Autor Wątek: co kiedy załatwiać??  (Przeczytany 7613 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline sylwia_kuz

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 39
co kiedy załatwiać??
« dnia: 9 Maja 2005, 17:43 »
wielu z was ma już większość spraw związanych ze ślubem załatwionych,proszę powiedzcie mi co kiedy najlepiej załatwiać.Jestem kompletnie zielona


Offline KRZYSZTOF

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 148
  • Płeć: Mężczyzna
TERMINY
« Odpowiedź #1 dnia: 9 Maja 2005, 18:44 »
To zależy kiedy Masz ślub i jakie tempo trzeba narzucić w przygotowaniach.Na forum jest gdzieś poradnik tzw kalendarz przygotowań i tam są podane przybliżone terminy na ile dni przed... trzeba załatwiać.Ja na pw przeslę Ci moje opracowanie ale terminy  musisz sobie Sama uzupełnić.
Podaj mi na moje pw swój email bo tylko tak mogę przesłać plik.
TRZYMASZ FASON- TO TRZYMAJ GO DO KOŃCA

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
co kiedy załatwiać??
« Odpowiedź #2 dnia: 9 Maja 2005, 21:04 »
w 1 kolejności - sala i orkiestra (kucharki)

potem stopniowo uzupełniasz braki kadrowe
- foto
- karzerzysta itp
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline Madzialena

  • Prawdziwie kochasz wtedy, kiedy nie wiesz dlaczego...
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2207
  • Płeć: Kobieta
  • Aniołek [*] 16.01.2009
  • data ślubu: 17.09.2005r.
co kiedy załatwiać??
« Odpowiedź #3 dnia: 9 Maja 2005, 21:21 »
ehh to cięzkie pytanko... zalezy od miejscowości, w której organizuje się ślub (czyli dostępności wszelkich niezbędnych osób i rzeczy).. od daty wesela ;)
 Wiadomo,ze np. na Wielkanoc i  w czasie lata ślubów jest zdecydowanie więcej niż w innych miesiącach.. dlatego mniej więcej to trzeba wziąc pod uwagę..  :x