Coby nie mówić to szybcy są

no to czekamy

Szanowna Pani
W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy podziękować za kontakt z
Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że niezależnie od zastrzeżeń
poczynionych w regulaminie akcji, mając na względzie dobro Uczestników akcji
oraz troskę o poszanowanie ich interesów, biorąc przy tym pod uwagę zaufanie
jakim obdarzyli nas nasi klienci tak licznie biorąc udział w tej akcji
promocyjnej, podjęto decyzję o przedłużeniu terminu odbioru maskotki, tak, aby
zapewnić każdemu Uczestnikowi, który zebrał odpowiednią liczbę naklejek
możliwość odbioru zamówionej maskotki. Zamówione Świeżaki będą możliwe do
odbioru na początku marca 2017. O dostępności zamówionego Świeżaka zostaną
Państwo poinformowani telefonicznie. Za wszystkie niedogodności przepraszamy,
oraz prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na SMS z informacją o odbiorze
maskotki, w wybranym przez Panią sklepie.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
--
Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta Jeronimo Martins Polska S.A.