e-wesele.pl
ślub, ślub... => Moje odliczanie czyli final countdown => Wątek zaczęty przez: Zuchelek w 23 Sierpnia 2016, 17:24
-
Cześć dziewczyny, pomyślałam, że może by tak utworzyć wątek Panien Młodych 2018 :) Co Wy na to? Są tu jakieś przyszłe Panny Młode? ;)
-
Ehh, pamietam, jak zaczynalam przygotowania na przyszly rok i bylam chyba najdalej data, a tu juz 2018... ;p
-
Ooo super pomysł :D Jedna już jest :)
-
Moja cudowna sukienka:)
Może którejś przyszłej Pannie młodej się spodoba:)
Szkoda, żeby kurzyła się w szafie.
http://olx.pl/oferta/annais-bridal-margie-syrenka-CID87-IDgIylX.html
-
Ooo super pomysł :D Jedna już jest :)
Super! Na kiedy planujecie ślub?
-
Jest wiecej, tylko chyba jeszcze nie zauwazyly watku.
-
Ooo super pomysł :D Jedna już jest :)
Super! Na kiedy planujecie ślub?
16.06.2018 :D Póki co mamy sale i tak wstępnie Dj'a :)
-
Radosna też tak myślę. Z czasem będzie nas więcej :)
Olaa93 też myśleliśmy o 16.06. ale już był zajęty (pod koniec marca - szok!), ostatecznie zdecydowaliśmy się na 02.06.2018, akurat będzie to sobota po Bożym Ciele, także długi weekend :)
-
Zuchelek A gdzie będziecie mieć wesele? :)
-
W Dworku Milusin w Zielonce :)
-
No to już wiesz kto Ci zajął termin :D
-
No coś Ty! Hahaha no ładnie :) szybko się zdecydowaliście ;)
-
Po prostu zakochałam się w tym miejscu, a że terminy już wtedy goniły to szybko rezerwowaliśmy ;) A zdecydowaliście się z poprawinami czy bez? :) My się wciąż zastanawiamy... :)
-
Oj tak sala jest śliczna, od razu wiedziałam że ją chcę. Mama namawiała mnie na coś w Bydgoszczy ,,bo po co jeździć poza Bydgoszcz, niektórzy nie będą mieli jak dojechać", nawet oglądaliśmy inne sale (żeby nie było), ale mimo że inne miały korzystniejsze oferty to zdecydowaliśmy się na Milusin. Nawet mama zmieniła zdanie jak zobaczyła salę na żywo :)
Teraz po czasie to jednak dobrze wyszło że padło na 2.06., bo to długi weekend, będzie też rodzina z innych stron Polski, no i co najlepsze - będziemy kończyć studia w tym czasie więc pewnie pod koniec czerwca będziemy się bronić (jak dobrze pójdzie ;) ). Także chyba dobrze że nas wyprzedziliście :)
Co do poprawin to mamy to samo, cały czas się zastanawiamy, to trudna decyzja.
-
No to ja też się melduję :D
A wątku nawet nie zauważyłam, bo zazwyczaj siedzę tylko w kuj-pom, a ten został przeniesiony do ogólnego
-
Super!
Zibi postanowił przenieść, może przez to będzie więcej Panien Młodych :)
Magdadawid jak przygotowania?
-
Aż głupio mi się przyznać, bo to jeszcze tyle czasu, a my już tyle mamy :D
Sala - Dwór Hulanka (Bydgoszcz)
Fotografowie - K+P Nowiccy (Bydgoszcz)
Dj - Bartek z twojdj.com (Poznań)
Cukiernia - Pie Town (Toruń)
Wszyscy mówią, że zwariowałam, ale akurat teraz mam trochę wolnego czasu (wiadomo jak to chwilę po studiach) to chcieliśmy to wykorzystać i jak najwięcej już załatwić :) Poza tym przeraziłam się, gdy napisałam z ciekawości do kilku osób, a tam już mieli pozajmowane terminy na 2018, to tak jakoś się pośpieszyliśmy. Oby tylko nam się po drodze nie odwidziało! :D
Zuchelek też miałam się bronić (mgr) akurat w czerwcu 2018 i by mi się ze ślubem zbiegło, ale obecnie robię sobie raczej rok przerwy po licencjacie :)
Milusin jest piękny to prawda! Też się zastanawialiśmy, ale ostatecznie wybraliśmy inny styl. A co do poprawin, u nas nie będzie.
-
Magdadawid jaka różnorodność :) chodzi mi że każdy z innego miasta :) jak to wyszło?
Faktycznie sporo macie, chociaż my też tak całkiem całkiem ;)
U nas:
sala - Milusin jak już pisałam
Foto - picturefactory Tomasz Palacz i brat
Kamera - dafot
Też jestem po licencjacie chociaż obrona jeszcze przede mną ;)
-
Magdadawid jaka różnorodność :) chodzi mi że każdy z innego miasta :) jak to wyszło?
Faktycznie sporo macie, chociaż my też tak całkiem całkiem ;)
U nas:
sala - Milusin jak już pisałam
Foto - picturefactory Tomasz Palacz i brat
Kamera - dafot
Też jestem po licencjacie chociaż obrona jeszcze przede mną ;)
A wyszło tak bo studiowałam i mieszkałam w Toruniu to korzystałam z tutejszych fryzjerów, cukierni itp, dobrze je znałam, tylko potem sale znaleźliśmy w Bydgoszczy, to zaczęliśmy szukać tutaj i wyszedł taki miszmasz :D Bo ogólnie mieszkam w małej miejscowości dokładnie pomiędzy Bydgoszczą, a Toruniem. A Dj dlatego, że z polecenia przyjaciółki, która obecnie mieszka w Poznaniu :)
To faktycznie też te najważniejsze sprawy, które trzeba wcześniej załatwiać już macie, jeszcze tylko muzyka :) To co my teraz mamy robić przez następne pół roku? Będziemy się nudzić :D
To piona, ja też przed obroną! Tylko się z nią nie śpieszę już, bo po pierwszej rekrutacji lipcowej nie było już miejsca na mój kierunek mgr dlatego robię sobie rok przerwy.
-
No właśnie co my będziemy robić jak już najważniejsze mamy? ;) Ja już nie mogę się doczekać tych wszystkich przygotowań :) Na razie przeglądam sobie strony, gazety ślubne i takie tam :) powinnam zająć się licencjatem ale tematy ślubne są o wiele ciekawsze xd
-
haha ja dokładnie to samo! Jak tylko wracam z pracy zamiast kończyć pisać ten licencjat to przeglądam różne strony z inspiracjami :D Mam nadzieję, że jest nas więcej i niedługo inne dziewczyny też coś tu napiszą :)
-
Ja tak przeglądam te strony i stwierdzam, że prawie wszystko mi się podoba (jeśli chodzi o dekoracje), ciężko mi będzie wybrać jeden motyw i się go trzymać. Tylko kolory mamy wybrane. Najgorsze jest to że jak idę do sklepu to czasami kupuję rzeczy z myślą "fajne na wesele", ostatnio tak kupiłam słoik na napoje z kranikiem, a wcześniej 10 słoików ze słomką, bo wyobraziłam sobie coś takiego przy słodkim stole, który chcę zrobić. Tylko że gości będzie 80, a nie 10, za 80 już bym musiała sporo wydać, a gdzie by to stało? i co zrobię z tym później? Ech ...
No i tak to u mnie wygląda :) a licencjat leży.
Też mam nadzieję że pojawi się więcej Panien Młodych i się wątek rozkręci :)
-
To u mnie na odwrót! Wszystko kręci się mniej więcej wokół jednego motywu i póki co jestem w nim konsekwentna, ale za to kolorów nie mam wybranych.
Haha doskonale to rozumiem, na szczęście narzeczony mnie sprowadza na ziemię. Takie słoiki to świetna sprawa, ale faktycznie więcej by się ich przydało na wesele :D I później do domu też super sprawa, tylko racja nie w takich ilościach :D
-
A jaki motyw wybrałaś?
-
Witam Przyszłe panny młode :-)
Też planujemy wesele w 2018 roku. Niestety problem pojawił się z sala, a konkretniej z jedzeniem jakie serwują i tak oto szukamy dalej. Zazdroszczę Wam milusina, niestety dla nas trochę za drogo. A bez sali nie możemy rezerwować nic dalej :-( liczę jednak że do końca września już uda nam się coś zaklepac :-)
-
Hej! Fajnie że jest nas więcej :)
A jaką salę mieliście na oku?
Jest jeszcze sporo czasu także na pewno coś znajdziecie :) chcecie ślubować w jakimś konkretnym miesiącu czy będziecie wybierać "na żywioł"? ;)
-
Chcieliśmy w Brzozie, jednak porcje są bardzo małe i nie doprawione. Robiąc dodatkowo poprawiny ok. 5-6 godzinne nie możemy sobie pozwolić na to aby zabrakło jedzenia.
Datę mamy ustalona i najlepiej żeby się nie zmienila :-)
Póki co wygrywa dworek zawadzkich w Kruszynie, ale będziemy chcieli jeszcze tam posmakować ich jedzenia, żeby mieć pewnosc, bo nie ukrywam, że właściciel jest bardzo pewny siebie :-)
-
W Brzozie niestety nigdy nie byłam więc nie wiem, chociaż nie przypominam sobie żeby dziewczyny na forum pisały coś o małych porcjach :) właściwie to nawet nie wiem jakie porcje są w Milusinie, ale słyszałam że duże, chociaż co do poprawin to też jedzenie jest takie jakie zostanie, dlatego jeszcze się zastanawiamy czy robić tam poprawiny, bo w sumie to dodatkowy koszt...
-
Dlatego też się mocno zawiedlismy, bo same pozytywne opinie były. Z mojej rodziny jest dużo osób przyjezdnych z daleka i musimy zrobić poprawiny i dodatkowo zapewnić nocleg, więc niestety milusin cenowo nas przerósł, ale nie poddajemy się i szukamy dalej :-)
-
No niestety tanio nie jest :( jest wiele miejsc z lepszą ofertą, sama się czasami dziwię że wzięliśmy to co nam się podobało a nie co było korzystne.
-
Kamila. Witam kolejną PM :) Niestety nie mogę się wypowiedzieć o tych miejscach, bo w żadnym z nich nie byłam i nie jadłam :(
Ja na szczęście z salą nie miałam problemu, jak tylko weszłam i zjadłam już wiedziałam, że to ta i już potem żadna inna mi się nie podobała :D Chociaż w sumie co do porcji to też nie wiem jakie u nas są.
Na szczęście nie robimy poprawin więc dużo dodatkowych kosztów i zachodu nam odchodzi :) A noclegi będziecie fundować dalszej rodzinie?
Zuchelek W sumie to nie wiem jak nazwać ten motyw, będzie tak naturalnie i luźno. Tak trochę rustykalnie, trochę boho? Haha nie no nie wiem jak to określić :D
-
Mi na razie wychodzi ''misz masz'', mam mnóstwo pomysłów, ale brakuje im spójności, dużo rzeczy chciałaby zrobić sama, ale wiem też, że będę potrzebować fachowej pomocy. Orientujecie się ile mniej więcej kosztuje dekorowanie sali? Znacie jakieś fajne firmy które się tym zajmują?
Wow, rok i 9 miesięcy do ślubu :D niech to szybko zleci!
-
Znajoma miała teraz wesele w brzozie i mówiła że jedzenia dużo było i tyle zostało że gościom dawali na drogę. My też w brzozie robimy :)
-
Mi na razie wychodzi ''misz masz'', mam mnóstwo pomysłów, ale brakuje im spójności, dużo rzeczy chciałaby zrobić sama, ale wiem też, że będę potrzebować fachowej pomocy. Orientujecie się ile mniej więcej kosztuje dekorowanie sali? Znacie jakieś fajne firmy które się tym zajmują?
Wow, rok i 9 miesięcy do ślubu :D niech to szybko zleci!
Ja też chcę robić większość sama, na szczęście nasza sala jest na tyle zdobiona, że nie muszę tam dużo dodawać. Wrzucam inspiracje w załącznikach.
Nie orientowałam się wgl jak to wygląda cenowo, jedynie na targach ślubnych tej wiosny rozmawiałam z Panią z jednej firmy, która powiedziała, że za pakiet kościół+sala+auto wyjdzie ok 3tys, więc już dalej nie szukałam i zdecydowałam że zrobię to sama ;)
-
Ja też bym najchętniej zrobiła wszystko sama bo to co chcę nie jest skomplikowane i miałabym dużo frajdy z przygotowań, a przede wszystkim byłoby tak jak zaplanowałam, ale wiem że w dniu ślubu nie będzie czasu na dekorowanie sali i terenu wokół :( no chyba że ugadam się z firmą (która mi najpierw doradzi) że rzeczywiście część rzeczy zrobię sama, a oni po prostu zajmą się "zamontowaniem" tego na sali, tylko czy ktoś na to pójdzie?
-
Mi na razie wychodzi ''misz masz'', mam mnóstwo pomysłów, ale brakuje im spójności, dużo rzeczy chciałaby zrobić sama, ale wiem też, że będę potrzebować fachowej pomocy.
Mam dokladnie tak samo! W dodatku co chwile zmieniam zdanie. Tylko, ze ja biore slub w 2017, wiec nalezaloby sie juz zdecydowac :/
-
Co do przygotowywania dekoracji samemu i montowania przez firme, to zalezy od konkretnej firmy. Skoro mozna np. poprosic o przygotowanie samego bukietu slubnego/kwiatow na stol/swiec, to pewnie tez i sam montaz.
-
Radosna a wybrałaś już salę?
O ile mniejsze byłyby koszty gdyby chociaż część dekoracji robiło się samemu ...
-
Zuchelek - mniej wiecej...Tzn. mam wstepnie zarezerwowana Sale Broniewskiego w Palacu Kultury, ale chce zmienic na inna w tym samym miejscu. O dziwo wychodzi taniej niz w podmiejskich salach.
Dokladnie. Chociazby papeterie i niektore bukiety.
-
To będzie elegancko ;)
Super miejsce, nie pomyślałabym że można zrobić wesele w pałacu kultury :)
-
Tez mi to dopiero niedawno wpadlo do glowy :) Chcialam cos z ogrodem, ale polowa gosci bedzie z zagranicy (narzeczony jest Szwedem), wiec w sumie centrum najlepiej sie sprawdzi, kazdy trafi.
-
Każdy trafi no i będzie też w najbardziej charakterystycznym i znanym miejscu stolicy :)
-
Dokladnie. I kosciolow mnostwo w okolicy, jest w czym wybierac, wiec odchodzi koszt dojazdu.
Tylko, kurcze, z ta sala mam spory dylemat :/ Wydaje sie byc o wiele za duza dla 80 osob.
-
A jak właściciel mówi, na ile jest osób tak max?
-
Zalezy od ukladu sali. W zasiadanym ponoc 120, w bankietowym 300. Jednak jak patrze na typowe sale weselne, to dla 100 osob jest zwykle tak ze 100-200mkw, a Broniewski ma 410mkw...
-
A chcesz okrągłe stoły?
-
Tak.
-
To może nie będzie tak źle, chociaż 400 mkw to sporo...
-
Witajcie :-)
Dzisiaj, razem z Narzeczonym, podjęliśmy chyba najważniejsza decyzję jeśli chodzi o organizację wesela. Umowa o sale podpisana, a bawić się będziemy w pałacu w Młodocinie :-) piękny wystrój i pyszne jedzenie, mamy nadzieje, że cała reszta się jakoś ułoży :-)
-
Super! Gratuluję wyboru :) bardzo ładna sala, elegancka :) nie słyszałam o niej wcześniej
-
My, gdybyśmy nie byli tam na rocznicy ślubu to też byśmy o niej nie wiedzieli. Nawet szukając opinii nt wesela w tym pałacu nie mogliśmy znaleźć żadnych informacji. Mogliby trochę zainwestować w reklamę, aczkolwiek cały przyszły rok zajęty, z piatkami włącznie.
-
Zuchelek - Poprosilam kolezanke, zeby pojechala i ocenila, ale chyba olala sprawe :/ Chyba wiec bede musiala porzucic ten pomysl. W kwestii sali lepiej nie ryzykowac.
Powiem Wam, ze przeraza mnie niekompetencja niektorych wlascicieli domow weselnych -.- Kilka dni temu znalazlam w internecie przesliczny, w dodatku - jak sie wydawalo - wynajmowany bez cateringu. ,,Wynajem sali weselnej, w pelni wyposazone zaplecze kuchenne, zastawa". Zapytalam wiec o dostepnosc terminu i nastepnego dnia dostalam odpowiedz, ze tak, jest wolny. Zadnej szczegolowej oferty. Napisalam wiec jeszcze raz z prosba o przeslanie oferty na wynajem sali. Dostalam odpowiedz, ze...,,230zl/os, 5 dan cieplych, przystawki, napoje bez limitu". To ma byc oferta?! Po 1. jak to sie ma do informacji zawartej na stronie? Po 2. jesli informacja jest nieaktualna, to czemu jej nie zmienia? No i po 3. skoro juz biora od osoby, to gdzie jakies menu, co to za potrawy, co za przystawki i ile, jakie napoje? Nie wiem, ile trzeba tego faceta ciagnac za jezyk, zeby dowiedziec sie jakichkolwiek szczegolow, ale szczerze, juz mi sie odechcialo...
-
Radosna ja spotkałam się z jeszcze gorszym lekceważeniem. Byłam już oglądać sale i rozmawiać z panią menadżer. Miała mi wysłać menu i sprawdzić, czy nasz termin jest wolny, bo nie miała że sobą kalendarza. Po 2 dniach otrzymałam maila, gdzie były tylko same załączniki z menu. Zero przywitania, ani tym bardziej informacji o dacie. Ok, napisałam do niej,bo miałam jeszcze parę pytań i powtorzylam pytanie o datę. Do tej pory zero odezwu, a to już tydzień. Więc u Ciebie nie było tak źle :-)
-
Kamila - Co za tupet! :o Z takimi to chyba w ogole nie warto kontynuowac negocjacji. Mozna ew. zrozumiec, gdy ktos zapomnial czegos zapisac, pomylil z kims innym, a potem przeprosil. Ale zeby tak zupelnie olac klienta?!
-
Ja miałam sytuację, że chciałam zobaczyć salę w jednym z hoteli, na stronie obok oferty weselnej był numer na który trzeba było dzwonić po więcej informacji itp. zadzwoniłam, a tam nic nie wiedzą, facet który odebrał nie potrafił nic powiedzieć, mało tego nie wiedział kto się tym zajmuje i kazał zadzwonić następnego dnia, bo może akurat będzie ktoś bardziej poinformowany...
-
Ja nie wiem, czy niektorzy naprawde mysla, ze jak beda sie z klientem bawic w kotka i myszke, i traktowac go jak glupka, to zwieksza szanse, ze skorzysta z ich uslug? :/
Dla mnie w ogole ,,kontakt wylacznie telefoniczny" zawsze brzmi podejrzanie, bo wtedy kazdemu klientowi moga powiedziec co innego. A ,,umowmy sie na spotkanie, wszystko przedyskutujemy i bedziemy mogli oszacowac cene" to juz w ogole. Bo po co czlowiek ma tracic czas, z kims sie umawiac, jechac, jesli potem mu powiedza np. 260zl/os? Skoro iles lat biznes prowadza, to chyba wiedza, ile co ich kosztuje i ile za to chca.
-
Dziewczyny, a co sądzicie o tym, że tańce są na innej sali niż stoły ? Mnie trochę to przeraża, bo chciałam żeby wszystko było razem, ale gdy będzie dużo gości, to nie będzie na to miejsca ( przede wszystkim na rozstawienie się zespołu ). Na pierwszym zdjęciu jesteśmy w części do tańczenia, a w dali sala ze stołami, na drugim odwrotnie. Czy rzeczywiście jest to kiepskie, czy szukam zmartwień na zapas ?
-
Jak dla mnie to niestety zle rozwiazanie. Goscie nie do konca widza, co sie dzieje na parkiecie i trudniej ich zachecic, by sie tam bawili.
-
Właśnie tego się boję :-( natomiast Narzeczony uważa, że dramatyzuje i wszystko będzie dobrze, bo idealna sala nie istnieje :-)
-
Dziewczyny, a co sądzicie o tym, że tańce są na innej sali niż stoły ?
Zdecydowanie odradzam. Naprawdę mocno wpływa yo ns zabawę.
-
W takim razie zrobie wszystko, żeby sie całość zmieściła na jednej sali :-)
-
Zrób koniecznie, moje wieloletnie doświadczenia jednoznacznie pokazują, że jest lepiej. Co pewnie przyzna Ci każdy dj lub zespół. :)
-
Tu jeszcze widać z jednej sali drugą, chociaż częściowo, to jeszcze myślę że ujdzie, choć fakt, że lepiej wszystko na jednej sali. Ja byłam na weselu gdzie między salą do tańczenia a salą gdzie były stoły była jeszcze jedna mniejsza sala przechodnia, to była porażka, nie było widać ani też słychać co się dzieje na parkiecie. A jak to wygląda w Hulance? Tam przecież też są jakby dwie osobne sale
-
A jak wygląda u Was kwestia zespołu/ dj, macie już kogoś wybranego ? Ja akurat mam z tym problem. Tak jak fotografa wiedzieliśmy od początku kogo weźmiemy, tak z zespołem pustka :-( może możecie kogoś polecić, kto nie tylko dobrze zaśpiewa, ale przede wszystkim genialnie poprowadzi imprezę,bo nam jednak najbardziej na tym zależy.
-
My podobnie, mamy fotografa, kamerzystę, ale DJa jeszcze nie, ostatnio spotkaliśmy się z Wojtkiem Singerem, zrobił na nas bardzo dobre wrażenie i chyba się na niego zdecydujemy, jednak mamy jeszcze trochę czasu i chciałabym spotkać się jeszcze z kimś żeby mieć pewność :)
-
Ponoc DJe z Double Wings sa swietni.
U nas bedzie DJ Rooby z Siedlec. Tez wydaje sie bardzo profesjonalny, zdecydowalam sie prawie od razu, gdy go znalazlam w internecie. Ma spore doswiadczenie w graniu na studniowkach, a u nas zdecydowana wiekszosc gosci to beda ludzie mlodzi, wiec byl to dla mnie duzy plus.
Kamerzystow mamy z Jwedding Films.
Niedawno postanowilam zmienic sale, wiec to by bylo na tyle z rzeczy, ktore mam. A moj slub juz w przyszlym roku.
-
Kojarzę Jweeding z jednego z portali, super filmy :) dużo biorą?
-
Zapraszamy VI Targi Ślubne 23 października 2016 r. Opera Nowa ul. M. F. Focha 5 w Bydgoszczy. W tym roku podczas targów wystawia się ponad 120 firm, na scenie liczne pokazy i prezentacje oraz panele eksperckie prowadzone przez specjalistów różnych branż ślubnych oraz gość specjalny. Do wygrania w konkursach bardzo cenne nagrody (nie kupony rabatowe) m.in. 2 garnitury i buty dla Pana Młodego, 5 karnetów na naukę pierwszego tańca, 2 dekoracje kościoła, jeden pakiet dekoracja kościoła oraz sali, fondue czekoladowe, fondue alkoholowe, zabiegi kosmetyczne, zabiegi depilacji, pokaz ognia z efektami pirotechnicznymi wykonany przez artystę ogniowego podczas wesela, 4 podwójne zaproszenia na pobyty weekendowe z pełnym pakietem spa w Herbarium Hotel Spa oraz wiele innych równie cennych nagród. Zapraszamy 23 października w godz. 10.00 - 16.00. Opera Nova w Bydgoszczy!
-
Zuchelek - dosyc sporo, w zaleznosci od pakietu. Ale nam bardzo zalezalo na tak dobrym filmie, wiec sie zdecydowalismy.
-
To co widziałam było naprawdę super, fajny klimat i muzyka, aż trochę zazdroszczę :) Jak za rok będziesz miała już teledysk ze ślubu to koniecznie musisz pokazać ;)
-
My akurat rezygnujemy z kamerzysty i stawiamy tylko na zdjęcia. Zdecydowaliśmy się na fotokunek, jednak umowy jeszcze nie mamy, bo nie ma kiedy się spotkać :)
-
Zuchelek - pewnie, ze pokaze! :D Ty sie swoim pozniej tez pochwal.
Kamila. - a czemu filmu nie chcecie?
-
Najpierw to Narzeczony był na nie i skutecznie mnie do tego przekonał. Oboje nie przepadamy za filmowaniem, może to też krępować gości. Poza tym może uda nam się namówić fotografów na krótki filmik z przysięgi, czy pierwszego tańca :-)
-
Kamila. - z tym krepowaniem to faktycznie racja, czasem moze byc ciezko zwlaszcza, jesli ma sie kilku kamerzystow, a goscie nie sa przyzwyczajeni. W takim przypadku moze i lepiej nagrac sam slub, a na wesele wynajac fotografa.
-
Kamila. Co do osobnych sal do tańca i do jedzenia, też myślałam, że to złe rozwiązanie. Ale znajomi ostatnio byli na takim weselu i sala do tańca była zupełnie oddzielnie od tej ze stołami i mówili, że wszystko było słychać i wszyscy goście na czas zabaw przechodzili na sale do tańca i jakoś to wszystko wyszło :)
Ja w Hulance też mam dwie osobne sale (widać na zdjęciach niżej) i się bałam, ale manager jak i też "miliony" pozytywnych opinii mnie uspokoiły. Tam też nie jest najgorzej bo te sale są na siebie otwarte i wszystko widać, a oprócz tego na sali ze stołami są też głośniki, żeby siedzący goście słyszeli co tam Dj mówi :) Chociaż nie wiem czy to potrzebne, ta sala w końcu nie jest jakaś ogromna chyba i bez tego będzie wszystko słychać :) A oprócz tego będą u nas karty menu połączone z planem imprezy, żeby Ci najbardziej siedzący i uparci nie przegapili zabaw, tortu, fotobudki itp ;)
My też zrezygnowaliśmy z filmowania. Trochę ze względu na oszczędności, a trochę bo po prostu nie lubimy ;) Bardzo krępujmy się przed kamerami, a na dodatek nienawidzimy potem takich filmów z naszym udziałem oglądać, zdecydowanie bardziej wolimy godzinami przeglądać albumy ze zdjęciami. Jedynie przyjaciela, który zajmuje się nagrywaniem filmów (w nieco innej branży) poprosimy o sfilmowanie przysięgi i tyle.
-
itsmaggie a nie obawiasz się, że goście siedzący będą trochę pominieci przez dj ? Bo jeśli zespół jest na innej sali to skupia większą uwagę na osobach które się bawią przed nimi, niz na tych, które siedzą obok. Chyba że to tylko taki mój lęk :-)
A jeszcze tak poza tematem zapytam, jak ustawilas suwaczek z datą ? :-)
-
Kliknij sobie w ten suwaczek :) wybierz co Ci się podoba i skopiuj adres url do opisu
-
Właśnie jeśli chodzi o Hulanke to jeszcze nie słyszałam żeby było tam coś nie tak przez to że jest na dwóch salach, choć kwestia z DJ/zespołem też mnie zastanawia, chociaż myślę że dobry DJ czy zespół na pewno sobie radzi w takiej sytuacji :)
-
Pewnie doświadczeni sobie poradzą, ale jak będzie to zespół to tylko osoba prowadząca będzie mogła mieć bezpośredni kontakt z wszystkimi gośćmi, ponieważ reszta musi być przy swoich instrumentach. No ale ślub dopiero za dwa lata, więc wtedy się będę martwić :)
A gdzie jest ta opcja ustawienia opisu ? Ponieważ link do suwaczka mam, ale nigdzie nie mogę znaleźć miejsca żeby go wkleić :-(
-
Kamila. - W ,,Profil Forum". Takie duze prostokatne pole.
-
Hej dziewczyny . We wrześniu 2017 będę się bawić na weselu w Milusinie wiec świeże opinie będą :) ja wesele miałam w Telimenie. Mega dużo jedzenia i bardzo smacznego . Mrangerka bardzo zaangażowana całe wesele była na miejscu . Obsługa równiez na wysokim poziomie . U nas grał Starski i oddalabym kazde pieniądze by zagrał znów . Mega człowiek . Do dziś mam z nim kontakt .
-
AlicjaEwa szkoda, że dopiero za rok :( ale będę czekać :) bo na forum nie ma jeszcze żadnej opinii, jedynie na fb (tam całe szczęście są wszystkie dobre), Twoja opinia na pewno będzie bardzo cenna, jako naszego forumowego eksperta :D
Co do DJa to na razie brak nam czasu, żeby spotkać się z kimś jeszcze, a chciałam z kimś ze Starsky Team, tak po prostu dla porównania chyba :(
-
Zuchelek nad Starskimi nie ma się co za dużo zastanawiać ;) My do Jacka dzwoniliśmy w sierpniu zeszłego roku i chcieliśmy 12 albo 5.08.2017
no i rozwiązał nam problem, bo 12.08.2017 miał już zajęty! Byłam w ogromnym szoku, ale przynajmniej będziemy mieli szybciej ślub ;) Ale ja już od bardzo dawna byłam zdecydowana na niego. Byłam też na weselu, która prowadził Michał i też było świetnie! Niestety co do Wojtka to nie mam doświadczenia.
-
Nie ma sprawy ;) napisze Wam co i jak :) my Jacka rezerwowalismy jakieś 1.5 roku przed także to się nie zmieniło . Bawiłam się na weselu gdzie grał Cabaj ale on akurat mi nie przypasowal. Z Jackiem chemia od razu . Chcieliśmy na rozmowie z nim jakiś filmik obejrzeć jego pracy czy coś a skończyło się na kawie torcie i samej rozmowie . Nie żałuję ani jednej złotówki na niego wydanego . Ale wiem ze on także nie każde wesele bierze .
-
Właśnie ja prócz rozmów z 2 DJami żadnych innych doświadczeń nie mam, bo byłam zaledwie na dwóch weselach, na których były zespoły, a zespołu nie bierzemy pod uwagę.
-
Zuchelek polecam naprawdę popytać o opinie przed wyborem, bo byliśmy raz na weselu, gdzie był DJ, który przywitał Kasię i Piotra(pan młody miał na imię Wojtek...), strzelał w ogóle jakieś fochy, że nie bezie grał tego co młodzi chcą, no i samo prowadzenie też bez szału, ale może to dlatego, że niesmak został po poprzednich wtopach.
AlicjaEwa naprawdę czasami komuś Jacek odmawia? Dlatego, że nie ma "chemii" czy o coś innego chodzi?
-
Tak . Odmawia . To znaczy przekazuje komuś ze swojemu teamu. Nie jest to kwestia młodych a lokalu . On już grał chyba wszędzie i zna te lokale od podszewki . Jesli wie ze będzie dramat to po prostu się nie podejmuje. Ale takie sytuacje są naprawdę sporadyczne .
-
I ja coś napiszę w sprawie dwóch sal osobnych. U nas sala to tanczenia jest oddzielona ścianką z dwoma przejściami, na jednej sali robią wesela ok. 60 osob. A że u nas jest ponad 100, więc tańce muszą być na drugiej. Jak ze wszystkim, są plusy i minusy. Przede wszystkim goście nie muszą do siebie krzyczeć podczas bloków muzycznych. Wada? Pewnie utrudnienie dla dj, zespołu. Szczerze mówiąc na każdym weselu znajdzie się przeciwnik i zwolennik takiego układu. Drogie przyszłe Panny Młode... nie warto martwić się na zapas. Tyle setek wesel przed nami się odbyło w naszych lokalach i z pewnością się udały :) Kto chce się bawić, będzie :)
-
Dokładnie tak jak pisze Maniaa :) Ja to się w sumie o nic obecnie nie martwię, wierzę w profesjonalizm i doświadczenie naszego managera i DJ'a z wodzirejem :) A nasz zespół DJ + wodzirej mamy z polecenia przyjaciółki i jestem pewna że poradzą sobie z osobnymi salami i innymi przeszkodami :)
-
No i super że jesteś dobrej myśli! Najważniejsze że ufasz DJowi i managerowi :) Ja raczej należę do osób, które się wszystkim przejmują i chciałabym mieć nad wszystkim kontrolę, no ale to nie możliwe :)
-
Cześć dziewczyny może któraś z was myśli już od ozdobach na włosy na wesele mam na sprzedaż wianek ślubny: http://www.olx.pl/oferta/wianek-slubny-CID49-IDhq0LZ.html
Polecam bardzo :) :)
-
My mamy już kolejny punkt z listy odhaczony, a mianowicie w niedziele podpisaliśmy umowę z fotografami :D
itsmaggie a jakiego masz dj jeśli to nie tajemnica ? :)
kasiutka planuję mieć taką ozdobę, ale jeszcze za wcześnie, żeby cokolwiek kupować ;)
-
Super! Gratuluję :) Na kogo się zdecydowaliście?
-
Fotokunek :-) w sumie to była chyba jedyna rzecz, której byliśmy pewni i zdecydowani od razu :-D
-
Będziecie mieli dwóch fotografów?
-
Tak :) to jest małżeństwo :)
-
A dużo będziecie mieć gości?
-
ok 60
mi 2 fotografów daje poczucie bezpieczeństwa, że mniej chwil umknie nieuwiecznionych :) Zawsze ktoś uchwyci dany moment, inna perspektywa też może zupełnie inaczej wyglądać ( a niby ten sam moment ) :)
-
My będziemy mieli około 80 osób i też mamy dwóch fotografów i do tego jeszcze dwóch kamerzystów i właśnie ostatnio zastanawiałam się czy to nie za dużo, choć tak jak piszesz plus jest taki że każdy będzie miał inną perspektywę i na pewno nic nie zostanie pominięte.
-
Szanowne Panny Młode 2018 pozwolę sobie polecić link do kiecki żonki, gdyby któraś z Was już robiła wstępne rozeznanie w terenie :)
http://e-wesele.pl/forum/index.php?topic=55372.0
-
No i super że jesteś dobrej myśli! Najważniejsze że ufasz DJowi i managerowi :) Ja raczej należę do osób, które się wszystkim przejmują i chciałabym mieć nad wszystkim kontrolę, no ale to nie możliwe :)
Ja też tak mam! Ale tak jak piszesz, tak się nie da więc powoli uczę się odpuszczać :D Jedyne czego nie odpuszczę to dekoracji, serio sama to zrobię bo wiem, że jak pozwolę dekoratorce to mi się nie spodoba :D Dlatego martwi mnie ten wystrój kościoła, gdzie pewne jest, że będzie tego dnia kilka par, a ja mam specyficzny gust więc jestem ciekawa jak się dogadamy:p
itsmaggie a jakiego masz dj jeśli to nie tajemnica ? :)
Pewnie, że nie tajemnica ;) Mamy DJa Bartka + wodzireja z TwojDj
-
Ja również się zamelduję w tym wątku:). Mój ślub 15.09.2018 :). Jedyne co na dzień dzisiejszy mamy ustalone, to data i zaklepana sala :).
-
Ja również się zamelduję w tym wątku:). Mój ślub 15.09.2018 :). Jedyne co na dzień dzisiejszy mamy ustalone, to data i zaklepana sala :).
Cześć! Fajnie, że jest nas coraz więcej :) Pochwalisz się salą? :)
-
Ja również się zamelduję w tym wątku:). Mój ślub 15.09.2018 :). Jedyne co na dzień dzisiejszy mamy ustalone, to data i zaklepana sala :).
Piąteczka :-) mamy ta sama datę :-)
-
Hej! :) koniecznie pochwal się salą :)
-
No jasne, że pochwalę się salą :). Do dyspozycji mamy cały obiekt składający się z dwóch sal i dużego ogrodu. Podjęliśmy decyzję, że organizujemy wesele na jednej sali (spokojnie wejdzie tam 100 osób i jeszcze będzie miejsce na parkiet do baletów)- chcemy stół w tzw. podkowę. Na drugiej sali będą stały małe stoliczki, żeby odpocząć od gwaru i imprezy oraz będą stały tam wieszaki na ewentualne kurtki. Mam zdjęcie tylko tej dużej sali (z dwóch stron) i małe zdjęcie z zewnątrz :). Do tego można u właścicieli zarezerwować nocleg dla max 50 osób, pokoje są w drugiej części budynku na piętrze :). Jestem zachwycona salą :)
-
Ładne miejsce no i ogród! Myślę że ogród to duży plus, fajnie jak jest gdzie wyjść na chwilę :) najważniejsze że Wam się podoba :)
-
Ja jestem zauroczona tą salą:). Zdjęcia nie oddadzą tego jak wygląda na żywo :). A może któraś z Was też się pochwali swoją salą? :)
-
My wybraliśmy sale w pałacu w Młodocinie :-)
-
My wybraliśmy sale w pałacu w Młodocinie :-)
Bardzo ładna sala :). A ile gości +- planujecie?
-
A my Dworek Milusin w Zielonce :)
-
A my Dworek Milusin w Zielonce :)
A planujecie stół "w podkowę" czy okrągłe? :)
-
Okrągłe :)
-
My wybraliśmy sale w pałacu w Młodocinie :-)
Bardzo ładna sala :). A ile gości +- planujecie?
Dziękujemy :-) a gości 55-60 :-)
-
A wiecie co? Mam jeszcze takie pytanie, bo pytałam w innym wątku ale nikt mi nie odpowiedział. A chodzi mi o zapraszanie współpracowników. Bo wiadomo zawiadomienie o ślubie dać wypada, ale chodzi bardziej o zapraszanie na wesele. Zapraszamy tylko takich bardzo dobrych znajomych, którzy przyjdą dla nas z radością, a nie po to żeby się za darmo nażreć i nachlać. U mnie w pracy na pewno dam takie zawiadomienie, ale na wesele zaproszę tylko 4 najlepsze koleżanki z pokoju. Większy problem mam z kierowniczką. Bo niby jesteśmy na "ty" czasami jest milutka i jak przyjaciółeczka dla nas a czasami taka wiedźma, że szok, obrabia nam d**y i generalnie dwulicowość z niej wyłazi. I zapraszam koleżanki z pokoju na wesele a z nią mam problem, żeby się nie obraziła, bo wiadomo, ma władzę i może w przyszłości zaszkodzić.
I teraz prośba do Was o poradę, bo niby bardzo dużo czasu, ale już mam z tym zagwozdkę.
Z góry dziękuję za pomoc :)
-
Ja myślę, że to nie jest obowiązek, żeby zapraszać kierowniczkę, tym bardziej jak jest taka jak piszesz. Ja raczej nie będę zapraszać ludzi z pracy, bo nie są to osoby z którymi mam kontakt również poza pracą, ograniczę się jedynie do zawiadomienia o ślubie, tym bardziej, że to jest praca tymczasowa, tzn. na czas studiów, żeby zbierać na ślub, później i tak będę szukać czegoś innego.
-
Halo, halo, co tu tak cicho? ;)
-
No właśnie :) co tam u was dziewczyny, jakieś nowe kroki w przygotowaniach podjęte? Ja byłam zarezerwować termin w kościele, niby troche szybko ale zależało mi żebym mogła sobie wybrać godzinę :)
Wgl powiedzcie mi kiedy macie zamiar zacząć szukać sukni? Większość osób mowi mi zeby tak z rok przed ślubem zacząć sie rozglądać. Tylko co jeśli jestem bardzo niestandardowych wymiarów? ;p Nie jestem moze jakas super gruba, ale bardzo niska i o bardzo kobiecych kształtach. Kiedy byłam pomagać koleżance w wyborze sukni, w żadnym salonie nie było sukni na mnie żebym mogła przymierzyć, jedynie na zamówienie, a czasami takie zamówienie tylko do przymierzenia tez juz kosztowało :o
-
A wiecie co? Mam jeszcze takie pytanie, bo pytałam w innym wątku ale nikt mi nie odpowiedział. A chodzi mi o zapraszanie współpracowników. Bo wiadomo zawiadomienie o ślubie dać wypada, ale chodzi bardziej o zapraszanie na wesele. Zapraszamy tylko takich bardzo dobrych znajomych, którzy przyjdą dla nas z radością, a nie po to żeby się za darmo nażreć i nachlać. U mnie w pracy na pewno dam takie zawiadomienie, ale na wesele zaproszę tylko 4 najlepsze koleżanki z pokoju. Większy problem mam z kierowniczką. Bo niby jesteśmy na "ty" czasami jest milutka i jak przyjaciółeczka dla nas a czasami taka wiedźma, że szok, obrabia nam d**y i generalnie dwulicowość z niej wyłazi. I zapraszam koleżanki z pokoju na wesele a z nią mam problem, żeby się nie obraziła, bo wiadomo, ma władzę i może w przyszłości zaszkodzić.
I teraz prośba do Was o poradę, bo niby bardzo dużo czasu, ale już mam z tym zagwozdkę.
Z góry dziękuję za pomoc :)
Ja bym jej nie zapraszała, tylko te koleżanki z pokoju :) po co ma Ci psuć humor.
Ja ostatnio pracę zmieniam jak rękawiczki, wiec póki co mnie problem zapraszania ludzi z pracy nie dotyczy :D
-
Też myślałam, żeby iść już do kościoła, z tego samego powodu co Ty, ale chyba na razie za wcześnie, tym bardziej, że na stronie parafii jest napisane, że zapisy zaczynają się 1 października poprzedniego roku, więc na razie sobie to odpuścimy. Mam w planach wybrać się na jakiś ślub i zobaczyć jak to u mnie w parafii wygląda. A Wy gdzie ślubujecie?
Na razie z załatwionych spraw nic więcej nam nie doszło. Wybieramy się na Targi Ślubne więc może coś nowego wpadnie ;)
-
Wgl powiedzcie mi kiedy macie zamiar zacząć szukać sukni? Większość osób mowi mi zeby tak z rok przed ślubem zacząć sie rozglądać. Tylko co jeśli jestem bardzo niestandardowych wymiarów? ;p Nie jestem moze jakas super gruba, ale bardzo niska i o bardzo kobiecych kształtach. Kiedy byłam pomagać koleżance w wyborze sukni, w żadnym salonie nie było sukni na mnie żebym mogła przymierzyć, jedynie na zamówienie, a czasami takie zamówienie tylko do przymierzenia tez juz kosztowało :o
Z opisu mamy podobna budowe. Ja slubuje w 2017 i zaczne na powaznie sie rozgladac w grudniu. Czytalam sporo artykulow nt. tego, co na pewno nie pasuje, zeby pozniej nie tracic czasu, ale niestety czesto mozna znalezc sprzeczne informacje :/ Z doswiadczenia mnie strasznie pogrubia wszystko, co zapinane jest pod szyje, szerokie w biodrach, rozszerzajace sie...Dekolt serce pasuje idealnie.
-
Co do sukni to tak myślałam żeby zacząć szukać w sierpniu. W ogóle jakiś czas temu przeglądałam sobie kolekcje i niestety to co mi się spodobało jest jedynie w ... Krakowie ???, więc generalnie jestem ciekawa jak to będzie jak na serio zacznę szukać sukni ;)
-
Cześć dziewczyny :) My planujemy ślub 2.06.2018 i szczerze nie mamy jeszcze nic :( slub i wesele chcemy by odbylo sie w Bydgoszczy. Chociaz sala w Zielonce jest piękna no ale zajeta :) Przyznam sie ze troche sie obawiam ze zanim sie zbierzemy by cos rezerwowac to lepsze lokale beda mialy termin zajety tak samo dj :(
-
Hej ;) No to mamy ten sam termin ;) Spokojnie załatwisz wszystko, jeszcze jest sporo czasu ;) Myślę, że warto wybrać się na targi, będą znowu 20.11. ;) Jeśli chodzi o salę w Bydgoszczy to nam najbardziej podobała się Sowa, ofertę też miała dobrą, no i Holiday Inn, ale oferty nie znam bo nie udało nam się z nikim spotkać. A masz już coś na oku?
-
No wlasnie wybieramy sie na targi. :) Bardzo podoba mi sie sala w solcu kujawskim w hotelu Autos, myślałam tez o Telimenie (duzo pozytywnych opini slyszalam) i jeszcze bralam pod uwagę Pana Tadeusza w Osielsku mają mega jedzenie. :) a masz juz cos zalatwione?
-
Dziewczyn a któraś z Was była na targach w operza? Jak wrażenia?
-
My mamy salę, fotografów, kamerzystów. Do tego mamy zarezerwowanego DJa i auto :)
Byliśmy na targach :) Dużo wystawców, mnóstwo ulotek :D dla kogoś, kto dopiero zaczyna się rozglądać to super opcja :)
-
A jakiego macie dj jesli mozna spytać? :)
-
Wojtka Singera, musimy tylko się z nim spotkać i podpisać umowę, ale na razie ciężko zgrać terminy :(
-
Udało się! Umowa z DJem podpisana! :D Także mamy już wszystko co na tę chwilę powinniśmy mieć, chyba, że się mylę? ???
A jak tam u Was dziewczyny?
-
Super! :) Ja niestety ciagle daleko w tyle :( ale wybiaramy się na łuczniczkę na targi więc może tam coś działamy :)
-
Myślę ze najważniejsze na chwilę obecną to sala dj fotograf/kamerzysta :D
-
Oj my również musimy się wybrać na targi :-) mieliśmy iść do opery, ale leń wygrał :-D teraz ostatnia szansa, bo niestety nie mamy jeszcze zespołu :-(
-
Ja chętnie wybrałabym się jeszcze raz :D :D :D ale niestety już nie mam po co :(
-
Hej dziewczyny co tu taka cisza? Jak po targach? ;)
-
Dziewczyny drogie ! Czy ma któraś kupon rabatowy 10% do salonu Emily i nie jest potrzebny? suknia już na 99% wybrana, tylko ta cena...
-
Po targach jestem lekko zawiedziona, ponieważ szliśmy z nadzieją, że znajdziemy zespół, a tu nici :( I tak zostaliśmy bez zespołu :( A jak już jest jakiś ciekawy, to chcą ok 4,5 tys, gdzie dla nas jest to troche za dużo :(
-
No niestety to jest ten minus jeśli chodzi o zespoły - są droższe niż DJ :( szkoda, że nie udało się nic znaleźć :(
-
Kamila. - z tym krepowaniem to faktycznie racja, czasem moze byc ciezko zwlaszcza, jesli ma sie kilku kamerzystow, a goscie nie sa przyzwyczajeni. W takim przypadku moze i lepiej nagrac sam slub, a na wesele wynajac fotografa.
Hmmm... Myślę, że to wszystko zależy od podejścia do pracy Waszych kamerzystów, najlepsi są tacy, którzy są nie widoczni - nie będą krępować ani Ciebie, ani gości :-)
My będziemy mieli około 80 osób i też mamy dwóch fotografów i do tego jeszcze dwóch kamerzystów i właśnie ostatnio zastanawiałam się czy to nie za dużo, choć tak jak piszesz plus jest taki że każdy będzie miał inną perspektywę i na pewno nic nie zostanie pominięte.
Wynajęłaś dobrych profesjonalistów, o nic się nie martw - na pewno będą wiedzieć, jak się ustawić, żeby nie wchodzić sobie w kadry oraz, tak jak sądzisz - na pewno nic nie zostanie pominięte!
Cześć dziewczyny :) My planujemy ślub 2.06.2018 i szczerze nie mamy jeszcze nic :( slub i wesele chcemy by odbylo sie w Bydgoszczy. Chociaz sala w Zielonce jest piękna no ale zajeta :) Przyznam sie ze troche sie obawiam ze zanim sie zbierzemy by cos rezerwowac to lepsze lokale beda mialy termin zajety tak samo dj :(
Myślę ze najważniejsze na chwilę obecną to sala dj fotograf/kamerzysta :D
Pamiętajcie jeszcze o styczniowych Targach w Poznaniu, jest całe mnóstwo firm, nie tylko z Wielkopolski, a wszelkiego rodzaju DJ'e, zespoły, fotografowie, kamerzyści na pewno bez problemu do Was dojadą, w końcu mamy tyle nowych dróg, że to żaden problem ;-) A wybór będziecie miały ogromny!
-
ja też na 2018 :)
-
Cześć berni :) pochwal się co już załatwiliście ;)
-
no i w tym problem... że na razie to mamy głównie chęci i liczymy, że gdzieś uda się jeszcze sale na wrzesień lub październik załatwić (bo jak nigdzie się nie wciśniemy to jedynie 2019 :( ). Jesteśmy mega zieloni w tym wszystkim :'(
-
To już nie ma wolnych terminów? :o :-\
-
Na jedną salę patrzyłam w weekend to termin najbliższy na sobotę wolny miała na listopad 2019!
Niestety... tak jest. Ale mam nadzieję, że coś znajdziemy
-
O kurcze to kiepsko :( Co to za sala? Szok, że ma takie terminy :o
Widzę, że jesteś z Krakowa, tam jest na pewno większy wybór sal więc pewnie coś się znajdzie :) w jakim stylu sali szukacie ?
-
Nie mamy jakiegoś konkretu - ma nam się spodobać. Nie chcemy tylko nic za bardzo remizowego. A szukamy właściwie w okolicach Krakowa, bo sam Kraków ma kosmiczne ceny.
A Wy macie już wszystko "zaklepane"?
-
My mamy salę, video, foto, DJa i barmana. Teraz mam trochę wolnego więc chcemy do kościoła się przejść i coś załatwić.
Tak z ciekawości, jakie są ceny w Krakowie?
-
My nie jesteśmy rozrzutni więc chcemy znaleźć sale do 200zł za osobę (oczywiście za gorące dania, napoje bezalkoholowe i gdzieniegdzie liczą w to ciasto na stołach)
A Wy już tyle macie, a my w lesie. Kurczę, niedobrze :/
-
Spokojnie, są pary które organizują ślub i wesele w 3 miesiące, to Wy w ponad 1,5 roku też dacie radę :)
-
A na ile osób planujecie wesele?
-
Około 80 :) a Wy?
-
Podobnie. Teoretycznie wychodzi nam 100 i takiej sali szukamy na 100 osób, ale mam przeczucie, że zrobi się z tego koło 80
-
My liczyliśmy najpierw 75, teraz nam trochę przybywa, więc może się skończyć nawet na 90, ale podobno zawsze ktoś "odpada" więc póki co się nie martwię :)
-
No mi właśnie chodzi o tych "odpadających" z różnych przyczyn. Minus jest taki, ze moja rodzina to ok 30-35 osób z tych stu.
Niby ok, mnie tak na tym nie zalezy, ale u mnie w rodzinie już jest o to wojna, ze jest "nierówno"...
-
Ale to wynika z tego że masz po prostu mniejszą rodzinę tak?
-
tak, dokładnie ;)
przeciez na siłę nie będe gości na ulicy zapraszać :)
Nic nie poradzę, że mój luby ma tyle "najbliższej rodziny" ;)
-
No pewnie, że nie ma co zapraszać na siłę ;) U nas jest mniej więcej po równo, też zapraszamy najbliższą rodzinę i kilku znajomych, ale też zdarzają nam się spory ;) ostatnio np. był spór bo stwierdziłam, że wolę zaprosić ''przyjaciół rodziny'' niż starszą ciotkę z drugiego końca Polski, która według mnie większość wesela przesiedzi... Może to zbyt egoistyczne? Nie wiem... Co myślicie?
-
Hej, witam i ja w gronie ślubujących w 2018 :D
-
Witaj! Fajnie że jest nas coraz więcej :) Jak idą przygotowania?
-
Sala jest, kościół jest i fotograf tez. Jutro widzę się z DJ. Nie wiem co z kamerzysta :(
-
Zuchelek nie ma sensu się przejmować tym co wypada czy tym, że ktoś chce żeby kogoś zaprosić. Zapraszaj tylko tych, z którymi chcesz być w tym dniu. Jeśli nie czujesz potrzeby zapraszania starszej ciotki to sobie odpuść.
-
No pewnie, że nie ma co zapraszać na siłę ;) U nas jest mniej więcej po równo, też zapraszamy najbliższą rodzinę i kilku znajomych, ale też zdarzają nam się spory ;) ostatnio np. był spór bo stwierdziłam, że wolę zaprosić ''przyjaciół rodziny'' niż starszą ciotkę z drugiego końca Polski, która według mnie większość wesela przesiedzi... Może to zbyt egoistyczne? Nie wiem... Co myślicie?
Ja zapraszam rodzinę byłego męża, bo ich lubię, a też odpuszczam starsze ciotki, których nie widziałam ponad 20 lat.
Takie czasy ;)
-
Ja tak samo, wolę zaprosić kuzynostwo niż ciotki, z którymi ostatni raz rozmawiałam z 5 lat temu.
-
Trzeba będzie jeszcze to przedyskutować ;) to na pewno nie pierwsza taka zagwozdka ;)
-
Cześć dziewczyny :) Od jakiegoś czasu wchodzę sobie na forum i czytam o waszych przygotowaniach do tego najważniejszego dnia..aż w końcu w dniu dzisiejszym postanowiłam do was dołączyć. Ślub planujemy w sierpniu/wrześniu 2018roku na około 95 osób. Jesteśmy na etapie oglądania sali.. Do tej pory byliśmy na dwóch z czego jedna z nich( U Hołosia) już została odrzucona.. Druga to nowo wybudowana sala Bankietowa Szlachecka..w weekend planujemy zobaczyć jeszcze Czardasz w Czarnowie, Stary Młyn oraz Dworek Zawadzkich. Czy któraś z Was mogłaby podzielić się jakimiś cennymi informacjami na temat tych sal ? :) :) Pozdrawiam przyszłe Panny Młode :-*
-
Sala Czardasz jest przepiękna :o
-
Do dworku zawadzkich nawet nie jedz, sala na pewno nie pomieści 90 osób :-)
-
Stary Młyn - bardzo ładna sala, elegancka; moja ciocia była tam niedawno na weselu, mówiła, że fajnie, nie narzekała na jedzenie czy coś, także wszystko raczej było w porządku ;)
-
No właśnie .. Byliśmy oglądać sale w Kruszynie i niestety mamy obawy czy na tych dwóch salach pomieścimy tyle osób. . Więc pewnie odpuścimy.. ☺ Czardasz planujemy zobaczyć jutro.. W niedziele podjedziemy zobaczyc sale Stary Mlyn- dzieki dziewczyny. Wpadla nam też w oko sala Hotel/restauracja Leśna w Solcu Kujawskim, ale jeszcze nie orientowalismy sie jak tam cenowo wygląda. Czy któraś z Was ma jakieś informacje na temat tej sali ? ☺
-
A sala w Myslecinku? Chociaz nie orientuje się ile tam się zmieści osób
-
Hmm właśnie sprawdzałam, sala bankietowa 50 osób, sala ogrodowa do 200 więc niestety odpada :( Czekam na ofertę od restauracji leśnej w Solcu - zobaczymy jak tam u nich bo na zdjęciach przepięknie :)
-
Racja, na zdjęciach wygląda super, aż sama jestem ciekawa jaką mają ofertę :)
-
Byłam widziałam, sala piękna, nowoczesna. Cena 190 za osobę.. już ż dekoracja sali (żywe kwiaty,lampiony, dywan itp) I teraz mamy dylemat.. między sala szlachecka a właśnie ta sala.. Dziewczyny czy wy już orientowalyscie sie ile kosztuje dekoracja sali u firm z Bydgoszczy i Okolic? Chcemy sobie przeliczyć jak to by wyglądało w tej drugiej sali cenowo razem z dekoracja .. :-)
-
Chodzi o Czardasz tak? Jak jest dekoracja sali to fajnie, spory koszt odchodzi. :) U mnie dekoracje wyjdą pewnie ponad 2 tysiące. A ciasta też są w cenie?
-
Nie w Czardaszu jednak nie byliśmy. Chodzi o Leśna w Solcu Kujawskim. Tak ciasto jest w cenie 2 kawałki na osobę..
-
No to świetnie! :) A jedzenia dużo?
Gdybyśmy nie mieli już sali to pewnie byśmy się poważnie zastanawiali nad Leśną, choć to trochę inny klimat. ;)
-
Zupa standardowo 1 porcja, dania główne 3 porcje na osobę, przekąski 5 na osobę.. mamy spory dylemat bo sala bankietowa szlachecka też nam sie bardzo podoba.. i cena niższa tylko tyle, że bez dekoracji.. Z tego co widziałam masz w Milusinie w Zielonce.. też piękna sala, ale tam to już cienko z terminami.. masakra . I parafia ta sama na Ugorach.. Tylko tyle, że my jeszcze nie myśleliśmy czy to będzie akurat ten Kościół.. ☺
-
Pytanie co wolicie, bo Sala Szlachecka jest bardzo elegancka, a Leśna nowoczesna. Jeśli oferty mają podobne, to zastanówcie się nad stylem wesela :) W Milusinie cena niestety jest o wiele wyższa, porcje są 4 na osobę i tyle samo jeśli chodzi o ciasto.
Jeśli chodzi o dekoracje sali, to ja na same kwiaty przeznaczam 1000zł, jak nie więcej (okaże się bliżej wesela). Żywe kwiaty to spory wydatek niestety, jeśli masz to w cenie to możesz z tego skorzystać albo zrezygnować i spróbować obniżyć cenę, by mieć pieniążki na dekoracje, które wykona Wam firma :)
A termin już macie?
-
Jeśli chodzi o termin nie mamy ustalonej konkretnej daty..chcemy sierpień albo wrzesień.. pewnie zdecyduje za nas sala.. jaki termin będzie wolny taki weźmiemy. Mam nadzieje, że będą jeszcze jakieś wolne zanim się zdecydujemy - chcemy najprawdopodobniej w piątek, więc mam nadzieję, że nie będzie tak źle. 8) :P Dzięki za cenne rady, chyba jednak bliżej nam do Sali Szlacheckiej.. więcej możliwości na szaleństwo z dekoracjami przynajmniej tak mi się wydaje .. :D
-
Jak piątek to myślę, że nie będzie tak źle z wolnymi terminami :) Powodzenia!
-
Witam Pannę młode 2018 ;D
Zdecydowałam się do Was dołączyć ;) Nasza data 18.08.2018 Co mamy? .... Sale i kościół, szukamy DJ i Foto (film zdecydowaliśmy sobie odpuścić )
Jak Wasze opinie na temat Park Hotelu w Tryszczynie?? ;)
-
Hej dziewczyny ! Jak tam wasze przygotowania? Już wszystkie grubsze sprawy pozałatwiane (sala, dj, kamerzysta, fotograf) ?
Nasza data 31.08.2018. My jednak zdecydowaliśmy się na Salę Bankietową Szlachecka w Strzelewie, Dj- Art&Show Michał Urbaniak + dekoracja światłem, kamerzysta - Best Memories Rafał Patyna, a jeśli chodzi o fotografa to młoda dziewczyna Elwira Kaźmierczak (Malowane Miłością).Czy możecie podzielić się opinią na temat Pani fotograf? O Ile któraś z Was coś o niej słyszała :)
Pozdrawiam :) :)
-
Ja juz mam wszysko z poważniejszych rzeczy. Zostaje tylko samochód, ale mam upatrzony. I fryzjer - może jakieś namiary ? :)
-
My w sumie teraz stoimy w miejscu, tylko czekam aż PM załatwi w końcu auto :D Fryzjerki ani makijażu na ślub jeszcze nie mam, udało mi się zapisać na sierpień do pani Hani Czerwińskiej, idę wtedy na ślub do kuzynki, więc potraktuję to jako fryzurę próbną.
Patrycja, co do Eweliny, to kojarzę ją, bo chodziła do tego samego gimnazjum co ja i z tego co pamiętam to już wtedy zaczynała z fotografią ;) więcej niestety nie mogę napisać, bo nie wiem. Z ciekawości, dużo bierze?
-
Fajnie, że akurat masz wesele kuzynki, fryzura próbna będzie już zaliczona :P Ja jeszcze nie mam ani makijażystki ani fryzjerki.. Co do makijażu myślę o Kamili Bobowskiej, ale jeszcze nic nie załatwiałam w tym kierunku... Jeśli chodzi o zdjęcia to bardzo nam się podobają i cena ma bardzo korzystną (1300zł) + osobno do tego fotoksiążki.. ;) Praktycznie już jesteśmy na nią zdecydowani, ale chciałam jeszcze może tu zasięgnąć jakiś opinii.
-
My w sumie też mamy już prawie wszystkie ważne rzeczy ;) Z ostatnich spraw udało nam się załatwić auto w okazyjnej cenie.
A tak to mamy jeszcze zarezerwowaną salę, termin w kościele, tort oraz candy bar, fotografa, DJa i dekoratorki :)
Ale tak jak Wy nie mam jeszcze makijażystki ani fryzjera. I z tym będzie chyba największy problem, bo nie znam nikogo w Bydgoszczy gdzie biorę ślub :D
-
No to super..bardzo dużo macie już.. a myślałam, ze na załatwianie kościoła jest jeszcze za szybko i mnie ksiądz wysmieje :D a dekoratorki skąd? Jak cenowo ? Jeśli chodzi o makijaż to mogę Ci polecić Kamile Bobowska albo Mea Karpiuk wpisz na fb powinny wyskoczyć :) też niedługo będę musiała sie zdecydować na któraś z nich.. A jeśli chodzi o fryzjera to kompletnie nie mam pojęcia gdzie sie udać.. . :( Mam jedna osiedlowa fryzjerke , która zawsze mnie czeszę na imprezy i pewnie jak nie znajdę innej to do niej sie zapisze :D
-
O mnie ksiądz powiedział że jestem w gorącej wodzie kąpana i mamy przyjść w październiku jak będzie miał kalendarz ;)
-
Zuchelek z tego co pamiętam też będziesz miała w parafii na Ugorach to może jeszcze troche też poczekam, żeby i mnie nie odesłał :D
-
Noo :D do października poczekamy ;)
Później widziałam że na stronie parafii jest nawet napisane że od października przyjmują zapisy na przyszły rok. Jedyne co ksiądz powiedział że możemy zrobić to nauki :)
-
No to super..bardzo dużo macie już.. a myślałam, ze na załatwianie kościoła jest jeszcze za szybko i mnie ksiądz wysmieje :D a dekoratorki skąd? Jak cenowo ? Jeśli chodzi o makijaż to mogę Ci polecić Kamile Bobowska albo Mea Karpiuk wpisz na fb powinny wyskoczyć :) też niedługo będę musiała sie zdecydować na któraś z nich.. A jeśli chodzi o fryzjera to kompletnie nie mam pojęcia gdzie sie udać.. . :( Mam jedna osiedlowa fryzjerke , która zawsze mnie czeszę na imprezy i pewnie jak nie znajdę innej to do niej sie zapisze :D
U nas jest taka sprawa, że kościół w którym bierzemy ślub nie jest parafią ani moją ani narzeczonego i wpadliśmy podpytać wcześniej, gdy akurat byliśmy w okolicy, jak mamy to załatwić, to ksiądz od razu przy okazji nas wpisał ;)
Dekoratorki mamy dziewczyny z "Będzie Pięknie" z Bydgoszczy, które bardzo polecam! Są mega sympatyczne i otwarte na wszelkie propozycje :) Z tego co wiem nie mają takiej stałej oferty, tylko można się indywidualnie dogadać, więc ciężko tutaj określić z góry cenę. Ewentualnie na ich stronie jest oferta dekoracji kościoła podana z cenami. A tak to nie mamy jeszcze nic dogadane, tylko tak wstępnie. Ale prawdopodobnie z całym pakietem począwszy od dekoracji kościoła, auta, sali, skończywszy na wszystkich kwiatach i bukiecie, butonierkach oraz papeterii typu zaproszenia i winietki, powinniśmy się zamknąć w 2500zl.
Dzięki! Zaraz ogarnę na fb ;) No właśnie, myślicie że to już czas, żeby się umawiać na makijaż i fryzurę??
-
Ja też mam dziewczyny z Będzie pięknie :) u mnie troszkę inaczej cenowo wygląda, ale tak jak pisze maggie to już indywidualna sprawa, zależy co kto chce :)
-
Jeśli chodzi o kościół to obawiam się, że pójdę za późno i okażę się, że już godzina którą sobie wymyśliłam (16:00) jest zajęta :(
Będę musiała podowiadywać się jak to jest z tą dekoracją kościoła itp w firmie którą polecacie. Mam w planach też wizytę w Pracowni Luna-Dekoracje Plus..zobaczymy co ciekawego zaproponują. :D Jeśli chodzi o fryzjera i kosmetyczkę to hmm nie mam pojęcia, ale wole się już zapisać..nikt nam " w mordę " nie da, że tak szybko..lepiej szybciej niż później zapisywać się do byle kogo kto ma akurat wolny termin :D :D
-
Patrycja tyle że na Ugorach kościół stroi siostra zakonna :(
-
A jeśli chodzi o Dekoracje Plus to polecała mi je właścicielka mojej sali, bo często robią tam dekoracje, niestety nie orientuje się jak tam cenowo wychodzi.
-
Siostra zakonna ?!?! I nie ma możliwości strojenia na własną rękę tzn wynajęcia firmy ?? :-[ >:( :o
-
Chyba nie, ja pytałam o firmę bo chciałam (chociaż) biały dywan i ksiądz tak niechętnie powiedział że zobaczymy, ale generalnie starał się odradzić. Wiem że z siostrą można się dogadać i zrobi mniej więcej tak jak będziemy chcieli tylko też trzeba się liczyć z tym że może być w tym dniu też inna para i z nią też trzeba będzie się dogadać. Poczytaj sobie na stronie parafii co mają napisane :) ja niepotrzebnie szłam, bo wszystko jest na stronie.
-
:o No nie.... do czego to doszło, żeby ksiądz decydował jak ma wyglądać wystrój w naszym najważniejszym dniu i kto będzie to robił (oczywiście wszystko w granicach zdrowego rozsądku) ! Orientowałam się u znajomych którzy już byli u proboszcza i szczerze odradzają, podobno nie da się z nim dogadać... ;/ Dziewczyny czy wiecie czy w innych kościołach też jest taki problem ze strojeniem kościoła przez firmę dekoratorską ? Czy któraś z Was bierze ślub w kościele garnizonowym ? Jak to tam wygląda ? :-\
-
Z tego co wiem, to jest też tak w Świętej Trójcy i w Bazylice, możliwe, że jeszcze w innych kościołach. Ja trochę się nie dziwię, że księża nie zgadzają się na firmy; najczęściej jest tak, że w danym dniu jest kilka ślubów i co w przypadku, gdy każda para ma inną firmę i inne dekoracje? Trochę cyrk się robi i zamieszanie. Ostatnio nawet koleżanka mówiła mi, że była na ślubie i była sytuacja, że Para Młoda dobrze jeszcze z kościoła nie wyszła, a dywan za nimi już był zwijany. Trochę słabo moim zdaniem.
Fakt, że ja też żałowałam, że nie będę mogła mieć swojej firmy, bo np. bardzo chciałam biały dywan, no ale po rozmowie z jedną forumką, która niedawno miała ślub na Ugorach, przestało mnie to martwić. Myślę, że dogadam się z siostrą zakonną i (a to duży plus) nie zapłacę kroci za dekoracje, a też będzie ładnie :)
Wiadomo, że jak ktoś chce jakieś bogatsze dekoracje typu postumenty z kwiatami czy wielkie latarenki to niestety tego nie będzie i wtedy, jeśli nie chce się z tego rezygnować to można pomyśleć o innym kościele. :)
-
U mnie w kościele ksiądz zgadza się na wszystko co chcesz na szczęście.
A o fryzjerki i makijażystki się nie martwcie. Ja na czerwiec zapisywałam się w październiku. Popytajcie jakie terminy mają i od kiedy zapisy. A i próbną polecam max 2 miesiące przed ślubem, ale tak żeby wszystko jednego dnia tj. makijaż, fryzura i przymierzenie sukni. Powodzenia ;)
-
No to ekstra!! Tak powinno być w każdym kościele w końcu to Wasz dzień! A możesz zdradzić jaki to kościół? My w przyszłym tygodniu wybieramy się do księdza, jeśli się nie zgodzi bierzemy pod uwagę Garnizonowy z racji tego, że jest to Parafia Wojskowa, a mój narzeczony jest żołnierzem... mam nadzieję, że tam nie będzie problemów ze strojeniem.... :(
-
My np. bierzemy ślub w Parafii Wniebowstąpienia Pańskiego na Osowej Górze (bo jest najbliżej Dworu Hulanka, gdzie mamy wesele) i ksiądz nie robi z niczym problemów :) Wgl super gość ten proboszcz tam :)
Ale w mojej rodzinnej parafii też nie można stroić jak się chce.
-
My w łęgnowie w parafii pw. Matki Boskiej Królowej Polski
-
A jak to jest w sytuacji gdy jest kilka ślubów?
-
U mnie w parafii jest 5 ślubów rocznie i chyba się jeszcze nie zdarzyło żeby był więcej niż jeden na dzień
-
No to super, że nie robi problemu-teraz spotkać takiego to skarb... w przyszłym tygodniu ruszamy zobaczyć jak to jest w Garnizonowym... No i musimy się dowiedzieć jak ze strojeniem jak jest kilka ślubów-godzina po godzinie ;)
-
I jak idą Wam przygotowania ? :-) My póki co mamy sale, zespół, foto, i DJ na poprawiny. Kolejna rzeczą będzie szukanie sukni, ale to dopiero we wrześniu. W międzyczasie szukam ślubnych inspiracji :-) ostatnio kupiłam nasze inicjały, które pokryje brokatem, jeśli nic się nie zmieni, i kolorem przewodnim będzie róż, pudrowy róż, to literki będą srebrne, a & właśnie w różu :-)
-
Kamila to są te literki z Carrefoura? Chciałam kupić ale jakoś mi tam nie po drodze :(
-
Dokładnie :-) my jeszcze w 100% nie wiemy czy ich użyjemy, bo będziemy chcieli zrobić sami ze styropianu trochę większe, ale jeśli nasze zdolności plastyczne okażą się katastrofa, to zawsze mamy jakąś alternatywę :-)
-
No pewnie! :) a jaką mają wysokość?
-
20 cm
-
No to spore :) chyba trzeba się wybrać po nie :)
-
Cześć! Do naszego wesela jeszcze ponad rok (28.07.2018). Wesele w sali Czardasz w Czarnowie. Byliśmy już tam na weselu i byliśmy bardzo zadowoleni, przede wszystkim super jedzenie. Oprócz tego mamy DJa i fotografa (nie bierzemy kamerzysty). Obecnie jestem na etapie rozglądania się za makijażystką i suknią :)
-
Też interesowała mnie ta sala bardzo, ale jednak trochę za daleko niestety :(
-
Sala świetna, taka nowoczesna bym powiedziała :) dużo osób zapraszacie?
-
U nas to dosłownie "pod nosem" :) Planujemy wesele na ok. 80 osób.
-
hej dziewczyny ! Też kupiliśmy te literki, pomysł jest aby umieścić je w wianku z zielonej roślinności i zawiesić na ściance za nami (duże lustro). Od 2tygodni próbujemy załatwić kościół tzn dowiedzieć się czy jest w ogóle możliwość strojenia..bo już się pogubiłam - dopytywałam się znajomych i jednym pozwala, drugim nie...nie wiem od czego to zależy;/ .. tylko co idziemy to akurat nie ma proboszcza bo ma jakieś inne ważne sprawy ... Niby w przyszłą środę ma być na 100%, ale teraz też miał być, więc nie wiadomo czy i tym razem nie będzie tak samo..Chciałabym już mieć to załatwione żeby ruszyć dalej tzn zaklepać makijażystkę, fryzjerkę no i jechać podpisać umowę z firmą dekoracyjną. Jeśli chodzi o salę w Czarnowie bardzo nowoczesna.. też mieliśmy ją na liście, ale w końcu jakoś nawet się tam nie wybraliśmy aby zobaczyć na żywo. ;)
-
Patrycja, mamy ten sam pomysł na dekoracje za stołem młodych :D tzn. u nas też będzie wianek :)
-
No zobacz ;D ;D Dzisiaj jeszcze wpadł mi pomysł do głowy, aby zrobić szaro-różowe (pudrowy róż) wesele..pięknie wygląda takie połączenie ??? ;D
-
Hahaha no to podobnie :D Tzn. u nas na początku była wersja - pastele: róż i błękit, później stwierdziłam, że ten błękit nie będzie pasować i lepszy będzie szary, a po spotkaniu z dekoratorkami wyszedł róż, złoto i zieleń (zieleń tylko w kwiatach) :D
-
witam wszyskich mój termin 25,08,2018.
Załatwione mam dopiero sale i kościół.
-
Witamy :) pochwal się jaką salę wybraliście :)
-
Ja jeszcze się zastanawiam co do koloru... :( sama nie wiem co będzie lepiej pasowało do naszej sali...
Zuchelek, należymy do tej samej parafii, więc piszę..bo pamiętam, że wam proboszcz kazał przyjść w październiku..my już mamy zaklepaną godzinę 31.08.2018 godzina 16:00. Co prawda nie u proboszcza, chodziliśmy 3tygodnie i za każdym razem go nie było, aż w końcu ksiądz, który siedział za każdym razem w biurze, sam zaoferował, że skontaktuje się z proboszczem i zapyta gdzie ma swoje "zapiski" i potwierdzi mi czy jest ta godzina wolna. Nie zdążyliśmy wyjechać z kościoła, a już dostałam telefon, że nie ma pary na tą godzinę i nas zapisuje, a do księdza proboszcza po szczegóły zaprasza w sierpniu bo teraz zaczyna urlop...;/
No i teraz problem ze strojeniem, wstępnie mam zaklepana firmę która miała to robić.Mam z nimi podpisać umowę z początkiem lipca, ale chciałam powiadomić o tym proboszcza bo wiem, że nie zawsze zgadza się na strojenie...-problem w tym, że do tego czasu nie zdążę umówić się z proboszczem bo urlop..;/ Widziałam też strojenie zakonnic-w zeszły weekend znajoma miała tam wesele i podesłała mi kilka zdjęć-jest mega zadowolona.. płaciła 200zł, były 3 pary więc cały koszt strojenia 600zł. Nie było może białego dywanu tak jak sobie wymarzyłam, był czerwony , ogólnie ładnie wyglądał kościół... i teraz mam mega dylemat co zrobić, a mam dosyć mało czasu na podjęcie decyzji.. :(
-
O kurcze, to chyba też musimy się wybrać i zaklepać godzinę :)
No z tymi dekoracjami to trochę dylemat, najbardziej obawiam się tego że nie zgodzę się z innymi parami. Ja np. wolałabym krzesła bez pokrowców, bo te co są to mi się zwyczajnie nie podobają. A mogłabyś mi wysłać zdjęcia dekoracji tej znajomej?
-
Boże przepraszam, że dopiero odpisuje...całkiem zapomniałam. A więc jeśli chodzi o zdjęcia na tą chwilę mam tylko jedno(czekam na zdjecia z płytki-obiecała, że podesle) no i mam filmik na którym też coś tam widać.. jeśli to nie problem to jednak wolałabym podesłać Ci na facebooka.
-
Napisałam na priv :)
-
Dziewczyny, wiecie gdzie i kiedy w najbliższym czasie będą nauki przedmałżeńskie w Bydgoszczy?
-
Dzwoniłam do bazyliki jakoś pod koniec lipca, kazano mi zadzwonić we wrześniu...może się załapiemy-tak usłyszałam w słuchawce. My chyba będziemy jechać do Chełmna... 4h i z głowy poradnia+nauki :)
-
Szkoda tylko, że podobno w bazylice nie przyjmują nauk i poradni z Chełmna, bo też chciałam jechać i mieć z głowy dwa za jednym razem :(
-
Hej hej Dziewczyny :)
Mamy termin na 15.09.2018 ... Mamy załatwioną salę, Kościół, DJ, kamerę i fotografa, zaliczki powpłacane ;) teraz tylko po targach wezme sie za suknie ślubną i makijarz,fryzjera ;)
Coś słyszałam że nauk podobno i poradni nie można robić już w Chełmnie, ktoś cis wie na ten temat? Też chcieliśmy zrobić to jak najszybciej, mam pracę zmianowa i z weekendami jest u mnie ciężko;(
-
Witajcie przyszłe Panny Młode! Ja jako, już nie panna mogę Wam powiedzieć, abyście na swoich weselach bawiły się ile sił w nogach, bo czas płynie bardzo szybko :)
Z usługodawców mogę polecić zespół Moreno As, Park Hotel, dekoracje światłem pana Łukasza Bondary , tort z cukierni Sowa, dekoracje Anika Dekor, oprawę muzyczną ślubu: pana Mateusza, który na co dzień jest organistą w parafii Świętej Trójcy wraz ze śpiewaczką.
Przy okazji: polecam moją suknię ślubną... czułam się w niej rewelacyjnie.Może i ktoś inny poczuje się wyjątkowo :)
https://www.olx.pl/oferta/suknia-slubna-morii-lee-6836-gratisy-pelna-stylizacja-slubna-CID49-IDo5V2a.html
-
Dziewczyny na jakim etapie przygotowań jesteście? Zastanawiam się, czy jest coś za co powinnam się zabrać ;)
-
Aaaa ja jeszcze mogę dodać, jeżeli ktoś z Was waha się nad barmanem na wesele- polecamy gorąco! Super atrakcja, goście zadowoleni, pyszne drinki :)
My mielismy Apal Drinks i byliśmy zadowoleni :)
-
Dziewczyny na jakim etapie przygotowań jesteście? Zastanawiam się, czy jest coś za co powinnam się zabrać ;)
Ja szukam powoli sukni i fryzjera ale słabo mi idzie :(
-
Też właśnie się zastanawiam czy powinnam się czymś zainteresować. Wszystko co najważniejsze mam, łącznie z makijażystką i fryzjerką. suknie będę szyła, więc już się zorientowałam kiedy muszę się zgłosić. chyba zajmę się już takimi bzdurakami, jak topper czy jakieś inne ozodoby, co by później się tym nie martwić :)
-
Ja właśnie nie mam jeszcze fryzjera ani makijażystki i kompletnie nie mam na to pomysłu :( kiedy idziecie na nauki?
-
Ja na makijaż mam P. Szczukę, ale fryzjera ciężko mi znaleźć :/ Co do sukni byłam w kilku salonach i w niczym się jeszcze nie zakochałam.
A na nauki wybieramy się w październiku, żeby mieć już z głowy :) Jedziemy do Chełmna na te jednodniowe, to akurat tylko 15km ode mnie :) Jakby co to od jakiegoś czasu obowiązują na nie zapisy
-
Chciałam tez do Chełmna, ale ponoć Bazylika jakis problem z nimi i trochę sie boje ze mi nie przyjmą tego :/ ale niedługo będę szukać gdzieś indziej żeby tez juz mieć cos zalatwione.
-
Chciałam tez do Chełmna, ale ponoć Bazylika jakis problem z nimi i trochę sie boje ze mi nie przyjmą tego :/ ale niedługo będę szukać gdzieś indziej żeby tez juz mieć cos zalatwione.
Faktycznie, tez tak słyszałam :/ ogólnie o tych naukach się teraz głośno zrobiło i w mojej rodzinnej parafii tez nie uznają. Ja biorę ślub na Osowej u ks.Dawidka i on ponoć nie ma z tym problemu :)
-
Polecam Gosię Klonecką na makijaż i Paulinę z salonu Szmek przy Wojska Polskiego jeśli chodzi o fryzurę. U mnie zajmowały się kilkoma osobami i wszyscy zadowoleni ;)
-
Witajcie dziewczyny ☺ musze się pochwalic ;D przedwczoraj kupiłam swoja suknie ślubną ;D ;D ;D
W ogóle jestem w szoku ze już macie porezerwowane daty ślubu na ugorach. Jakiś miesiąc temu wikary powiedział nam ze już rezerwuja i byłam dziś u proboszcza a on ze dopiero od października. Jestem taka zła i jeśli nasza godzina będzie już zajęta to mam ochotę zmienić kościół.
-
Kamila pochwal się suknią! :) Ja nadal szukam
-
Kamila, my jeszcze nie mamy zarezerwowanej daty, w poniedziałek idziemy do księdza. Mam nadzieję, że nasza data nie będzie jeszcze zajęta. :)
Pochwal się suknią! Gdzie ją znalazłaś?
-
Dziewczyny, a z jakim wyprzedzeniem umawiacie się na wizyty w salonach? Przez pracę w grę wchodzą tylko soboty i co dzwonię to już nie ma miejsc! :D
My swoją datę w kościele już mamy zarezerwowaną, godz. 16:00 :) Sala jest max 10min dalej, więc biorąc pod uwagę długość mszy, życzenia, powitanie PM itp, do stołu siądziemy pewnie krótko przed 18, to chyba ok?
A z nowszych rzeczy, to w połowie października wybieramy się na nauki przedmałżeńskie do Chełmna, a w tę sobotę mam "wstępne konsultacje" z fryzjerem ;)
-
Ja planowałam zacząć szukać sukni w sierpniu, a wyszło zupełnie inaczej. Znalazłam w Internecie, dowiedziałam się gdzie jest i pojechałam; już w czerwcu miałam suknię :) A zadzwoniłam do salonu w poniedziałek, żeby umówić się na czwartek i w sumie miały wtedy ostatnią wolną godzinę.
-
Przyszłe Pary Młode zapraszamy na Targi Ślubne, które odbędą się:
8 października 2017 r w godz. 10.0 -16.00 do Centrum Kulturalno - Kongresowego Jordanki Al. Solidarności 1, a
15 października 2017 w godz. 10.00 - 16.00 do Opery Nova w Bydgoszczy.
Podczas targów na scenie pokazy, prezentacje. W Bydgoszczy będzie można zobaczyć i zamówić tort Agnieszki Radwańskiej oraz wziąć udział w konkursach z prezentami.
Podczas każdego wydarzenia udział weźmie ponad 100 wystawców, którzy zaprezentują swoją ofertę, a będą to: Salony Mody Ślubnej, cukiernie, restauracje, hotele, sale weselne, jubilerzy, firmy dekoracyjne, kwiaciarnie, szkoły tańca, fotografowie, konsultanci ślubni, atrakcje ślubne, firmy z branży foto-video, samochody do ślubu. Zapraszamy!
-
Kolejna rzecz zrobiona, zaklepana data w kościele, godzina 16 :) Też chciałam robić kurs w Chełmnie ale u mnie w parafii i tak trzeba dodatkowo robić poradnie, wiec nie wiem czy jest sens jechać do Chełmna.
Itsmaggie ja mam na sale ok 35 km, wiec po 18 my dojedziemy dopiero na miejsce :)
Chciałam Wam pokazać zdjęcia sukni, ale nie wiem dlaczego, ale nie moge wtedy dodać postu :(
-
Kamila u kogo rezerwowaliście datę? My niestety proboszcza nie zastaliśmy i zapisał nas jakiś młody ksiądz, teraz zastanawiam się czy nie iść jeszcze raz jak będzie proboszcz.
Słyszałam że w przyszły weekend są nauki w Bazylice, ktoś coś więcej słyszał na ten temat?
-
U proboszcza wlasnie, bo podobno wszystko co związane ze ślubem to u niego. Nam kazał przyjść już teraz 3 mc przed ślubem i dal kartkę z wymaganymi dokumentami,jeśli tez ja dostaliscie to nie szlabym już drugi raz :)
-
O właśnie! Nie dostaliśmy takiej kartki :/
-
Kolejna rzecz zrobiona, zaklepana data w kościele, godzina 16 :) Też chciałam robić kurs w Chełmnie ale u mnie w parafii i tak trzeba dodatkowo robić poradnie, wiec nie wiem czy jest sens jechać do Chełmna.
Itsmaggie ja mam na sale ok 35 km, wiec po 18 my dojedziemy dopiero na miejsce :)
Chciałam Wam pokazać zdjęcia sukni, ale nie wiem dlaczego, ale nie moge wtedy dodać postu :(
Też mam na sale 35km! Tzn z domu mam tyle, bo mieszkam na wsi, a fryzjer i cała reszta w Bydgoszczy, więc żeby nie jeździć 35km do fryzjera itp, potem znowu 35km do domu na ślub i znowu 35km na sale do Bydgoszczy, postanowiliśmy ślub brać w kościele blisko sali ;)
Może zdjęcie jest za duże czy coś? Totalnie się na tym nie znam :p Ja wczoraj po pracy byłam w kolejnym salonie i mam coś na oku. Ale ogólnie jestem załamana, byłam już w jakiś 10 salonach i nic!
-
itsmaggie ja byłam załamana jak tak szybko wybrałam sukienkę, jeden salon i koniec, aż żal mi było bo chciałam sobie jeszcze przymierzać :D
-
itsmaggie ja byłam załamana jak tak szybko wybrałam sukienkę, jeden salon i koniec, aż żal mi było bo chciałam sobie jeszcze przymierzać :D
Haha nie pomyślałam, że to też może być problem :D Ale faktycznie, o ile trafi się na miłe panie w salonie to jest to frajda! Ja póki co skłaniam się ku sukni Katherine Joyce z kolekcji Ma Cherie (nie wiem czy dobrze napisałam), jak ją znajdę to wstawię foto :)
-
Suknia :)
Udało się wgrać, niestety jakość kiepska :( Druga warstwa tiulu jest błyszcząca i na koronce też są błyszczące elementy.
-
Kamila super, widać, że Ci się podoba :) a Ty masz ją już w domu?
-
Tak, jest już u mnie :)
Zuchelek a Ty na co czekasz, pokazuj swoja ;D
-
Cześć dziewczyny :) U mnie przygotowania stoją w miejscu.. mamy: sala,kościół, kamerzysta, dj, fotograf, dekoratorka, samochód, makijaż szukam fryzjerki, która robi upięcia z dosyć długich włosów i jestem załamana. Zuchelek-radzę iść do księdza Proboszcza, nas też zapisywał jakiś czas temu młody ksiądz...co się później okazało wcale nie byliśmy zapisani...:/ Dopiero w zeszłą środę poszliśmy do Proboszcza i wtedy nas dopiero wpisał ...
-
Dziewczyny nie wiem za co się teraz zabrać... ???
-
Ja czekam teraz aż mój Narzeczony zdecyduje się w końcu na kolor przewodni i zacznę szukać zaproszeń. Ale chyba wybierzemy klasyczna czerwień ☺
-
Haha mój całe szczęście dał mi w tej kwestii wolną rękę, chociaż i tak konsultuje z nim pewne pomysły :)
Tak się teraz zastanawiam... na którą umówić się do fryzjera i na makijaż, gdy ślub jest o 16? ???
-
Też mam ślub o 16.. Ja na makijaż zapisałam się na 12:30(muszę dojechać do salonu) niestety fryzjerki/a jeszcze nie mam...myślę nad Mariuszem-Mariusz Jamniuk, ale jeszcze nie podjęłam decyzji..
-
Też mam ślub o 16.. Ja na makijaż zapisałam się na 12:30(muszę dojechać do salonu) niestety fryzjerki/a jeszcze nie mam...myślę nad Mariuszem-Mariusz Jamniuk, ale jeszcze nie podjęłam decyzji..
I wtedy fryzjer myślisz, że na 10 / 10:30?
-
Myślę, że 10 to najpóźniej..myślalam o 9-9:30 z racji tego, że mam długie włosy no i muszę jeszcze dojechać na makijaż ...lepiej mieć jakiś zapas czasowy
-
Kurcze, muszę się na kogoś zdecydować :D Ogólnie byłam u Hanny Czerwińskiej, wszystko na plus, fryzura ładna jednak nie do końca taka jak chciałam, ale mogę polecić. ;D Teraz zastanawiam się nad Adamem Przyjemskim. W sprawie makijażu napisałam do Małgorzaty Kloneckiej
-
No ja tez też już bym wolała mieć wszystko załatwione, właśnie dzwonilam do fryzjera, którego planowałam wybrać, ale on przyjmuje dopiero zapisy na 3-4 miesiące przed...boje sie, ze jak bede chciala sie zapisac 4 miesiace przed to nie bedzie miał dla mnie miejsca
-
-
No ja tez też już bym wolała mieć wszystko załatwione, właśnie dzwonilam do fryzjera, którego planowałam wybrać, ale on przyjmuje dopiero zapisy na 3-4 miesiące przed...boje sie, ze jak bede chciala sie zapisac 4 miesiace przed to nie bedzie miał dla mnie miejsca
-
Chyba bede musiała sprawdzić te osoby o których wspominałaś.. mam dosyć długie i ciezkie włosy i niestety nie każdy potrafi cos z nimi zrobić :(
-
No ja tez też już bym wolała mieć wszystko załatwione, właśnie dzwonilam do fryzjera, którego planowałam wybrać, ale on przyjmuje dopiero zapisy na 3-4 miesiące przed...boje sie, ze jak bede chciala sie zapisac 4 miesiace przed to nie bedzie miał dla mnie miejsca
Mam ten sam problem :/ Chciałam iść do salonu Jacka Rybackiego ale dopiero 3 miesiące wcześniej przyjmują. Zadzwonię i się okaże ze jednak juz nie ma miejsc, a wszyscy inni bedą juz dawno pozajmowani i nie wiem co robic :/
-
Masakra normalnie.. :// Ja stwierdziłam, ze muszę szukać kogoś innego u kogo dam radę sie wcześniej zapisać żebym była spokojna i nie została bez fryzjera...jesli nie bede pewna swojego wyboru to 4 miesiące przed zadzwonię do tego drugiego i zobaczę czy sie uda zapisać.. jak sie uda to odwołam wizytę w salonie nr 1...
-
Wiesz co, chyba też tak zrobię. Tylko do kogo by się tu zapisac :D
-
Chyba niewielu jest takich polecanych fryzjerów :(
-
Moja fryzjerka też mówiła, że mam bliżej wesela się zgłosić i też się zastanawiam...:/
-
Trzeba tak zrobić innego wyjścia nie mamy dziewczyny, ale to oni doprowadzają nas do takiego "małego oszustwa". Ja też nie mam pojęcia miałam jedną awaryjna fryzjerkę, ale okazało się że jest w ciąży i w sierpniu już jej nie będzie ;/ Chciałabym do końca roku być już gdzieś zapisana, ale się nie zanosi :D ;/
-
Dziewczyny, a ile planujecie wydać na makijaż i fryzjera?
-
Makijaż ślubny 180zł+próbny 130zł... jeśli chodzi o fryzjera to pewnie podobnie...o ile kogoś znajdę :((
-
Ja u mojej makijażystki też mam taką cenę + makijaż mojej mamy 160zł. A fryzjer nie wiem, jakie są średnie ceny?
-
A do kogo się zapisałyście na makijaż ?
-
A do kogo się zapisałyście na makijaż ?
Ja do p. Szczuki :) I ona też poleciła mi salon fryzjerski Jacka Rybackiego, ale tam zapisy dopiero 3 miesiące przed ślubem :/
-
Ja też idę do Szczuki :D Pisałam do Hanny Czerwińskiej i u niej fryzura ślubna 200zł+150 próba...no i pobiera zaliczkę 100zł, więc już teraz sama nie wiem co zrobić :(
-
Ja też idę do Szczuki :D Pisałam do Hanny Czerwińskiej i u niej fryzura ślubna 200zł+150 próba...no i pobiera zaliczkę 100zł, więc już teraz sama nie wiem co zrobić :(
Jak byłam u pani Hani to właśnie mówiła, że zacznie pobierać zaliczki, bo zbyt często zdarza się, że ktoś nie przychodzi, nie uprzedzając o tym wcześniej. W tym dniu (jak u niej byłam) do makijażystki, która pracuje w tym salonie nie przyszły aż 3 babki! Wyobrażacie sobie? A chciałam się zapisać do niej, żeby fryzurę i makijaż mieć w jednym salonie i nie miała już miejsc, a później taki numer! No szok! Sama byłam trochę zła, bo nie dość, że ktoś traci czas no i pieniądze, bo nic nie zarabia, to przecież są inne osoby, które chętnie by weszły na miejsce tych pań, które nie przyszły, a nie mogą, bo nikt nie raczy poinformować, że go nie będzie... >:(
Dziewczyny wybieracie się na targi? ;D
-
Kochane :)
Dziś caly dzien siedzę i szukam super fotografia i kamerzyste 2w1.
I tak mam dwoch na oku
:)Prefekt Day fotografia Bydgoszcz
Cena 2500 zl jesli wezmę foto+video osobno drozej dodatkowo -10% jesli slub jest w piątek ( nie ma tu zadnych albumów i ksiazek i podziękowań)
:)kt studio
Oni maja 4 pakiety mi przypadl nr 3(zloty) za cene 3900 i teraz jest 5% rabatu wiec w sumie wyjdzie ok 3700 w zaokrągleniu i to jest foto +video ( w tym plener, przygotowanie, film od 60-min-2.5 h , pendrive 32 g, 3 plyty z waszym zdj, fotoksiazki, albumy 800 zl , 50 obrobinych studio, dostepnosc online i duzo więcej .
I mam problem z wyborem bo sama nie wkem heh . Cena jest rozmaita .
Opini nie mogę znaleźć :(
-
Cześć, dołączam do przyszłych żon, bo mam ślub w sierpniu tego roku ;D
Dusia, ten drugi brzmi dobrze, ale obczaj jego portfolio, żeby Ci jakichś januszowych zdjęć na latającym dywanie nie zrobił :D
-
Heh no właśnie tego się obawialam . Dlatego mamy innego , cena super , zdjęcia piękne :)
Zespół mamy rowniez :)
-
Hej! :D
Widzieliście już nowy konkurs dotyczący przygotowań do ślubu?
Od razu mówie że nikt mi nie płaci za reklame :P
https://konkurs.tvnstyle.pl/
Można wygrać 50 000 zł na przygotowania!!! :Najlepszy:
-
Ja się niestety nie łapię w datę, ale pomyślałam, że może ktoś z Forum skorzysta ;)
-
Każdy powinien wybierać to co mu się podoba i nic więcej tutaj nie dodaję
________________________________
LINK USUNIETY
-
Hej, czy są tu może dziewczyny, które biorą ślub 1-2 czerwca w Bazylice w Bydgoszczy? Chciałam się dogadać w kwestii dekoracji w Kościele