Dzień dobry,
Bardzo nam przykro, że nie byliśmy w stanie spełnić Pani oczekiwań.
Ciężko nam się odnieść do Pani wpisu nie znając szczegółów Pani niezadowolenia.
Nie wiemy, co tak Panią wzburzyło.
Wiemy, że zdarza się, że np. klientki wchodząc do Salonu trafiają na dwie trwające przymiarki na raz (klientek wcześniej umówionych telefonicznie) i musimy im odmówić w tym momencie obsługi;
zdarza się, że klientka, która wypożyczała suknię, zwraca ją uszkodzoną i trzeba potrącić kaucję;
zdarza się, że na weselu wyjdzie jakaś fałdka, której wcześniej w czasie przymiarek nikt nie zauważył, ani my, ani klientka, zdarza się.
Klientki chwalą nas za miłą obsługę a nasze konsultantki na bieżąco są obserwowane pod tym kątem.
Co do cen sukien, to jest to zawsze subiektywna ocena. Są klientki, które potrafią kupić na raz dwie suknie "na przebranie po północy", a są też i takie, i szanujemy to, które szukają tańszych modeli, niż możemy zaoferować.
Na pytania klientek drogą elektroniczną staramy się odpowiadać możliwie najszybciej. Są dni, gdzie przez całe 8 godzin obsługujemy klientki i na maile odpowiadamy dnia następnego.
Rzeczywiście na naszej stronie nie ma możliwości wstawiania komentarzy. Jest to celowe, gdyż chcemy uniknąć posądzania o kasowania nieprzychylnych nam postów. Dlatego też opiniowanie udostępniliśmy na naszym profilu na Facebook'u.
Niestety, nigdy nie uda się zadowolić oczekiwań wszystkich klientek.
Zawsze wśród setek zadowolonych będzie promil tych, których oczekiwań nie spełniliśmy.
Mimo wszystko dziękujemy za wszystkie opinie, również Pani, gdyż motywują nas do dalszej pracy.
Widzimy swoje błędy, czasem niezależne od nas.
Wyciągamy wnioski i staramy się być coraz lepsi.
Pozdrawiamy
Zespół Salonu AMBER