Autor Wątek: Czy zapraszać na ślub/wesele współpracowników?  (Przeczytany 7890 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline kielbo007
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
Czy zapraszać na ślub/wesele współpracowników?
« dnia: 18 Września 2016, 16:32 »
Drodzy Forumowicze,
chciałbym poradzić się Was w pewnej sprawie. W sierpniu 2017 r. organizujemy wesele na ok. 200 osób. Z zawodu jestem nauczycielem. Zastanawiam się kogo i czy w ogóle zapraszać na ślub/wesele? Nasza kadra ma ponad 35 osób. Wiadomo, że z niektórymi mam lepsze relacje i mógłbym zaprosić ich zarówno na ślub jak i na wesele ale boje się, że pozostali mogą się obrazić. Czy będzie dobrym wyjściem jeśli zaproszę wszystkich nauczycieli tylko na ślub? Dodam też, że kościół i sala weselna oddalona jest ponad 200 km od miejsca mojej pracy. Liczę się z tym, że ze względu na odległość może nikt nie przyjechać. Druga kwestia to czy zapraszać Dyrektora indywidualnie, czy podczepić tą sprawę pod grupowe zaproszenie? Ogólnie w pracy mamy miłą atmosferę i bardzo dobre relacje między sobą. W związku z tym mam spory dylemat i dlatego proszę o pomoc. Jak zachowalibyście się w mojej sytuacji?

Offline Radosna
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • data ślubu: 07.07.2017
Odp: Czy zapraszać na ślub/wesele współpracowników?
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Września 2016, 16:49 »
Mysle, ze zaproszenie wszystkich na sam slub to bardzo dobry pomysl. Generalnie utarlo sie, ze na ceremonie w kosciele mozna zaprosic, kogo tylko sie chce, nawet sasiadow, wiec jesli ma sie z kims dobre relacje, ale nie na tyle zazyle, by zapraszac ta osobe na wesele, to nic nie stoi na przeszkodzie, by zaprosic na slub. Kiedy jeszcze chodzilam do szkoly, kilka wychowawczyn zaprosilo cale swoje klasy na ceremonie. Ja tez zostalam raz zaproszona na slub mojej nauczycielki, do ktorej chodzilam na lekcje dodatkowe. Wiele osob zaprasza znajomych z pracy i pracodawcow na ceremonie.