Autor Wątek: WItam Wszystkich Zakochanych  (Przeczytany 3696 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kiciaczek

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12 października 2007r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« dnia: 5 Września 2006, 13:23 »
Witam wszystkich na forum na którym juz od paru dni zbieram cenne informacje na temat organizacji wesela w Szczecinie. Dzięki wszystkim za cenne rady.
A przy okazji co sądzicie o Dworku Hetmańskim w Koszewku pod Szczecinem?

Pozdrawiam Serdecznie [/scroll]


Offline belonka
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 477
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #1 dnia: 5 Września 2006, 13:29 »
Witam cie! Kiciaczek a co do dworku to gdzies na forum widziałam zdjecia śliczne miejsce.

Offline kiciaczek

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12 października 2007r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #2 dnia: 5 Września 2006, 13:55 »
Wiem że jest ładnie. zastanawiam się tylko czy z oraganizacja wesela jest  wszystko w porzadku. Ciekawa jestem opinii tych którzy mieli przyjemność wyprawiania tam wesela? :)
Rozważam Dworek Hetmański i Mini Max w Bartoszewie. Z tym że o Bartoszewie róznie się mówi a ciekawe co myślicie o Koszewskim Dworku????

Pozdrowionka :)


Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #3 dnia: 5 Września 2006, 14:25 »
kiciaczek, witaj u nas....ja Ci dam Dworek Hetmański pod Szczeciniem :twisted: to jest pod Stargardem.... :mrgreen: niektóre z forumek będą się tam bawiły na swoich weselach, a i nasz zibi bywa....na pewno będzie sporo informacji


Offline kiciaczek

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12 października 2007r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #4 dnia: 5 Września 2006, 14:29 »
Wiem wiem hihi chodziło mi o to że nie w Szczecinie ;) Ale zdaje sobie sprawe ze to pod Stargardem :)  
Czekam wiec na wiesci :)

Pozdrawiam


Offline .:Anka:.
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 23667
  • Płeć: Kobieta
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #5 dnia: 5 Września 2006, 14:55 »
martini i gosiaczekk będą tam robiły wesela - a poza tym jest cały wątek na temat DH

Offline .:Anka:.
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 23667
  • Płeć: Kobieta
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #6 dnia: 5 Września 2006, 14:59 »

Offline belonka
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 477
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #7 dnia: 5 Września 2006, 15:01 »
Ciekawe jakie sa tam ceny? Ja robie na 100 osob wiec mnie chyba nie bedzie stac na takie miejsce ale jak juz pisałam bardzo mi się podoba.A moze  Kiciaczek juz dzwoniłas tam jak z cenami i miejscami do spania. :wink:

Offline kiciaczek

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12 października 2007r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #8 dnia: 5 Września 2006, 18:05 »
Cena pakietu weselnego wynosi 200zł od osoby, z tym że obiło mi się o uszy że jest to wraz z wódką bez ograniczeń więc wychodziło by podobnie jak np. w Bartoszewie. Nie znam dokładnie cen noclegów przy wiekszej ilości osób, ale jest możłiwość wynajęcia pokoi w pobliskim Morzyczynie. Poniżej link do strony i troszkę wiecej informacji:
http://www.dworekhetmanski.pl/wesele.php

Anusia dzięki za link :)


Offline belonka
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 477
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #9 dnia: 5 Września 2006, 18:38 »
Jak mowiłam troszke za duzo pieniazkow ja zastanawiam sie nad Hetmanem ładna klimatyzowana sala i duza i jest miejsce na podeście dla orkiestry. Coś za coś i blisko domu nie bedzie problemu z noclegami dla gości.
Jeszcze 10 miesiecy a ja juz szaleje :wink:

Offline Katrinka
  • My:)
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4400
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 04.08.2007
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #10 dnia: 5 Września 2006, 19:14 »
kiciaczek, witaj na forum


Offline kiciaczek

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12 października 2007r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #11 dnia: 5 Września 2006, 20:44 »
A gdzie jest Hetman??? Nie słyszałam o tym lokalu. Moze dlatego ze dopiero zaczynam szukac dogodnego miejsca.

Pozdrowionka dla Ciebie Katrinka:)


Offline Kasia*

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14857
  • Płeć: Kobieta
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #12 dnia: 5 Września 2006, 20:44 »
:hello:
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline anetka161
  • 16.06.2007-nasz wspaniały dzień
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1657
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.06.2007
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #13 dnia: 5 Września 2006, 22:07 »
Witaj na forum :D

Offline ela

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 22579
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 13.08.2005
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #14 dnia: 5 Września 2006, 23:09 »
:hello:
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline madziulek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4486
  • Płeć: Kobieta
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #15 dnia: 6 Września 2006, 08:01 »
Witaj kiciaczek,
Kuba 2007
Szymon 2010

Offline kiciaczek

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12 października 2007r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #16 dnia: 6 Września 2006, 08:28 »
Witam wszystkich i dziekuje za cieplutkie przyjecie :)


Offline Olaa
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 9501
  • Płeć: Kobieta
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #17 dnia: 6 Września 2006, 10:55 »
kiciaczek, :hello: na forum
There is no such thing as an ending. Just a new beginning...

Offline Lilkuś

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1447
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #18 dnia: 6 Września 2006, 11:40 »
Kiciaczek witaj na forum :):):) pisz jak najwiecej i najczęsciej :):)
zapraszam do wątku Zniecierpliwionych z 2007 :):):)

Offline agayuna
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 182
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #19 dnia: 6 Września 2006, 12:23 »
witaj Kiciaczku Drogi...

Dobrze trafiłaś , na forum tym rozwiejesz wszelkie obawy dowiesz sie wiele....
wspieramy w dobrych i zlych czasach..

Offline Kasia-Wrocław

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1411
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.06.2007
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #20 dnia: 7 Września 2006, 09:52 »
Hejka Kiciaczku!

Offline kiciaczek

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12 października 2007r.
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #21 dnia: 7 Września 2006, 10:35 »
Dzięki Wam wszystkim Jesteście Kochane!

Będę się starała zaglądać tu jak najczęściej, ostatnio mam trochę pracy i jestem zabiegana dużo pracy w pracy no i w życiu. Aktualnie z Moim Kochaniem robimy powidła:P mam nadzieję że bede pyszniutkie i uprzyjemnią nam długie jesienne i zimowe wieczory.
Pozdrowionka:)


Offline agayuna
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 182
WItam Wszystkich Zakochanych
« Odpowiedź #22 dnia: 7 Września 2006, 10:46 »
Jak się robi powidła?