Szanowni Państwo,
jako właściciele Restauracji Staropolskiej, chcielibyśmy się krótko ustosunkować do kwestii, które zostały poruszone na forum.
W kilku punktach:
1) Po pierwsze, bardzo dziękujemy za wszystkie dobre słowa, docenienie naszej pracy oraz konstruktywną krytykę.
Dziękujemy!2)
Jeżeli chodzi o zapłatę przed terminem wesela. Nie uważamy, że uregulowanie płatności na 7 dni przed imprezą odbiega od standardów rynkowych. Zdecydowana większość lokali pobiera wysokie zaliczki, a następnie wymaga zapłaty przed finalną datą. Proszę nam wierzyć nie wynika to z tego, że boimy się o jakość organizacji przyjęć weselnych.
3)
Zamówienie tortu weselnego w naszej restauracji. Zgadza się, aktualnie nie zezwalamy na wnoszenie tortu z zewnątrz. Wynika to z następujących rzeczy:
- po pierwsze, zdarzały się przypadki gdy zamówione torty zostały do nas dostarczane w złym stanie - były np. roztopione, a mimo to musiały zostać zaserwowane. Proszę sobie wyobrazić w jakiej pozycji stawia to nas jako organizatorów. Wygląda to bardzo nieestetycznie oraz nieprofesjonalnie. Prosimy pamiętać, że transport tortu wymaga odpowiednich warunków, niestety nie każdy ich przestrzega.
- po drugie, torty czasami nie są zamawiane bezpośrednio z cukierni (domowy wypiek) bądź cukierni o różnych standardach. Proszę pamiętać, że my jako restauracja odpowiadamy za jakość serwowanego jedzenia. Jeżeli tortem zatrują się Goście, niestety duża część z nich będzie obwiniać nas za skutki. Jako organizator odpowiadamy także prawnie w kwestii kontroli żywości. Bardzo podobna sytuacja dotyczy jakości alkoholu dostarczanego przez osoby zamawiające.
Prosimy o wyrozumiałość w tej kwestii - tu chodzi tylko i wyłącznie o bezpieczeństwo i zdrowie Gości. Mimo wszystko zaznaczamy, iż aktualnie rozważamy zmianę tej zasady (będziemy wymagać okazania faktury za tort oraz sprawdzać stan w jakim do nas dotarł).
4)
Kwestia narzucania swojego zdania. Zawsze staramy się doradzać naszym Gościom, robimy to po to by mogli korzystać z naszego doświadczenie przy organizacji wesela. Jesteśmy do Państwa dyspozycji by pomóc podjąć ważne decyzje. Prosimy jednak pamiętać, że zawsze ostateczna decyzja należy do Państwa Młodych i Rodziców organizujących przyjęcie. Jeżeli ktoś poczuł się urażony, przepraszamy!
5)
Jakość jedzenia. Jakość jedzenia jest kwestią względną i indywidualną. Muszą Państwo przyznać, że na każdym przyjęciu (zwłaszcza jeżeli mówimy o grupie ponad 100 osób) zawsze znajdą się osoby, którym dane rzeczy smakują oraz takie którym dokładnie ta sama potrawa nie odpowiada. Nie możemy w tej kwestii polemizować i opierać się na pojedynczej opinii, a jedynie zaprosić Państwa do naszej Restauracji (
www.staropolska.com.pl) tak by niezapowiedzianie spróbować naszych dań i wyrobów.
6)
Obietnica zwrotu pieniędzy. Nie chcielibyśmy tutaj rozwodzić się nad szczegółami sytuacji. Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że stan upojenia alkoholowego nie jest najlepszym momentem zarówno do zgłaszania zastrzeżeń/negocjacji jak i momentem, w którym zawierzamy swoim zmysłom poznawczym i oceniamy innych. Dodatkowo zaznaczamy, że metoda negocjacji - tutaj cytat: "Albo mi opuścicie 1000 zł albo was opiszę w Internecie" nie jest szczytem elokwencji, dobrego smaku i wychowania.
7)
Restauracja Alfa. Chcieliśmy tylko sprostać, nie jesteśmy właścicielami lokalu Alfa. Niestety, nie wiemy z czego wynika ta opinia.
Jeszcze raz dziękujemy za wszystkie opinie. Są one dla nas bardzo wartościowe, gdyż stale staramy się słuchać naszych Gości, tak by jak najlepiej sprostać ich oczekiwaniom w przyszłości.
Pozdrawiamy!
Restauracja Staropolska