Autor Wątek: Moja suknia prosze o poradę...  (Przeczytany 3502 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gosiaczek78
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30 KWIECIEŃ 2008
Moja suknia prosze o poradę...
« dnia: 26 Listopada 2007, 11:34 »
Witam oto moja suknia ( jak narazie faworytka ) jak sie Wam podoba ?? może któras z Was miała lub bedzie miała podobną prosze o plusy i minusy tego modelu :-) Jest to Agnes 1556

« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2008, 12:50 wysłana przez Maja »

Offline agatonek

  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 547
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.07.2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopada 2007, 11:37 »


Piękna - mi sie bardzo podoba  :)


Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Listopada 2007, 12:02 »
zapodaj fote z przymiarki..

nie wiedm jak ciezar ale moja tez nie miała ramiaczek.. były eksta doszyte i schowane.. dopiero na sali je załozyłam..

podczas skakania suknia moze obnizac sie.. wex to pod uwage..
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Listopada 2007, 15:42 »
Suknia śliczna. Przymierzałas ją?

A fotki nie wkleiłas bo masz za moło postów.


Offline kawaii2
  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1045
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30-08-2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Listopada 2007, 10:59 »
ładna sukieneczka, ale ja obstawiam za trenem :P

Offline gosiaczek78
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30 KWIECIEŃ 2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Listopada 2007, 14:43 »
Hej dziewczyny suknie mierzyłam jest wygodna i lekka tez chciałam suknie z długim trenem ale jak przymierzałam to wydawały mi sie za szerokie i niezbyt sie w nich czułam Ta sukienka ma maleńki tren który po podpięciu nie sprawia trudności . . . .  jest to moja foworytka i pewnie juz jej nie zmienię ??? ( w sumie to sama w tej chwili nie wiem juz co bym chciała. . . .  )  :) :D

Offline kawaii2
  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1045
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30-08-2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Listopada 2007, 18:03 »
Gosia, jak jestes pewna, to nie zastanawiaj sie, bo potem nie bedziesz mogla jesc i spac (ja mam tak :/ )
najwazniejsze zebys Ty się dobrze czuła. Może uda Ci się zrobić fotkę siebie w sukience?

Gabiś
  • Gość
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Listopada 2007, 09:52 »
Pokaż Twoje zdjęcie w tej sukience bo tak trudno jest cokolwiek doradzić:):) Na modelce piękna!!!!!!1

Offline AnetaM

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1000
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 10.09.2005
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Listopada 2007, 11:48 »
mi też sie bardzo podoba....jest zupełnie w moim stylu ;) skoro mierzyłaś i sie w niej dobrze czujesz ot najważniejsze....jeszcze tylko czy wiesz po przymiarce czy to ta i nie żadna inna..... :) żebyś nie miąła póżneij niedosytu :)
czekam aż szczęście powróci...

Offline gosiaczek78
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30 KWIECIEŃ 2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Listopada 2007, 15:37 »
Hej zdjęcia z przymiarki nie mogłam zrobic sukienke mierzyłam tylko raz druga przymiarka i odbiór  tuż przed ślubem ( ostatnio jak byłam w salonie chciałam kupic buty to nie kazaly mi przymierzac bo im wiecej sie mierzy "tym bardziej brudna " to słowa pani z salonu bylam zla na nia ale coz -sukienke bede miała wypozyczona  więc trudno ) chce jeszcze zobaczyc i przymierzyc  nowa kolekcje z Agnes9 bedzie w styczniu ) moze bedzie cos ładnego i wtedy sie zdecyduje ostatecznie . . Dziekuje za rady jestescie SUPER :)

Offline baska98

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 10161
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 31 maj 2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Listopada 2007, 17:37 »
sukieneczka ładna. Mi sie bardzo podoba, a to dlatego, że nie jest przesadzona :)

Offline Lili-liliana

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2444
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08.05.2010r.
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Grudnia 2007, 22:15 »
Mnie też sie podoba, ale trudno wybierac i doradzać jak ciebie nie widziałyśmy ani sukienki na tobie.
Natalia 26.04.2012 Bartłomiej 10.01.2018

Offline KAHA

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 5295
  • Płeć: Kobieta
  • Denique non omnes eadem mirantur amantque
  • data ślubu: 11.09.1999
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Stycznia 2008, 12:06 »
   ja raczej myślałam o takim kształcie - bardziej księzycowym, dobór kwiatów i kolorystyki oczywiście dowolny. Można nawet dodać więcej wariackich zielonych zwisających dodatkow. Wowczas - Wy - dwa wysokie ludziki nie będziecie mieć dodatkowej kreski między sobą w postaci bukietu z ogonem.

Offline aadaa

  • Ada
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3770
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 06/09/2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Stycznia 2008, 16:25 »
sukienka mi sie podoba :D
B .: 02/06-2010    K.: 20/06-2012

Offline justyska

  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 307
  • Płeć: Kobieta
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #14 dnia: 6 Lutego 2008, 17:12 »
bardzo ladna ;D ;D ;D

Offline hany81

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7960
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.08.2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #15 dnia: 6 Lutego 2008, 20:47 »
bardzo ładna, skromna ale z klasą. Ale jak wygląda na Tobie?

Offline gosiaczek78
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 30 KWIECIEŃ 2008
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #16 dnia: 7 Lutego 2008, 10:01 »
hej dzięki za odpowiedzi dzis jade do salonu wiec moze pozwola mi zrobic zdjęcia jesli tak to "wkleję" na forum :)

Offline Lili-liliana

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2444
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08.05.2010r.
Odp: Moja suknia prosze o poradę...
« Odpowiedź #17 dnia: 7 Lutego 2008, 10:52 »
Jeśli tylko powolą to my tu czekamy ;D
Natalia 26.04.2012 Bartłomiej 10.01.2018