To ja pomoge

Zadaniem graczy jest uciec przed wściekłymi piraniami, które tylko czyhają, by zjeść maruderów.
Gdy rzucasz kostką, wszystko może się zdarzyć.
Wygrywa ten, kto jako pierwszy ustawi swoje 3 ryby na początku ławicy. Trzeba jednak uważać, bo głodne piranie mogą zaatakować nawet najszybszych!.
Sytuacja rozgrywa się w zależności od wyniku rzutu specjalna kostką - w każdej kolejce można przesunąć się nawet o 3 pola - albo zostać zaatakowanym przez piranie!Przymocuj tackę do planszy z otworami. Przyczep dwie nogi do dna. Zamocuj
tablicę na wyższym końcu planszy. Załóż dźwignię do wypuszczania piranii musi
być umieszczona pionowo i kliknąć przy wkładaniu). Upewnij się ,że wszystkie
piranie są "zanurzone" i widać błękit rzeki. każdy z graczy wybiera komplet 3
kulek w jednym kolorze. Może je trzymać przy sobie lub przechowywać na tacce.
ZASADY : Zaczyna gracz, który najlepiej potrafi pokazać minę wściekle głodnej
piranii. Jeśli nie będziecie mogli zdecydować, kto udaje piranię najlepiej,
rzucacie kostką. Kto pierwszy wyrzuci na kostce piranię , ten zaczyna grę.
Kolejka przechodzi na następnego gracza zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek
zegara. Ruch w każdej kolejce polega na rzuceniu kostką. od wyniku rzutu
zależy , czy Twoja ryba popłynie w kierunku bezpiecznej strefy, czy piranie
zaatakują.CDN Bądź cierpliwa. Pozdrowienia
Jeśli wyrzucisz na kostce LICZBĘ, przesuwasz JEDNĄ ze swoich ryb o wylosowaną
liczbe oczek. Zaczynasz od dolnego rzędu i płyniesz "w górę" w kierunku
bezpiecznej strefy. Możesz płynąć do przodu, w prawo lub w lewo, ale nigdy po
przekątnej. Nie możesz przeskoczyć innej ryby - nawet jeśli nie możesz przez
nią wykonać całego ruchu lub wykonac go wcale.
Jeśli wyrzucisz na kostce NIEBIESKĄ RYBKĘ, możesz liczyć na ...miłą pogawędkę.
Niebieska rybka przypływa, by Cię pozdrowić i powiedziec "Cześć", ale nie może
Ci pomóc w wyścigu. Jest tak, jakbyś wylosował zero - przekazujesz kostkę
kolejnemu graczowi, a Twoje ryby stoją w miejscu. Jeśli wyrzucisz na kostce POMARAŃCZOWĄ PIRANIĘ, możesz zacząć się bać.
Rozglądasz się czujnie i rzucasz kostką jeszcze raz. To, co się wydarzy, zależy
od kolejnego rzutu.
Jeśli w drugim rzucie wylosujesz rybkę, uff!- jesteś bezpieczny. Przekazujesz
kostkę kolejnemu graczowi. Jeśli w drugim rzucie wylosujesz liczbę, to jest to
liczba piranii, które zaatakują. Właśnie taką liczbę piranii musisz teraz
umieścić na " terytorium piranii"- w okrągłych otworach w górnej części tacki.
Wypuść piranie: zwolnij dźwignię i patrz , jakie spustoszenie sieją wśród ryb!
Jeśli w drugim rzucie znowu wyrzucisz piranię , masz prawdziwego pecha i możesz
już nadawać sygnał "S.O.S. Piranie atakują "Umieśc Wszystkie cztery piranie na
szczycie planszy, zwolnij dźwignię i obserwuj , co sie stanie! Uwolnione
piranie stocza się i "zjedzą " ryby. Te, które "nie spłyna piranią z drogi"
zostaną pożarte!
Te spośród Twoich ryb, które zostały zjedzone, muszą rozpocząć ucieczkę od
początku.Otrząśnij płetwy i nie martw się . Zacznij znowu i płyń w górę. Po
ataku, gdy wszystko się uspokoi, odwróć piranie, by znowu było widac błękit
rzeki. Płyń dalej do bezpiecznej strefy. Możesz mieć na planszy jedną lub
wszystkie ryby, ale w jednej kolejce możesz przesuwać tylko jedną.
Gdy któraś z Twoich ryb zbliża się do szczytu (czyli bezpiecznej strefy), nie
musisz wyrzucać dokładej liczby oczek.Gdy wylosujesz równą lub większą liczbę
niż trzeba, po prostu przeskocz rybką na terytorium piranii i daj nura w
bezpieczną strefą.
Wygrywa ten , kto pierwszy umieści swoje 3 ryby w bezpiecznej strefie.