Autor Wątek: Urlop macierzyński i wychowawczy  (Przeczytany 195202 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kurczaczek83

• Chuck Norris
  • Igorek ur. 24.01.2014
  • data ślubu: 24.12.04
Odp: Urlop macierzyński i wychowawczy
« Odpowiedź #690 dnia: 27 Sierpnia 2014, 13:08 »
Dziękuję

Offline Lenka89

• Bicie Jego Serca Najpiękniejszą Muzyką....
  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.04.2011
« Odpowiedź #691 dnia: 2 Września 2014, 17:10 »
Dziewczyny czy któraś orientuje się jak to jest z urlopem "ojcowskim"? Czy mama może wrócić po porodzie do pracy a tata zostać z dzieckiem na rocznym  ojcowskim? Jeśli nie to jak można to rozdzielić, żeby mama jak najszybciej mogła wrócić do pracy? Ile % pensji dostanie tata siedząc z maluchem w domu? Będę wdzięczna za odpowiedź, bo ja jestem zielona w tych kwestiach ;) Któraś z Was korzystała z takiego rozwiązania?

Offline milcia

• Chuck Norris
  • W życiu chodzi o to, by być trochę niemożliwym ;)
  • data ślubu: 08.08.2008
« Odpowiedź #692 dnia: 2 Września 2014, 17:43 »
Ja się dowiadywałam o takie rozwiązanie 4 i pół roku temu, to było tak, że mama MUSI być z dzieckiem 3 miesiące później może już wrócić do pracy, ale od tamtego czasu dużo się zmieniło w przepisach więc może i to.
Timber 27.12.2009 Nuśka  27.06.2013
BOY
GIRL

Offline Lenka89

• Bicie Jego Serca Najpiękniejszą Muzyką....
  • entuzjasta
  • data ślubu: 30.04.2011
« Odpowiedź #693 dnia: 2 Września 2014, 17:55 »
Dzięki Milcia  :-* Gdyby ktoś miał "świeższe" informacje to bardzo proszę ;)

Offline lebara

• maniak
  • data ślubu: 11.08.2012
« Odpowiedź #694 dnia: 24 Lutego 2015, 20:46 »