Autor Wątek: REKLAMY  (Przeczytany 10298 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szajo

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1621
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.IV.07
REKLAMY
« dnia: 18 Września 2007, 12:03 »
już od dawna pisze sie o tych reklamach i nic nie jest robione...

kolejna reklama link jak byk... co z tego ze nie działa jak można przekopiowac i wkleic do przegladarki

ponawiam po raz 3 taka propozycje ...

niech taki użytkownik (mający na swoim koncie do 10 postów) nie będzie miał w ogóle możliwości wysłania jakiejkolwiek wiadomości z linkiem. Skoro da się taki link automatycznie zmienić można pewnie taka wiadomość z www automatycznie skasować...

jezeli takie lterki: www tel. itp znalazłyby sie u takiego uzytkownika (ktory nie napisal jeszcze 10 postów) wiadomość POWINNA być automatycznie kasowana... ułatwiło by to bardzo pracę uważam. a i reklamy by były ograniczone przynajmniej w 70%
tyle mojego
pozdrawiam  ;D
 


Offline MISIEK

  • Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 544
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Września 2007, 12:32 »

ponawiam po raz 3 taka propozycje ...

popieram w 100% Twoją propozycję szajo

niech taki użytkownik (mający na swoim koncie do 10 postów) nie będzie miał w ogóle możliwości wysłania jakiejkolwiek wiadomości z linkiem. Skoro da się taki link automatycznie zmienić można pewnie taka wiadomość z www automatycznie skasować.../quote]

10 postów to niewiele (można szybciutko nadrobić w dziale np. "poznajmy się" )

proponuję żeby to np było zależne od poziomu użytkownika np. "użytkownik"

nie będzie to w żadnym razie dyskryminacją forumowiczów z ilością postów mniejszą niż zakładana , ponieważ będą  mogli wyrażać swoje opinie na różne tematy już od pierwszego postu, a w każdej chwili osoba zainteresowana będzie mogła skontaktować się z Nim na PW w celu uzyskania interesujących tą osobę szczegółów

propozycja interesująca i godna rozważenia przez administratorów forum.

podpisuję się pod tą propozycją obiema łapkami.

Chodzi tylko o to by wyeliminować posty "całej familii" nowopowstałego zespołu, studia fotograficznego , lokalu itd......

Opinie na różne tematy - ZDECYDOWANIE TAK!
Kryptoreklama - ZDECYDOWANIE NIE!

P.S. przepraszam za klonowanie posta ale to nie moja wina , forum „stanęło dęba” i stało się

Offline szajo

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1621
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.IV.07
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Września 2007, 12:43 »
 :id_juz:   o może być i tak :)
popieram...

już mi sie tak średnio chce bo akurat nie jestem modem w tym dziale zgłaszać co chwila... a mogłoby czegoś takiego w ogóle nie być...
albo daje muted  bo to mogę... ale co z tego jak sie ziomek zarejestruje od nowa i znowu reklamy sadzi... zabawa w kotka i myszke  :-\
może niech będzie więcej głosów za  ;D  to tak zrobią   ... więc prosę o komentarze  :brewki:


Offline AndziaK
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7929
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.06.2007 r.
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Września 2007, 13:42 »
A ja tak nieśmiało podsune pomysł z innego forum.... Tam każdy może umieścic reklamę ale za "abonament". Miesięcznie to 20 zł i kwota ta jest przekazywana do Fundacji "Mam Marzenie"...

Moim zdaniem to dobry pomysł.....  ::) A co Wy o tym myślicie ? Jakby co to na privka moge przesłać linka do tego forum.... podgladniecie conieco ;)



Offline MISIEK

  • Nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 544
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Września 2007, 14:40 »
nie jestem zwolennikiem takiego rozwiązania  :) dlaczego już tłumaczę:

1. jest to forum ślubno-weselne ( a nie forum reklamowe) i niech tak zostanie
2. firmy mające ochotę zaistnieć na forum oraz w  dziale "baza danych" - płacą i są
3. trzeba zdawać sobie sprawę z tego że nasze forum (mówię nasze- bo czuję się jego maleńką częścią) funkcjonuje między innymi z pieniążków od reklamodawców
4.dodatkowe bannery, foty, opisy, linki, odnośniki i inne materiały reklamowe spowolnią niestety pracę forum w sposób znaczący ,co nie będzie mile widziane - prawda?

ja to widzę w ten właśnie sposób , ale może się mylę i sami administratorzy  mają inne plany?



 

Offline Sylvi

  • Administrator
  • maniak
  • *****
  • Wiadomości: 2118
  • Płeć: Kobieta
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Września 2007, 16:09 »
Ja jestem przeciwna pomysłowi z abonamentem. Tak jak pisze Misiek - jeżeli ktoś chce sie reklamować jest w serwisie odrębne miejsce na tego typu działanie. Forum to forum - wymiana doświadczeń, pomoc i współne przeżywanie przygotowań ślubnych (i macierzyńskch  ;D). Gdybyśmy wprowadzili abonament forum przekształciłoby się w słup reklamowy. Nic dobrego z tego by nie wyniknęło. Ponadto jesteśmy chwaleni i doceniani właśnie za brak krypciochy na forum. Pracowaliśmy na to wszyscy. I niehc tak zostanie. Amen.

Jolu, linkę przesłałam maryushowi. Luknie na to.

Offline AndziaK
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7929
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.06.2007 r.
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Września 2007, 08:29 »
OK przeczytałam... macie rację.... popieram ;)

Dzieki za odpowiedź i wyjaśnienie why not :)
Pozdrawiam...



Offline szajo

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1621
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.IV.07
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Września 2007, 08:08 »
https://e-wesele.pl/forum//index.php?topic=8083.msg381789#msg381789
https://e-wesele.pl/forum//index.php?topic=6615.msg381787#msg381787

prosze 2 linki 2 reklamy gość ma 2 posty... gdybybyło to o czym pisze nie było by sprawy... a tak mamy reklamy już całe 12 h na forum  :los:


Offline maryush

  • Administrator
  • forumowicz
  • *****
  • Wiadomości: 220
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 28/10/2006
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Września 2007, 09:37 »
pomysl z wywalaniem postow jesli posiadaja link lub tel jest bez sensowny - czemu? chociazby dla tego: "mozesz podac mi numer tel. do XXXXX?"  gdzie XXXXX jest dowolna opcja nie bedaca nazwa firmy - i co? nowy nie napisze takiego posta bo ma w nim tel? albo - "zobaczcie taka suknie chce miec: http://www.adres.do.strony.z.fotka.sukni.pl/i/tutaj/jakis/link.do.fotki.jpg" <=- no i co bedzie ? tysiac pytan czemu ktos moze a ta osoba nie? (wywalanie postow dotyczylo by tez PM, bo PM to tak na prawde zwykly post ale nie przypisany do okreslonego dzialu, ten sam kod operuje na nim i poscie na forum)

Poza tym zmiana tekstu w tresci posta jest duzo latwiejsza do realizacji niz wywalenie tego posta calkowicie (forum ma taka budowe wewnetrzna), a przypisanie do rangi mozliwosci korzystania z bbcode tez jest niestety nie wspierane przez forum - podobno ma byc to uwzglednione w wersji 2.x ktora jest w trakcie tworzenia - wiec pozostaje czekac, poza tym tak na prawde to tez zadne zabezpieczenie jest - jaki problem natrzaskac kilkaset bezsensownych postow w dzialach typu poznajmy sie? zaden :)
-=[ Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski the local BOFH ]=-

Offline szajo

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1621
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.IV.07
Odp: REKLAMY
« Odpowiedź #9 dnia: 8 Października 2007, 07:51 »
z tel niech będzie...

a jeżeli o www chodzi pewnie dałoby radę wykluczyć linki z końcówką .jpg .gif .swf  :drapanie:

PM ... no skoro tak....  :-\

achhh już nie wiem .... poddałeś w wątpliwość mi ten mój pomysł  8)

btw.... znowu dzisiaj posta (tylko) zgłosiłam ze stroną bom moderatorem tego działu nie była.... choć strona podana "sprytnie"
abc. com. pl