Autor Wątek: Odliczanie czas zacząć  (Przeczytany 1490 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Agata Szczecin

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08.08.2008
Odliczanie czas zacząć
« dnia: 16 Lipca 2007, 23:11 »
08. 08. 2008 Hotel Sens - Lubieszyn, fotograf - studio ESTE i tyle na razie wiemy jesli macie dobry, sprawdzony zespół proszę o kontakt bo żadnego ciekawego jeszcze nie słyszałam i nie spotkałam

Offline tete

  • "Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań."
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 6151
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 2.06.2007
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Lipca 2007, 23:23 »
hej!!!!powiedz czego szukasz(znaczy czego wymagasz,co lubisz) a najpewniej skorzystaj z faqa n poczatek- mi w kazdym razie pomoglo..czytanie opini forumowiczek i weryfikowanie ich z naszymi wyobrazeniami.
pozdrówka
Nikt nie lubi samotności. Ja tylko nie próbuję się z nikim na siłę zaprzyjaźniać. To prowadzi do rozczarowań.

Offline Agata Szczecin

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08.08.2008
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Lipca 2007, 23:37 »
hej zastanawiamy sie czy lepiej wybrac dj-a czy zespol, a to dlatego ze mamy juz wybrane piosenki ale wlasnie boimy sie zeby zespol nam ich nie skopal wykonaniem :) jak zawsze sa plusy i minusy a jak bylo u Ciebie?? pozdrowionka

Offline malgosiak

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Kobieta
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Lipca 2007, 00:03 »
Agata..ja mam wybrany zespol Music Flowers Orchestra..sa drodzy i graja na bardzo eleganckich balach i przyjeciach..mi do mojego miejsca i wystroju wlasnie taki zespol pasuje, w innych okolicznosciach mysle ze zdecydowalabym sie na Zespol Muzykanci..sa naprawde dobrzy zreszta mozesz posluchac ich na stronie internetowej..jak chcesz namiary to napisz do mnie na gg 4576356

Offline aneczka 2008

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 5.07.2008
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Lipca 2007, 10:42 »
Fajna data śluby ale to w piątek.   :brawo_2: My mamy 05.  07.  2008 i zepół Combo z Nowogardu bardzo fajny ale mało mają wolnych teminów. 
combo.  strefa.  pl
Pozdrawiam

Offline Agata Szczecin

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08.08.2008
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Lipca 2007, 21:04 »
Małgosiu dziekuje Ci bardzo bo jeszcze pozna noca odsluchalismy demo Music Flowers Orchestra, wyslalismy maila z zapytaniem o wolny termin, odezwali sie do nas i bardzo sie ciesze bo 08. 08. 2008 mieli jeszcze wolny, idziemy ich zobaczyc i posluchac w akcji 4 sierpnia w Hotelu Park ale mysle ze wlasnie oni beda u nas grali - pelny profesjonalizm a cena- no coz dobrze sie cenia ale wiadomo za co - wysoka klasa a przeciez to od zespolu bardzo duzo zalezy wiec akurat na to nie mam zamiaru oszczedzac tym bardziej ze Music .  .  .  sa swietni.  Pewnie sie jeszcze odezwe bo przed nami miesiace przygotowan i pytan.  A gdzie wy planujecie wesele?? Pozdrawiam i jeszcze raz dziekuje papa

Offline malgosiak

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Kobieta
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Lipca 2007, 22:01 »
My mamy zarezerwowany Hotel Park.. Ciekawa jestem jak wyglada tam wesele Sylwester jest super zawsze..moze podobnie jest z weselem. Jak bedziesz to szybko zdaj tu mi relacje. :) Ja nie moge niestety byc w tym czasie w Polsce,ale jak mowisz ze graja tam 4 sierpnia to moze moja mame z siostra na male zwiady wysle. :)
Agata..a dlaczego masz date slubu na piatek. Masz tylko cywilny slub? Co juz masz zalatwione??
Ja juz mam wszystko czekam tylko na kosciolek, zeby proboszcz mogl mnie w ksiege wpisac bo jeszcze nie maja na przyszly rok.
Pozdrawiam

Offline Agata Szczecin

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 31
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08.08.2008
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Lipca 2007, 22:58 »
Co do tego ze slub bedzie w piatek - wybieralismy date a ze to piatek to nam nie przeszkadza beda dwa dni poprawin haha a przynajmniej wszyscy zapamietaja no i latwiej z lokalem, zespolem etc.  W Parku bylismy tez nam sie podobalo( od kiedy tylko rozmawialismy o slubie bylismy zdecydowani na Park) ale jak dla nas to za malo miejsca do tanczenia, kierownik jakos potraktowal nas lekcewazaco i stwierdzilismy ze odpuszczamy.  Padlo na Sens bo to nasza przyszla okolica po sasiedzku, budujemy dom w Dolujach i do naszego slubu mamy zamiar tam zamieszkac (chcemy poprawiny zrobic na ogrodzie ).  A my teraz tez poza Polska ale w przyszlym tygodniu przyjezdzamy do Szczecina.  Zalatwione mamy niewiele : lokal, fotograf, zespol wstepnie, reszte chcemy podciagnac jak wrocimy Pozdrawiam

Offline ANNUUSSIIA

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 952
  • Płeć: Kobieta
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Lipca 2007, 23:15 »
my tez bedziemy mieli slub w piatek.... i tez mielismy pytania dlaczego w piatel :P a co do zalatwienia czego kolwiek to rzeczywiscie jest latwiej, termin jest przewaznie wolny:)  ;D



Offline malgosiak

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 189
  • Płeć: Kobieta
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Lipca 2007, 00:36 »
No nie fajnie skoro tak  mozna ja  nie wiedzialam..myslalam ze tylko w soboty sa koscielne sluby. Moze jakbym wczesniej wiedziala to bym tez sie zdecydowala na piatek alejakos sobota mibatrdziej do slubow pasuje.
A co do sali to powiem szczerze ze bedac tam na sylwestra uwazam ze bylo wystarczajaco miejsca..ale wiadomo nasali balowej o wiele lepiej sie tanczy niz restauracyjnej. My bedziemy miec wesele na 100 osob i mysle ze bedzie ok. Tzn mam nadzieje. Osobiscie glowny powod to jest to ze bedziemy miec gosci z zagranicy i z calej Polski a Hotel park zaoferowal dobre ceny za hotel  ze SPA no i lokalizacja dla gosci jest rewelacyjna ..wszedzie blisko a jednak maja kameralna atmosfere i nie musze martwic sie ze gdzies zgina podrodze z wesela hehe. No  jest tak tam bardzo ladnie i elegancko zwlaszcza teraz po remoncie. Pierwszy nasz wybor bylo Maciejewo ale skolei jest bardzo duzoludzi ktorzy przyjda dokosciola a nie beda proszeni na wesele wiec tu klopot bysmy mieli jak to zorganizowac. Oki konczebo tonie moje odliczanko..sorki Agatka..ponioslo mnie:)

Offline marta082008

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14122
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.08.2008
  • Skąd:: Szczecin
Odp: Odliczanie czas zacząć
« Odpowiedź #10 dnia: 4 Listopada 2008, 23:25 »
Czemu ten wątek tak umarł?