Autor Wątek: Beata odlicza ...  (Przeczytany 13130 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Beaataa
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 570
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.07.2007
Beata odlicza ...
« dnia: 19 Kwietnia 2007, 17:17 »
100
dokladnie tyle dni pozostalo do naszego slubu :!: wiec zaczynam moje odliczanie :)
Zareczylismy sie w wigilie Bozego Narodzenia 2 lata temu - bylo magicznie, cudownie, no i bylam tym faktem totalnie zaskoczona, ale przeszczesliwa :tupot:
Slub odbedzie sie 28.07.07 w parafii mojego T w Pyskowicach (okolice Gliwic).

Zalatwione mamy juz:
- sale
- zespol
- fotografa
- kamerzyste
- transport
- oprawa muzyczna mszy
- suknia - zamowiona
- buty - dzis kupilam
- zaproszenia - prawie rozdane
- alkohol
- ciasta - mama pracuje w cukierni  :taktak:

Pewnie o czyms zapomnialam   :drapanie:  wiele rzeczy jest jeszcze nie zalatwionych - a nie jest nam latwo organizowac wesele zza granicy, ale jakos dajemy rade :)
Obiecuje, ze beda fotki, opisy itp. ale chwilowo nie mam dostepu do internetu (teraz korzystam z uprzejmosci sasiadki  :Daje_kwiatka: ) Mam tez ogromne zalegloci na forum  (prawie 30 tys nieprzeczytanych postow  :mdleje: ) spowodowane moim miesiecznym pobytem w szpitalu. Ale jakos nadrobie, rozkrece wlasny watek i bedzie ok :ok:

Tymczasem pozdrawiam serdecznie
pewnie odezwe sie w okolicy weekendu-moze bedzie juz internet.

Offline anusiaaa

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 26420
  • Płeć: Kobieta
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Kwietnia 2007, 17:21 »
Beaataa,  melduje sie u ciebie jako pierwsza   :hello:  i bede sledzik watek az do samego "rozwiazania" w szegolnosci poczynania fotografa  :brewki:
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline sandrunia

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4128
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 18.08.2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Kwietnia 2007, 17:23 »
Melduje się u ciebie i czekam na dalsze relacje z przygotowań i oczywiście fotki.


Offline _maaja
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 11,08,2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Kwietnia 2007, 19:50 »
melduje się w Twoim odliczaniu


Offline met

  • Młoda Żonka
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4643
  • Płeć: Kobieta
  • Amor Vincit Omnia
  • data ślubu: [size=
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Kwietnia 2007, 19:50 »
Beatka :-)
Jak dobrze, że jesteś
Nie może mnie u Ciebie zabraknąć POLONISTKO :-)  :hello:

Wiesz, że się o Ciebie martwiłam?
Jaki szpital? CO się stało?
Bidulko  :przytul:

Offline Calypso

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 68
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 04.08.2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Kwietnia 2007, 19:52 »
odliczam z Wami;-)
Calypso

Offline rajdowka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 7240
  • Płeć: Kobieta
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Kwietnia 2007, 20:32 »
:hello:

Offline ASIA39

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4671
  • Płeć: Kobieta
  • Szata miłości utkana jest z materiału codzienności
  • data ślubu: 18.08.2012
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Kwietnia 2007, 20:36 »
:hello: i ja witam :los:  :los:  :los:

Offline katarzyna_84

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4767
  • Płeć: Kobieta
  • Razem od 2-8-2000
  • data ślubu: 2.8.2008
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Kwietnia 2007, 21:08 »
:hello: ja też jestem

Offline ajako
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 153
  • Płeć: Kobieta
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #9 dnia: 19 Kwietnia 2007, 23:03 »
:hello:

Jak fajnie kolejne ślaskie weselicho!!!! :brawo_2:  Ciekawa jestem kto bedzie u Was krecił i grał....... :drapanie:
Tak, wiec czekam na kolejne wiesci. Pozdrawiam :uscisk:
ps. a Ty tez jestes ze Śląska Beatko???bo ja to krajanka, prawie z sasiedztwa Twego przyszłego małza, ale teraz tez na obczyznie.........i ta organizacja na odleglosc :mdleje:  :mdleje: zna sie te klimaty!!!
Na szczescie jest internet!!! :brawo_2:  :brawo_2:  :brawo_2:

Offline megan

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3559
  • Płeć: Kobieta
  • Miłość jak rewolucja - nie udaje się słabym.
  • data ślubu: 4 sierpnia 2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #10 dnia: 19 Kwietnia 2007, 23:46 »
:hello:
hej hej hej
tydzien przede mna  :los:
kochana zdjecia dawaj  :tupot:  :tupot:  :tupot:



Offline *Mimi*

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2334
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 07.07.07 :-)
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Kwietnia 2007, 08:10 »
melduję się na Twoim odliczaniu ;)
ja też mam ślub w lipcu

Offline Elcik

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4144
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02.06.2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Kwietnia 2007, 09:12 »
:hello: witamy :)


Offline asia12

  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 160
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #13 dnia: 20 Kwietnia 2007, 12:04 »
:hello:
i ja sie też melduję :skacza:
url=http://www.przewodnikmp.pl] [/url]

Offline jumi_1979

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1348
  • Płeć: Kobieta
  • samodzielna mama
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Kwietnia 2007, 13:24 »
Melduję się w odliczanku :hello:

Offline ewajasz

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 876
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15-09-2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Kwietnia 2007, 14:03 »
:hello:

Offline Yukari-chan

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1377
  • Płeć: Kobieta
  • z perspektywy podłogi wszystko jest metafizyką..
  • data ślubu: 26.09.2009
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #16 dnia: 20 Kwietnia 2007, 14:53 »
To ja też  :skacza:




Offline **sloneczko**

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2137
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 02-05-2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #17 dnia: 20 Kwietnia 2007, 19:07 »
:hello: melduję się w nowym odliczanku  :hello:

Offline carlunia

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1998
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 10.02.2007 Cywilny~16.06.2007 Kościelny
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #18 dnia: 20 Kwietnia 2007, 19:32 »
Beatko: zajrzalam i ja do twojego odliczanka. Mam nadzieje, ze ze zdrowkiem juz wszystko w porzadku ;)


Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #19 dnia: 20 Kwietnia 2007, 19:38 »
:hello: no to jestem i ja i czekamy na foty.....  :taktak:  :taktak:


Offline Alicjas
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 15
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #20 dnia: 20 Kwietnia 2007, 20:02 »
i jako dwudziesta jestem ja  :hahahaha:

Offline Gosiulka31
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 79
  • Płeć: Kobieta
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #21 dnia: 24 Kwietnia 2007, 08:26 »
I ja melduję się w odliczanku :) ślubujemy w tym samym miesiącu  :skacza:

Offline Beaataa
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 570
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.07.2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #22 dnia: 24 Kwietnia 2007, 21:06 »
Do slubu pozostalo95dni


Kilka dni mnie nie bylo a tu juz 2 strony :)
Jak milo  :hello:  witam was wszystkie

Cytat: "met"
Jak dobrze, że jesteś
Nie może mnie u Ciebie zabraknąć POLONISTKO :-)  :hello:
Wiesz, że się o Ciebie martwiłam?
Jaki szpital? CO się stało?
Bidulko  :przytul:

tez za wami tesknilam :)  :uscisk:
czuje sie juz na szczescie dobrze :) Pojechalam na kilkudniowe odwiedziny do rodzicow, a wyladowalam w stanie ciezkim na miesiac w szpitalu  :mdleje: Mialam zapalenie opon mozgowych - strasznia choroba brrr, ale juz na szczescie jestem zdrowa :)

Cytat: "ajako"
ps. a Ty tez jestes ze Śląska Beatko???bo ja to krajanka, prawie z sasiedztwa Twego przyszłego małza, ale teraz tez na obczyznie.........i ta organizacja na odleglosc :mdleje:  :mdleje: zna sie te klimaty!!!
Na szczescie jest internet!!! :brawo_2:  :brawo_2:  :brawo_2:

tak, tak slazaczka jestem :D
a teraz wszyscy na obczyznie - takie czasy :/
internet w takim ukladzie jest zbawieniem  :brawo_2:

Cytat: "megan"
:hello:
kochana zdjecia dawaj  :tupot:  :tupot:  :tupot:

wrzuce zdjecia - obiecuje :)


Jeszcze raz witam was wszystkie w moim odliczaniu :)
Obiecuje zdjecia jak tylko zmusze mojego T zeby wrzucil mi je na kompa :)

Offline anusiaaa

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 26420
  • Płeć: Kobieta
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #23 dnia: 24 Kwietnia 2007, 21:23 »
Cytat: "Beaataa"
Mialam zapalenie opon mozgowych


Az wlos sie jezy jak czytam o takich strasznych chorobach :przytul: Dobrze Beatko, ze udalo ci sie wyjsc z Tego :uscisk:

Czekamy na dalsze relacje z przygotowan :los:
"Travel is the only thing you buy that makes you richer"

Offline natart

  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 306
  • Płeć: Kobieta
  • Kocham życie bo dało mi Ciebie...
  • data ślubu: 02.06.2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #24 dnia: 24 Kwietnia 2007, 21:39 »
Melduje sie i czekamy na relacje z przygotowan:)

Offline Yukari-chan

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1377
  • Płeć: Kobieta
  • z perspektywy podłogi wszystko jest metafizyką..
  • data ślubu: 26.09.2009
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #25 dnia: 25 Kwietnia 2007, 00:08 »
no czekamy czekamy :tupot: :tupot: :tupot:




Offline ainka
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 155
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #26 dnia: 25 Kwietnia 2007, 07:46 »
:hello: Ja takze melduje sie na odliczaniu  :skacza:
I jestesmy razem ;-)


[img]https://e-wesele.pl/forum/co

Offline Beaataa
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 570
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.07.2007
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #27 dnia: 1 Maja 2007, 11:34 »
Do slubu zostalo 88 dni

W ten weekend zaliczylismy nauki przedslubne :)
Nie bylo tak zle jak myslelismy, choc tez bez rewelacji ;)
Zostala nam jeszcze poradnia - ale nie mam pojecia, kiedy to zalatwimy, no i jeszcze USC i protokol  :drapanie:

Dzis wracamy do Lipska - moze jutro wkleje wreszcie obiecane fotki :)

Offline ika3w

  • Ilona
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3905
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 23.08.2008r
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #28 dnia: 1 Maja 2007, 12:11 »
Cytuj
moze jutro wkleje wreszcie obiecane fotki  

no to czekamy :tupot:  :tupot:  :tupot:


Offline aagaa

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3236
  • RAZEM od 3.03.2004
  • data ślubu: 2011
Beata odlicza ...
« Odpowiedź #29 dnia: 1 Maja 2007, 15:44 »
witam witam :hello:  :hello:  :hello: