Autor Wątek: ślub w innej parafii  (Przeczytany 3385 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Olive

• użytkownik
  • **
ślub w innej parafii
« dnia: 11 Kwietnia 2006, 11:21 »
Hej dziewczyny. Mam pytanko odnosnie pozwolenia na slub w innej parafii. Staly meldunek mam w Slupsku a czasowy w Szczecinie. Z ktorej parafii musze dostac pozwolenie na slub w calkiem innej parafii (zadna z tych dwoch ). heh, troche namieszalam, ale czuje, ze bedziecie umialy mi pomoc :) Orientujecie sie? Chyba z tej parafii ze Slupska co? Cos jeszze trzeba zalatwic? O czyms jeszcze musze pamietac? :) Jestem zielona bo dopiero zaczynam sie zabierac za przygotowania do slubu. W maju podkasam rekawy, biore druga polowke pod pache i zabieram sie do roboty   :tupot:

Gość pozdrawiam cieplutko :okularnik:

Offline Olaa
  • Moderator
  • Chuck Norris
ślub w innej parafii
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Kwietnia 2006, 12:49 »
Z tej  w Słupsku, myślę....Raczej na pewno :D
There is no such thing as an ending. Just a new beginning...

Offline Madzialena

• Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego...
  • maniak
  • Aniołek [*] 16.01.2009
  • data ślubu: 17.09.2005r.
ślub w innej parafii
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Kwietnia 2006, 14:28 »
Ja równiez brałam ślub w nieswojej parafii..
Nie była to ani moja parafia, ani męża..  po prostu wybralismy sobie śliczny, mały kościółek  :lol:

Trzeba miec pozwolenie ze swojej parafii, myślę, ze w Twoim przypadku tej ze Słupska. Dotyczy to tylko Twojej zgody, narzeczonego to nie obejmuje  :)
Przygotuj się na to, ze ksiądz może się Ciebie zapytac z jakiego powodu nie chcesz brać słubu w jego kościele  :shock:  :x

Gdy to juz będziesz miała, idziesz do parafii w której będziesz brała ślub, tam wszystko załatwiasz- donosisz świadectwo chrztu, czasem ksero świadectwa z ostatyniej klasy szkoły średniej z oceną z religii, zaświadczenie o naukach przedmałżeńskich, jednocześnie z podpisem z poradni. Ale tam wszytsko Ci wyjaśnią  :lol: