokazesz jeszcze jakas fotke z wedding night :?: rozumiem, ze moze to byc dla Was cos bardzo prywatnego, jesli tak-to nie nalegam, ale napewno bede czekac na wiecej fotek ze slubu i z wesela :D

Offline demka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 21:45
Bardzo ładna fotorelacja :D
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline Netula Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.10.2007
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 21:59
Sliczna relacja. Bardzo ladnie wygladalas. Chcialam tez dodac kilka slow na temt trzaskania. Ja jestenm ze Slaska i mam wrazenie ze ta tradycja nie zanika a wrecz odwrotnie..staje sie silniejsza i narasta. Z tego co obserwuje to z trzaskania male przedwesele sie robi z muzyka, tancami i jedzonkiem....

Offline Beaataa Kobieta

  • zapaleniec
  • data ślubu: 28.07.2007
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 22:08
Fantasyczne zdjecia  :shock:
widac, ze swietnie sie przy tym bawiliscie :) tyle na nich radosci, milosci ... z odrobina pieprzu ;) rewelacja

Wszystkiego najlepszego na nowej drodze zycia :)

Offline AnetaM Kobieta

  • uzależniony
  • data ślubu: 10.09.2005
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 22:47
paolka ja właśnie trafiłam chyba na stronkę waszego fotografa....te fotki na łodzi są fantastyczne!!!

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 22:51
Cytat: "Paolka"
4. Mój narzeczony prawie padł z wrażania...

no ! Patrzył ci w biust :D
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Antalis

  • Chuck Norris
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 23:15
Zdjecie swietne!! A to jest po prostu rewelacyjne :


A co do trzaskania ... nie zdołalam zliczyc ile wiader ze szkłem wynoósł moj rafał :) Swietna tradycja - duzo smiechu i zabawy .

Offline olkahof

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007
Moja FOTO relacja !!!
17 października 2006, 23:28
naprawde super zdjęcia, plener poprostu rewelacyjny :shock:  wyglądałaś przeslicznie...gratulacje

Offline Olaa Kobieta

  • Chuck Norris
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 02:22
:shock: fajowe to zdjęcie, które wkleiła Antalis...Nie jest wulgarne, ale z odrobią pikanterii :mrgreen:  :mrgreen:

Ślicznie wyglądaliście, naprawdę
There is no such thing as an ending. Just a new beginning...

Offline dziubasek Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 07:24
Zdjęcia piękne!! :brawo:

Offline Paolka

  • nowicjusz
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 09:41
Cytat: "AnetaM"
paolka ja właśnie trafiłam chyba na stronkę waszego fotografa....te fotki na łodzi są fantastyczne!!!


 :D  ach tak, wyraziliśmy zgodę na umieszczenie zdjęć na stronie. Nawet nie wiedziałam, że już tam są...

Offline Maja Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 09:41
Jestem pod wrażeniem - foty są tak spontaniczne, tak energetyczne....fotografa podziwiam, ma talent i dzięki temu Wasze zdjęcia nie są sztampowe.
Fota przy uciekającym pociągu czy jazda na motorze z innej epoki są świetne-te z nocy poślubne też super.

Offline s.aga Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 16.10.2004
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 10:01
super zdjęcia, a jaki motorek :). świetne pomysły miał ten wasz fotograf

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 10:07
no paola

juz bałam się ,ze o nas zapomniałaś  :?

pieknie wyglądałaś.. bardzo delikatny makijaz ale elegancji zarazem..

pieknie..  :mrgreen:

Offline Gosiaczek80

  • Chuck Norris
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 10:36
:szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:    :szczeka:  

Paolka rewelacja. Zajefajny fotograf....modele również. Oboje tworzycie śliczną i bardzo fotogeniczną pare...super zdjęcia i super fotograqf.
czekam na wiecej

Offline lenka

  • użytkownik
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 13:10
A możesz zdradzić kto Wam robił zdjęcia? Super są  :mrgreen:

Offline Paolka

  • nowicjusz
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 14:46
Cytat: "lenka"
A możesz zdradzić kto Wam robił zdjęcia? Super są  :mrgreen:


Wysłałam na prv  :D

Offline s.aga Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 16.10.2004
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 15:08
mnie też mogła byś posłać, bo mojej siostrze bardzo się też twoje zdjęcia podobają i chciała by wiedzieć coś więcej. dzięki

Offline Paolka

  • nowicjusz
Moja FOTO relacja !!!
18 października 2006, 19:13
Cytat: "s.aga"
mnie też mogła byś posłać, bo mojej siostrze bardzo się też twoje zdjęcia podobają i chciała by wiedzieć coś więcej. dzięki


Bardzo się cieszę, że się podobają  :D

Namiary wysłałam na prv.

Offline s.aga Kobieta

  • maniak
  • data ślubu: 16.10.2004
Moja FOTO relacja !!!
19 października 2006, 09:12
Paolka,  wielkie dzięki :)