Autor Wątek: wybor sukni - trudny wybor:(  (Przeczytany 10715 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« dnia: 13 Maja 2006, 13:22 »
Witajcie Drogie Foremki  :D
Slub zliza sie duzymi krokami (09.09.2006) wiec czas na szukanie sukni...i tutaj pojawily sie moje problemy...ech doradzcie cos ja juz spac po nocach nie moge :(
Wybralam jedna Marie de Paris Elfrea w salonie Novia, cala z koronki, elegancka delikatna no slowem myslalam ze to juz ta...ale gdzies pojawily sie watpliwosci...zwlaszcza ze wiem ze moj Przyszly wolalby cos bardzie "ksiezniczkowatego" niby co tam bede mu sie podobac w kazdej ale dla swietego spokoju polecialam jeszcze porozgladac sie po salonach zeby zyskac wieksza pewnosc...no i w ostatnim znalazlam Cymbeline Julia...tez z koronka ale no zupelnie inny styl...i co teraz zrobic :roll:
Niestety ani w jednym ani w drugim nie moge zrobic zdjec...w Novi bylam juz 4 razy wiec boje sie pojsc po raz 5 i jej nie kupic
A one to zupelnie dwa odmienne style...i do tego tej Julii nie moge znalezc na necie...wiec moze Wy cos mi poradzicie  :D

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Maja 2006, 14:14 »
a może sama podpytaj  narzeczonego w czym byciebie widział.. suknia takaczy taka 9opisz mu miejwięcej krójbez wbijania się w detale)..

mój mąż m super doradza odbnośnie ciuchów więc może i twójma ten dar ;)
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline ~Ania~
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 24039
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 2006-10-07
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #2 dnia: 13 Maja 2006, 15:00 »
cześć:)
Jeśli chcesz znać moje zdanie to proponuję wybrać suknię, która bardziej Tobie się podoba i w której Ty lepiej się czujesz. Nie powinnaś za bardzo patrzeć na swego lubego bo potem bedziesz zle czula się na wlasnym weselu. ja mialam ten sam problem. Znalazłam suknię w salonie GiGi Amore i bylam przekonana ze to ta jednak cos mnie podkusiło i poszłam jeszcze do salonu Pretty Woman. Tam zobaczyłam suknie Farage model galaxy. Jest bardzo strojna, wyszywana koronkami, perełkami i rózne takie cuda. tamta pierwsz jest jednoczęściowa i nie az tak wystrzałowa jak ta Galaxy. Mama nie umiala mi doradzic wiec pojechalam z siostra. Ona powiedziala ze mam wziac ta galaxy jednak jak dla mnie jest za bardzo przesadzona. Do tego jest z gorsetem a ja wole jednoczesciowe. Wiec po namysle postanowilam wybrac sie jeszcze raz i oto w czwartek 11 maja znalazlam suknie z moich snow:))) byla jedyna ktora zmierzylam w ów czwartek i bardzo sie ciesze ze zrezygnowalam z tamtych dwoch bo nie odnalazlabym tej. Więc moze jesli nie mozesz sie zdecydowac wybierz sie jeszcze raz na miasto i moze znajdziesz taka ktora powali Cie na kolana:))) Ja mam Ślub 07.10. wiec tez wcale nie az tak wiele czasu. wierze ze w koncu na ktoras sie zdecydujesz:) trzymam kciuki i pozdrawiam gorąco. Ania[shadow=green][/shadow][glow=orange][/glow]

Offline donia

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 776
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #3 dnia: 13 Maja 2006, 15:38 »
A może wkleisz jakieś zdjęcia, żebyśmy mogły zobaczyć te dwie suknie?

 :D


Proszę jakiegoś aniołka w niebie, daj mi skrzydełka, ja chcę do Ciebie

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #4 dnia: 13 Maja 2006, 16:34 »
Dzieki Dziewczyny za rady :D
Sprawa wiec wyglada tak: zdjecia niestety tej drugiej nie znalazlam cos podobnego ale postaram sie wkleic
Moj Luby doradza bardziej ta strojna...a ja czuje sie w obydwu bardzo dobrze:D
Pamietam Galaxy Farage bo w zeszlym roku doradzalam ja mojej kolezance, obecnie dla mnie rowniez jest za strojna...
A po salonach to juz wstydze sie chodzic :oops: bo jestem juz rozpoznawana...poza tym wiele sukien wydaje mi sie takich samych lub podobnych...standarodwe suknie gorset + spodnica, nie wiem czy to tylko moje zdanie ale sa podobne...tak samo suknie z drapowaniami pomimo ze bardzo mi sie podobaja uwazam je rowniez za podobne...no oczywiscie nie wszystki e:D

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #5 dnia: 13 Maja 2006, 16:43 »
A teraz postaram sie wkleic zdjecie :D

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #6 dnia: 13 Maja 2006, 16:44 »
Jest to suknia firmy Cymbeline...nie dokladnie taka jak ta ktora wypatrzylam...tamta nie ma az tak szerokich rekawkow no ale sa bardzo podobne (rowniez do Racine) myslalm do tego o welonie z koronka na brzegach...

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #7 dnia: 13 Maja 2006, 16:46 »
A to jest ta druga Elfrea...chociaz na tym zdjeciu nie wyglada tak ladnie jak w rzeczywistosci...no i Panie ze sklepu powiedzialy ze zmniejszylybysmy troche to cos z boku :D
[/U

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Maja 2006, 16:49 »
Sama Moje Drogie widzicie ze zupelnie inny styl...lacza je koronki bo koronki :D
Poza tym Cymbeline byla suknia ktora mi sie kiedys kiedys jeszcze przed przymierzaniem bardzo spodobala...Dochodzi jeszcze roznica cenowa...no ale skoro chodzi o ta jedyna w zyciu suknie czy 700zl ma znaczenie :roll:

Offline Ninka
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14816
  • Płeć: Kobieta
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Maja 2006, 17:05 »
Cytat: "m.agda"
czy 700zl ma znaczenie


Wydaje mi się, że ma  :shock: . Ja wachałam się czy6y wydać więcej o 300 zł... :). Ostatecznie wydałam  :oops:  ale tylko dlatego, że tańsza suknia byłaby wypożyczona, a droższa uszyta. Uszytą być może później sprzedam i się pieniążki zwrócą.

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #10 dnia: 13 Maja 2006, 17:16 »
Z ta sprzedaza to chyba trudna sprawa...tez mam nadzieje swoja pozniej sprzedac ale czy sie uda za rozsadna cene :?:

Offline Ninka
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14816
  • Płeć: Kobieta
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Maja 2006, 17:46 »
to prawda, ale nawet jeśli nie  za rozsądną, to te 300 zł się zwrooci na bank :), myślę, też czy jej nie przefarbować po całej imprezce :)

Offline donia

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 776
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Maja 2006, 19:50 »
Rzeczywiście te dwie sukienki to dwa różne światy...  :drapanie:  
JA bym osobiście doradzała tą bardziej strojną, z welonem z koronką będzie wyglądać szałowo i powalisz wszystkich na kolana...  :mdleje:  
Skromniejsza też ma w sobie urok, ale już tak nie powala
ale to ty musisz zdecydować jak chcesz wyglądać w tym dniu, który stl bardziej Ci odpowiada

A my pooglądamy, podoradzamy
ale ile forumek tyle opinii jak znam życie :wink:

 :D


Proszę jakiegoś aniołka w niebie, daj mi skrzydełka, ja chcę do Ciebie

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Maja 2006, 20:30 »
Cytat: "donia"
ale ile forumek tyle opinii jak znam życie Wink

No wlasnie to jest to i ile kolezanek tyle rowniez opinii...zreszta to normalne niektore lubia styl delikatniejszy a niektore dziewczyny wola byc ksiezniczka :D
Myslicie ze jak pojde po raz 5 do Novi to mnie wykopia :?:
A ja z jednej strony mysle o skromniejszej bo jest taka delikatna taka subtelna a przy tym ta koronka...a raz o tej drugiej ze jest taka powalajaca...a czasami sie martwie czy ta pierwsza nie jest zbyt skromna...moze nie bede za bardzo sie wyrozniac no i z drugiej strony czy w tej strojnej nie bede jak choinka :D Ale u mnie zawsze byl problem z podejmowanie decyzji :wink:

Offline donia

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 776
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Maja 2006, 21:18 »
Cytat: "m.agda"
Myslicie ze jak pojde po raz 5 do Novi to mnie wykopia  

  :Kill:  pogonią cię gdzie pieprz rośnie  :wink:  :lol:
 
od tego tam są żebyś mogła przyjść nawet setny raz
bo ślub ma się raz w życiu, a jak te babole tego nie wiedzą to niech idą ziemniaki na targu sprzedawać...

 :D


Proszę jakiegoś aniołka w niebie, daj mi skrzydełka, ja chcę do Ciebie

Offline Ecia

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1128
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #15 dnia: 13 Maja 2006, 23:02 »
m.agda ja bym chyba wzięła tą pierwszą - bardziej strojną chociaż sama mam bardzo skromną sukienkę hehe :) A jednak ta u góry ma dla mnie więcej uroku :)

Do tej skromniejszej trzeba mieć prawie nienaganną figurę - jest tak obcisła, że nic się nie ukryje...

A może zrób sobie przerwę w wybieraniu? Niedługą - parę dni. Nie myśl o tym, nie oglądaj zdjęć, może odpowiedź na pytanie "Która?" sama przyjdzie :)


Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #16 dnia: 13 Maja 2006, 23:18 »
Moze faktycznie to jest pomysl :D  taka przerwa...ale jak to zrobic :D praca czeka...skupic sie nie moge wiec pomyslalam ze zalatwie to jak najszybciej i bede miala spokoj...postaram sie jutro myslec o tym troche mniej i zobacze czy sie uda :mrgreen:

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #17 dnia: 13 Maja 2006, 23:22 »
Obiecalam mamie, ze bedzie przy wyborze sukni wiec pewnie sie skusze zeby pokazac jej obie i ta w Novi rowniez :D jeszcze zobacze :?
Jak na razie Panie w Novi byly bardzo mile i pomocne, pewnie zrozumialyby takiego niezdecydowanego jak ja :D

Offline dziubasek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17066
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Maja 2006, 11:12 »
m.agda, a mi się wydaje, że jeżli się wahasz..tzn ze to ani jedna ani druga nie jest tą jedną jedyną. Odczekaj chwilę, nabierz oddechu i rusz jeszcze raz na podbój salonów. Chyba wszystkich jeszcze nie obeszłaś, co? 3mam kciuki, żebyś w serduszku miała 100% pewność którą wybrać !

Offline Ninka
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14816
  • Płeć: Kobieta
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #19 dnia: 14 Maja 2006, 16:15 »
Hahah ja też zadręczałam panie w Novi i ostateczniue nie zdecydowałam się na suknię u nich. Miałam okropne wyrzuty, że tak marudzę, ale.... to nasz dzień i mamy prawo być egoistkami, więc przymieżaj ile dusza zapragnie i sie nie stresuj. Co masz do stracenia? Trzymam kciuki :!:  :wink:

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #20 dnia: 15 Maja 2006, 08:39 »
Dziubasku ja jednak mam nadzieje ze to ktoras z nich :D Pewnie wszystkich salonow nie obeszlam ale sporo...bylam na poszukiwaniach 4-5 razy :D
Musze przyznac ze ta strojna suknia to moj pierwszy typ...chcialam miec taka z rekawkami koronkowymi (moje sa wezsze niz na zdjeciu, lekko rozszerzane) potem stwierdzilam ze bedzie mi w nich niewygodnie i w tym salonie nie chcialam nawet jej przymierzyc ! :D  kolezanka mnie namowila :D A to mial byc ostatni salon po ktorym mialabym 100% pewnosc co do pierwszej sukni :D
Ja tez mam Ninko wyrzuty...w sumie jak sie z nimi ostatnio zegnalam powiedzialam ze nastepnym razem to juz po zamowienie sukni przyjde a teraz sytuacja sie zmienila :roll: no ale jesli nie nabiore pewnosci to nadal bede je meczyc :oops:
Wczorajsza umowa zeby nie myslec o sukni jakos mi nie wyszla...A przeciez powinnam pisac prace i skupic sie na niej calkowicie  :cry:

Offline Anielka

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2168
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15.08.2006
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Maja 2006, 09:14 »
A co o tej myślisz??



moja kuzynka taką miała w wersji białej (no i jeszcze ją ma). Wyglądała prześlicznie. Nie jest to sukinia zbyt księżniczkowata ale jednocześnie nie jest skromna.

Offline groszek
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1871
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #22 dnia: 15 Maja 2006, 09:18 »
Anielko- ta suknia, którą wkleiłaś jest nawet do kupienia na allegro :)

Offline Anielka

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2168
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15.08.2006
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #23 dnia: 15 Maja 2006, 09:25 »
Piękna Groszku co nie?? ja chciałam mieć taką, no ale nie bardzo mogę, bo co goście powiedzą, że sukienkę mam po kuzynce - zwłaszcza, że to było kilka miesięcy temu, więc wszyscy pamiętają. A mnie się ta sukina podobała jeszcze zanim kuzynka ją wybrała dla siebie.

Offline Ninka
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14816
  • Płeć: Kobieta
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #24 dnia: 15 Maja 2006, 10:50 »
Cytat: "Anielka"
ja chciałam mieć taką, no ale nie bardzo mogę, bo co goście powiedzą, że sukienkę mam po kuzynce


Myślisz, że by pamiętali  :shock: Pozatym każda z nas wygląda inaczej... no, ale ja Cię rozumiem :) Chyba też bym nie włożyła sukni po kuzynce, koleżance itd. Taka kobieca moja próżność. Choć moja mama i dwie ciocie poszły w jednej sukni do ślubów w ciągu niecałego roku, ale... to inne czasy były :D

Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #25 dnia: 15 Maja 2006, 10:52 »
Cytuj
też bym nie włożyła sukni po kuzynce, koleżance


to byłaby nowa suknia tylko ten sam model co kuzynki więc pewnie by tak pomyśleli

Cytuj
nie bardzo mogę, bo co goście powiedzą, że sukienkę mam po kuzynce - zwłaszcza, że to było kilka miesięcy temu, więc wszyscy pamiętają. A mnie się ta sukina podobała jeszcze zanim kuzynka ją wybrała dla siebie


Offline azzurra
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1839
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #26 dnia: 15 Maja 2006, 10:55 »
Pewnie, że wszyscy by pamiętali suknię panny młodej! Nie mówcie, że tyle wysiłku ma pójść na to, żeby nikt nie zapamiętał ;)

Ja też nie zdecydowałabym się na model nawet podobny do sukni którejść z kuzynek/koleżanek, nawet gdyby była to moja wymarzona.
Na babskim forum wcześniej czy później do głosu dochodzi zazdrość...

Offline Ninka
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14816
  • Płeć: Kobieta
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #27 dnia: 15 Maja 2006, 11:09 »
Och, ta nasza kobieca próżność ;)

Offline m.agda
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 49
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #28 dnia: 15 Maja 2006, 11:58 »
Piekna ta suknia :D uwielbiam koronki...Panie w dwoch roznych sklepach powiedzialy ze najlepiej mi w koronkach...pasuja do mojej urody :D
Ja tez patrze pod katem podobienstwa do sukien kolezanek...kazda z nas w koncu chce wygladac wyjatkowo i cudnie :D

Offline Anielka

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2168
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15.08.2006
wybor sukni - trudny wybor:(
« Odpowiedź #29 dnia: 15 Maja 2006, 12:46 »
Ja przymierzyłam te suknię i poprostu ściągać mi się jej nie chciało :? No, ale w sumie wybrałam suknię też przepiękną, chociaż w zupełnie innym stylu niż ta powyżej.