e-wesele.pl

social media

Autor Wątek: Z łóżeczka na tapczanik  (Przeczytany 10519 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 14:11
Jak w temacie - kiedy z łóżeczka przenieść bobasa na swój tapczanik? Jak myślicie? Mamy których pociechy śpią już na własnym tapczaniku - napiszcie od kiedy wprowadzać ten zwyczaj?

Jak dubluję tematy to prosze skasować, nie znalazłam takowego póki co.

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 14:46
Kuba dopiero niedawno przeniósł się na własne łóżko, przeszło bezbolesnie :)

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 14:49
Wydaje mi się że Martaxyz przeniosła już Ninkę na tapczanik ale na 100% pewna nie jestem. Tosie też bym przeniosła ale ona się nie nadaje, tak się kręci w nocy że spadłaby 100 razy.

Offline merkunek Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 15:26
Kuba rąbnał raz ;D a teraz to tylko akrobacje w trakcie nocy wyczynia :P

Wiktorek śpi sam na łóżku :)

Offline martulka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18-06-2005
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 20:57
Tak tak nasz Wiktor też już śpi na tapczaniku ale dopiero od miesiąca czy póltora. Na początku zdarzyło się, że spadł - dokładnie 2 razy, ale nic mu się nie stało, a teraz już mu się nie zdarza.

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 21:16
Moja Ninka przeniosła sie na tapczanik jak skonczyła 1,5 roku :)
Jest z barierką i nigdy sie nie zdarzyło aby spadła a kto zna Ninkę ten wie ze jest iskierka :)
Ma duuuuuzo wiecej miejsca i jest ZAKOCHANA w swoim łóżku :D

Kupiłam w Ikea :)

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 21:36
Własnie Marta miałam Ciebie pytać, ale nie mam nru gg, jak mozesz to sie odezwij.

oglądałam na allegro te łóżeczka z barierką, super są. Na razie jeszcze chyba nie będziemy Szymka przenosić bo strasznie sie wierci ale za jakies pół roku myslałam zeby Mu jużkupić łóżeczko.

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 22:05
Marta ja też mam to łózeczko z Ikea z barierką, jeszcze dla Kasi było, ale tosia tu w podkowie jak raz spała na nim to 2 razy wisiała w poprzek....

Offline Martaxyz11 Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 22:10
Ja jestem MEGA zadowolona i z decyzji o zakupie i o czasie kiedy ja przeniosłam.

Offline anusiaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
14 sierpnia 2008, 22:38
Moja bratowa własnie przeniosła swoojego 2,5 letniego synka na tapczanik...mały jest w nim zakochany i nie chcce z niego wyłazić :D
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline martulka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 18-06-2005
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
15 sierpnia 2008, 15:11
Marioli Marcel też dość szybko spał na wersalce.

Offline ricardo Kobieta

  • Patrycja
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.09.2007
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
18 sierpnia 2008, 11:12
Mój chrześniak jak miał 1,5 roczku to dostał swoje łóżeczko bez barierek, taki samochodzik czerwony bo uwielbiam film "auta" :)

Offline Drzewko Kobieta

  • użytkownik
  • data ślubu: 12 sierpnia dawno temu :-)
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
15 września 2008, 16:19
Oj to moja chyba weteranka łóżeczkowa  :P nie chciała słyszeć o nowym łóżeczku aż przed 4 tymi urodzinkami udało sie przynieść łóżko z piwnicy gdzie stało z rok po kupnie.
Oczywiście córka do tej pory spada z niego na drugi materac wyciagany na nocy z pod łóżka  :D nie wiem kiedy sie nauczy, ma teraz 4,5 lat

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
20 września 2008, 11:18
a ja przeniosłam nawet przed 1,5 roku
a jak miał 1,5 to łóżeczko złożyłam i wyniosłam na dobre
fakt spadł kilka razy, ale to norma
nauczył się
i lepeij śpi
bo mój to wiercioch okrutny i się kręcił i wkładal nogi między szczebelki
i sie wybudzał
a na normalnej wersalce mógł się obracać do woli

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
20 września 2008, 14:25
Mariola ja też bym Tosie przezucila juz ale ona w nocy siada, wstaje, przezuca się w rozne strony....I dlatego z drewnianego musialam jej zmienic na turystyczne, bo inaczej non stop byl ryk ze nogi miedzy szczeblami!

Offline Mariolka Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 23 kwietnia 2005 r.
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
20 września 2008, 17:40
znam ten ból jak sie dzieciak rzuca po łózku
mój trudno...lądowal na ziemi

Offline olkahof

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
20 września 2008, 20:56
My Amelkowe łóżeczko zamieniliśmy niedawno na łóżeczko-tapczanik. Póki co jeszcze nie myślę o zdjęciu barierek i wydaje mi się, że chyba szybko to nie nastąpi, bo ona wędruje po całości w nocy. A moja siostra Julka kiedy skończyła 2 latka śpi na tapczaniku jest obłożona poduchami takimi wielkimi, z początku spadała, ale teraz jest już ok.

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: Z Å‚ÃłÅźeczka na tapczanik
20 września 2008, 21:21
My gdzies za 2mce chcemy kupic to rosnace lozko z Ikea, Szymek tez wiercioch ale mam nadzieje ze bedzie ok.

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
20 września 2008, 21:34
Ja też kuiłam łóżko ale jeszcze nie zmieniłam . Jeszcze do mnie nie dotarło :/ bo kupowałam na allegro :)
A kupiłam autko



Dominik uwielbia auta i bedzie w 7 niebie ! Będzie spał całą noc i cały dzien :) Mam nadzieje ze nie bedzie fikał bo też sie wierci  :P
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

rybkawiedenka

  • Gość
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
20 września 2008, 21:42
Ela fajowe :)

Anulka ja też mam dla Tosi to rosnące, jeszcze po Kasi, ale stoi w piwnicy..........

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
21 września 2008, 09:48
Elu to lozko jest extra , widzialam takie na allegro , sa rewelacyjne . Do tanich tez chyba nie naleza ...

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
21 września 2008, 11:26
Nowe łóżko to koszt ok 1000zł  ::) ...ale mozna przecież kupic używane :)
i ja takie kupiłam za 305 zł z materacem  ;D
Minusem było to , ze był tylko ODBIÓR OSOBISTY WE WROCŁAWIU  :P a ja mieszkam prawie w Szczecinie czyli koniec polski :)
wiec kombinowałam znajomych ktorzy mi to odebrali i zabrali do siebie  i czekam az mi jakiś kurierem przyslą ;D
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
21 września 2008, 11:45
Ja tylko widzialam na allegro nowe , nie wiedzialam ,z etez uzywane sprzedaja ...

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
21 września 2008, 12:52
No pewnie  ;D
Szukaj , szukaj a napewno znajdziesz :D
Wpisz w meblach dzieciecych Little tikes , bo z tego jest łóżeczko i szukaj codziennie :)
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline Jagna77 Kobieta

  • Chuck Norris
  • data ślubu: 08.04.2007 *WIELKANOC*
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
21 września 2008, 17:47
No ja jeszcze ma troche czasu na taki tapczanik , chyba zaczne kase zbierac na taki nowy  ;D

Offline ela Kobieta

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 13.08.2005
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
21 września 2008, 21:54
eeee szkoda kasy na nowy  :P
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
21 września 2008, 22:19
byłam zapobiegliwa i.. kupiłam zuzi łóżeczko niemowlece przerabiane na dziecięce ;) demontuje się   szczebelki i montuje barrierki żeby dziecię nie wyfruneło.. barierki kupimy w ikei..

myslę z,ę około 2 r.z. zu przeniesie się do "dorosłego" łoża..

Offline agulkaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
5 października 2008, 12:53
a ja juz mysle o przeniesieniu mały non stop wkłada nogi między szczebelki i tłucze głową mimo ochraniacza myslałam o jakiś fotelotapczanie
ide zobczyc na stronce ikei co to za łóżko z barierką :)

Offline ~Ania~ Kobieta

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 2006-10-07
Odp: Z Å‚ÃłÅźeczka na tapczanik
5 października 2008, 13:06
My chyba juz w przyszlym mcu wybierzemy sie do Ikei. U nas jest to samo co u Misia agulka.

Offline agulkaaa Kobieta

  • Chuck Norris
Odp: Z łóżeczka na tapczanik
5 października 2008, 13:10
ania a mozesz wkleic to łózeczko o którym piszecie bo ja nie mampojęcia które to