dostałam odpowiedź od c&a w sprawie paczki z 19-stego:
Szanowna Pani ....-przekręcone nazwisko

,
Dziękujemy za Pani e-mail.
Z przykrością musimy poinformować Państwa o tym, że firma transportowa niestety nie potwierdziła nam jednoznacznie dostarczenia Państwa zamόwienia. Z tego powodu w międzyczasie zleciliśmy już dokładne sprawdzenie, gdzie znajduje się Państwa zamόwienie, co może potrwać jakiś czas.
W związku z powyższym skontaktujemy się z Państwem, jak tylko otrzymamy informacje na ten temat.
Jeśli nadal są Państwo zainteresowani naszymi artykułami, prosimy o złożenie nowego zamόwienia. Oczwiście jeśli otrzymają Państwo obydwa zamόwienia, mają Państwo prawo zwrotu obydwu paczek.
Dziękujemy Państwu za wyrozumiałość i mamy nadzieję, że wkrόtce ponownie będziemy mogli powitać Państwa w sklepie internetowym C&A.
Z pozdrowieniami