Autor Wątek: makijażystka świnoujście  (Przeczytany 3707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MARUSZKA

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
makijażystka świnoujście
« dnia: 24 Lutego 2008, 12:22 »
witam
czy ktos moze mi polecic dobra i sprawdzona kosmetyczkę ze świnoujścia. Wstępnie jestem umówiona w studiu 5 czy ktos ma na ten temat jakies opinie?

Offline MARUSZKA

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Marca 2008, 19:34 »
Witam forumowiczki
Nikt nie udzielil mi zadnej dobraj rady więc udzielam jej sobie sama  ;)
super kosmetyczka ze studia izadora makijaż próbny wyszedł super!!!!

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Marca 2008, 20:57 »
nie gadaj??

iza??

moja kumpelka z klasy z liceum ;).. o przedszkolu nie wspomne  ;D ;D
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline MARUSZKA

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #3 dnia: 5 Kwietnia 2008, 13:11 »
tak wlasnie iza naprawde fajna i zdolna dziewczyna makijaz robi super . pozatym moja koleżanka chodzila do niej na zabiegi z trądzikiem i teraz ma buzie jak pupcia niemowlaka ;D

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #4 dnia: 5 Kwietnia 2008, 17:46 »
bedzie jej miło jak podeśle jej twojego posta :) sie dziewcze  ucieszy  ;D
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline MARUSZKA

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #5 dnia: 5 Kwietnia 2008, 18:04 »
nie ma problemu mozna podsyłac ;)jakoś nie moge złapac kontaktu z nikim ze świnoujścia :( czyzby swinoujscianki nie wychodziły za mąż hihihi

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #6 dnia: 5 Kwietnia 2008, 18:22 »
wychpdza maruszko, wychodzą..

przewinęło s ię kilka dziewczyn przez te 3 latka .. jakos  nie jest hurt.. raczej detalicznie ;)  raz ja jakis czas trafi jakas dziewczyna ze s-cia..

oprócz ciebie jest jeszcze dziewczyna

monia_piotr oraz melodyjka- która  spiewa w jednym z zespołów ze ś-cia
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline Melissa

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.10.2008
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #7 dnia: 25 Kwietnia 2008, 09:27 »
MARUSZKA Witaj :)

W końcu ktoś ze Świnoujścia :)

Co do makijażystki- ja jestem umówiona na makijaż próbny na 25 maja, ale do innej dziewczyny.  Czekam teraz cierpliwie na ten 25 i efekty :)

Offline MARUSZKA

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Kwietnia 2008, 20:38 »
Hej Melissa
Fakt ciezko kogoś tu zanalesc z naszego świnkowa:))
a powidz gdzie sie umówiłaś  na fryzurke bo z tym też nie było lekko. Ja ide do pana rzysia z pięknych włosów wszyscy sie nim zachwycają więc zobaczymymco z tego będzie pozdrowionka

Offline Melissa

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11.10.2008
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Kwietnia 2008, 14:10 »
Maruszka ja jeszcze na fryzurkę się nie umawiałam, bo mam jeszcze troszkę czasu.  Ale też myślałam o salonie piękne włosy lub u znajomej fryzjerki, która pracuje w salonie niedaleko Empiku. 

A umawiasz się wcześniej na fryzurę próbną??

Offline MARUSZKA

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 12
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
Odp: makijażystka świnoujście
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Kwietnia 2008, 19:50 »
Nie nie umawiam się na próbną bo zbytnio nie widze takiej potrzeby bardziej zależy mi na kształcie fryzury jak cała twarzsię prezentuje niż na jakimś skomlikowanym wygibasie:)))a fryzjer powiedział mi żę dwa razy identycznie i tak nigdynie wyjdzie ;D za to makijażystka powiedziała ze bez probnego sie nie obejdzie