Ucinając wszelkie dywagacje przedstawię swoją opinię jako klient zespołu.
Bangi prowadzili nasze wesele w zeszłe wakacje (23.07.2016) w Hotelu Kiston (Kistowo, k. Kartuz/Gdańska).
Zespołu szukałem około 9 miesięcy, jako że sam jestem muzykiem sam aspekt techniczny był dla mnie szczególnie ważny a muzyków z wykształceniem w dzisiejszych czasach to ze świecą szukać.
Znalazłem ich w internecie, bez żadnego polecenia. W ofertach konkurowali z kilkoma innymi zespołami (m.in. z ekipą z "Jaka to melodia"). Dlaczego ich wybrałem? Jako, że decyzję podjąłem bez spotkania tylko po przesłuchaniu internetowych demówek to zwróciłem uwagę na cenę - jako jedyni oferowali wszystko to co chciałem w rozsądnej kasie bez konieczności wyciągania z portfela 2 dych.
Podpisałem umowę, wpłaciłem pieniądze. Po pewnym czasie żona sama pojechała na pierwsze spotkanie, pierwszy feedback ze spotkania - mega zwariowani... czy pozytywnie? Sama nie wiedziała, trochę się bała. Jaki był tego efekt?
Bangi odwalili najlepsze weselne show jakie ja jak i moi goście widzieli. Na imprezach firmowych widywałem 2 razy droższe zespoły i mogą im buty sznurować.
Grali u nas wesele w składzie 7 osobowym (2 wokale męski-damski, bas, gitara, perkusja, saksofon, klawisz). Na poprawinach został lider - Mariusz (basista), który prowadził imprezkę w formie DJ.
Mariusz przyjechał dzień prędzej z ekipą akustyków/techników. Rozstawili scenę, ekrany akustyczne. Pomierzyli pomieszczenie. W skrócie mega profeska. Reszta dojechała drugiego dnia, nie było żadnego zamieszania z rozstawianiem bo dzień prędzej wszystko już skalibrowane pod akustykę pomieszczenia.
Samo wesele to była taka petarda, że z chęcią cofnąłbym się w czasie ale jako gość, co bym mógł więcej się bawić

Tutaj ten ich zwariowany charakter dopiero się ukazał, bawili się lepiej niż nie jeden gość.
2 wokalistów i basista cały czas bawili się w tłumie (nawet zdarzyło im się wjechać na parkiet stojąc na skrzyniach od sprzętu