Jest kilka kwestii, o które należy spytać, w skrócie:
* umowa, powinna być czytelna i zawierać najważniejsze kwestie (muzyka, terminy, adres, dane kontaktowe, postanowienia itd.)
* czy dj będzie sam czy z jakąś osobą
* czy dj będzie osobiście czy będzie zastępstwo
* czy i na jakich warunkach możemy odstąpić od umowy
* co w przypadku, gdy dj będzie miał wypadek w dacie wesela itd. (osoby trzecie, jakie rozwiązania)
* sprzęt jaki będzie na waszym weselu
* godziny trwania imprezy, dopłaty za przedłużanie (są czy brak)
itd..
Dodatkowo, w czasie rozmowy od razu widać z kim mamy dotyczenie. Ogólne warunki, co do muzyki i zabawy ustalane są zazwyczaj w rozmowie. Pamiętajcie, że zdrowy rozsadek zawsze powinien wam towarzyszyć i przy takiej umowie jak i każdej innej to 2 strony godzą się na pewne warunki, z których postanawiają się wywiązać zgodnie z podpisaną umową
Dlatego jak głosi święte niepisane prawo - Atrament nie kłamie. - dlatego czytajcie, co podpisujecie