Autor Wątek: Kamerzysta  (Przeczytany 7444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline RenataNowak

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008
Kamerzysta
« dnia: 9 Lutego 2008, 12:41 »
Poszukuję dobrego kamerzystę na 23 sierpnia 2008.  Proszę o kilka namiarów. 

Offline sylwunia197
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 05.2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #1 dnia: 5 Lutego 2009, 09:06 »
JUPI !!!!!!! jesteśmy na końcowym etapie poszuliwań - jakoś dobrze nam idzie i chyba za tydzień będziemy mieli wszystko dopięte! :cancan:

Mam już zespoł, fotografa i kamerzystę.  Znalazłam ich na targach.  Filmy robią takie, że szczęka opada!


Offline marta86star

  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 347
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 18.07.2009
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #2 dnia: 5 Lutego 2009, 09:30 »
Dziękuje. 
Właśnie wczoraj umówiłam się z nimi na spotkanie :)
Planuje zamówić od nich także fotografa.
Mam nadzieję że jutro podpisze z nimi umowę.

Offline sylwunia197
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 05.2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #3 dnia: 5 Lutego 2009, 09:38 »
ale świat jest mały! Miłych negocjacji życzę. 

Offline marta86star

  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 347
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 18.07.2009
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #4 dnia: 6 Lutego 2009, 20:22 »
Witam.
Dzisiaj podpisałam umowę z tą firmą a dokładnie z fotografem i kamerzystą.
Zespół niestety mieli już zajęty.

Offline bogi
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 72
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 03.10.2009
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Lutego 2009, 17:22 »
Czy ktos może pochwalić się dobrym kamerzystą? z czystym sumieniem polecić kogoś? proszę o namiary na priv

Offline sylwunia197
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 05.2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Lutego 2009, 17:26 »
z czystym sumieniem polecam bo sama ich biorę. namiary ida na priva

Offline Kasia007
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 26.09.2009r
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #7 dnia: 6 Czerwca 2009, 17:16 »
Poszukuję kamerzysty na ostatnią sobotę września (tylko ościół i wesele -tak do 800zł).  Proszę o namiary!!!! :-\

Offline aarti84
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Sierpnia 2009, 15:28 »
Witam,
Ja też proszę o namiary na kamerzystę (na priva)
Z góry dziękuję!


Offline asia-kicek
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 4/09/2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Sierpnia 2009, 16:01 »
szukamy dobrego kamerzysty z okolic Grudizadza, moze byc tez z bydgoszczy.  jesli macie kogos godnego poleceniaProsze o namiary na priv

Offline Joanna1912

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 19 czerwiec 2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Sierpnia 2009, 20:30 »
Witam czy moglabym tez otrzymac namiar na kamerzyste serdeczne dzieki z gory



Offline carollaa

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5375
  • Płeć: Kobieta
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Sierpnia 2009, 07:39 »
ja mam namiary na swietnego kamerzyste, moge podac na prv, jesli jest ktos zainteresowany, tylko uwaga: trzeba sie czasem spieszyc, bo szybko ma terminy zajete. Jesli ktos jest zainteresowany, dajcie znac, przesle nr kom.



Offline Joanna1912

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 19 czerwiec 2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Sierpnia 2009, 16:30 »
Poprosze namiar na priv Dzieki z gory



Offline ada1988

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 16277
  • Płeć: Kobieta
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Września 2009, 21:06 »
ja też mogę podać namiar na świetnego kamerzystę!!!!!!
wszyscy na moim weselu sobie go chwalili :D



Offline incognito
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: czerwiec 2010r. :)
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Września 2009, 21:15 »
Hej Dziewczyny! A słyszała któraś o agencji artystycznej Aimart? Filmy na ich stronie są świetne. . .

Offline remlin
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 29
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 22 sierpnia 2009
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Września 2009, 20:00 »
Hej Dziewczyny! A słyszała któraś o agencji artystycznej Aimart? Filmy na ich stronie są świetne. . .
Cześć!! Facet chyba też może odpowiedzieć :)
My korzystaliśmy z firmy aimart. Ślub mieliśmy 22 sierpnia i na razie czekamy na album. Na album mają 40 dni a na film 60. Ale chyba warto czekać. Współpraca z nimi była super (to jest małżeństwo). Jak będziemy mieli zdjęcia i filmik mogę coś przesłać na maila.
Pozdrawiam

Offline incognito
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: czerwiec 2010r. :)
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Września 2009, 21:10 »
Hej remlin! Przepraszam za tą niezamierzoną dyskryminację :) Będę bardzo wdzięczna za jakiekolwiek inforamcje na ich temat , tym bardziej fotki - na pierwszym spotkaniu zrobili na nas super wrażenie - profesjonalizmem i poważnym podejściem do klienta przede wszystkim.  Ale wciąż się zastanawiamy. . .

Offline Xao

  • Psychedelicious
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 23
  • data ślubu: 17-07-2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Września 2009, 22:00 »
carollaa, ada1988 i inni: jak możecie prześlijcie namiary na dobrego kamerzystę na priv.  Z góry dziękuję :)
Całuski Xao

Offline incognito
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 73
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: czerwiec 2010r. :)
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Września 2009, 22:08 »
A czy ja też mogę prosić? :) Ślicznie dziękuję!

Offline agulla2121

  • Hipnotyzuj Mnie ...
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Płeć: Kobieta
  • Zakochani ... Zaczarowani :*.
  • data ślubu: 14.08.2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Listopada 2009, 22:01 »
Ja caly czas szukam kamerzysty  :-\ . Mam jednego "na oku" , ale ... powiedzail ze musi byc wlaczone swiatlo jak bedziemy tanczyc , a ja wlasnie chce zeby bylo wylaczone.Nie podoba nam sie jak jest jasno ... no i jakos nie jestem na 100%przekonana na tego kamerzyste ...

Moze Wy Kobitki mozecie kogos polecic ??? Fajnie jak byl by zespol foto-kamera ... Widzialam ze Vega tak ma.Ma sie dwoje ludzi z jednej firmy i juz ... ale nie wiem czy Vega ma takie fajne filmiki i fotki  ::).Moze wiecie  cos o Nich ???

Offline Nemezis

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2290
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 3 lipca 2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #20 dnia: 21 Listopada 2009, 23:58 »
Ja caly czas szukam kamerzysty  :-\ . Mam jednego "na oku" , ale ... powiedzail ze musi byc wlaczone swiatlo jak bedziemy tanczyc , a ja wlasnie chce zeby bylo wylaczone.Nie podoba nam sie jak jest jasno
Kamerzysta, który będzie u mnie na weselu, nie stosuje dodatkowego oświetlenia. O ile pamiętam, już wysłałam Ci na niego namiary. Naprawdę, spróbuj się z nim skontaktować, to do niczego nie zobowiązuje :) a ja, odkąd zobaczyłam jego filmy, to już żadnego innego nie chcę ;D

Offline agulla2121

  • Hipnotyzuj Mnie ...
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Płeć: Kobieta
  • Zakochani ... Zaczarowani :*.
  • data ślubu: 14.08.2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #21 dnia: 22 Listopada 2009, 18:02 »
To siwetnie!Bede musiala sie z Nim spotkac ... Ciekawe czy bedzie mial wolny termin  ::) ...
Jak nie stosuje zadengo oswietleni dodatkowo to fajnie.O to mi chodzi , zeby byla fajna atmosfera i tylko na parkiecie beda swiatelka kolorowe , i siwece zapalone. ::).Dziekuje za info jeszcze raz.Zadzwonie do kamerzysty jutro i zapytam sie o szczegoly  :D.

Offline zosia442
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08-2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #22 dnia: 23 Listopada 2009, 16:06 »
Mogłabym równiez poprosić o namiary?:) jaka jest w ogóle przybliżona cena? Pozdrawiam
PseudoHTML, UBBCode™ or BBCode

Offline Basma
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 10
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #23 dnia: 23 Listopada 2009, 16:29 »
Polecam Adi-Fot , mi osobiście robili film ale wiem, że zdjęcia też robią niczego sobie

Offline ada1988

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 16277
  • Płeć: Kobieta
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #24 dnia: 23 Listopada 2009, 19:26 »
ja mogę polecić kamrzystę  - Roman Janowski cena 1000-1100 złotych :-)



Offline agulla2121

  • Hipnotyzuj Mnie ...
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 83
  • Płeć: Kobieta
  • Zakochani ... Zaczarowani :*.
  • data ślubu: 14.08.2010
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #25 dnia: 23 Listopada 2009, 19:51 »
Ada1988 a ma ten Pan jakas stronke internetowa z filmikami ?

Offline ada1988

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 16277
  • Płeć: Kobieta
Odp: Kamerzysta
« Odpowiedź #26 dnia: 24 Listopada 2009, 19:31 »
szczerze powiem że nie wiem nie mam pojęcia, ja go miałam na 100dniówce byłam strasznie zadowolona z płyty, już 2 osoby z mojego otoczenia z niego korzystały, jedna z forumek też go miała na weselu.

Na pewno jak pojedziecie do niego dogadać szczegóły to... On Wam pokaże kilka nagrań z wesel które nagrywał :-)
naprawdę ja go mogę polecić z całego serca!!!!