Autor Wątek: Skomplikowana sytuacja?:)  (Przeczytany 3398 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline nerri
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
Skomplikowana sytuacja?:)
« dnia: 2 Stycznia 2007, 21:24 »
Po pierwsze Witam:)

Narazie ślubem interesuję się czysto teoretycznie...tzn mam "przyszłego męża"...ale jakiejś konkretnej daty narazie brak.Zastanawiam się czy z naszym ewentualnym ślubem będa jakieś komplikacje czy cuś...

A więc tak...po pierwsze P. jeździ na wózku...zastanawia mnie jak na taki ślub patrzą księża...
Po drugie jestem zameldowana w jednym mieście(tam miałam wszystkie sakramenty)
A pracuję i studiuję w innym.Jak to jest z naukami przedślubnymi? P. upiera się,że ślub powinien odbyć się w moim rodzinnym mieście...ale nie mam możliwości dojeżdżać tam na nauki...musiałyby być tu gdzie mieszkam i pracuję(odległość 200 km to spory problem)
Po trzecie P. nie ma bierzmowania...

Jak sobie jeszcze przypomne jakie jeszcze mam wątpliwości natury...formalnej...dopisze...te trapią mnie najbardziej...jak narazie...

Offline merkunek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 9817
  • Płeć: Kobieta
Re: Skomplikowana sytuacja?:)
« Odpowiedź #1 dnia: 2 Stycznia 2007, 21:29 »
Cytat: "nerri"
Po pierwsze Witam:)

Narazie ślubem interesuję się czysto teoretycznie...tzn mam "przyszłego męża"...ale jakiejś konkretnej daty narazie brak.Zastanawiam się czy z naszym ewentualnym ślubem będa jakieś komplikacje czy cuś...

Witaj :-)


Cytat: "nerri"
A więc tak...po pierwsze P. jeździ na wózku...zastanawia mnie jak na taki ślub patrzą księża...

A jak mają patrzeć??? Jak na każdego innego człowieka!

Cytat: "nerri"
Po drugie jestem zameldowana w jednym mieście(tam miałam wszystkie sakramenty)
A pracuję i studiuję w innym.Jak to jest z naukami przedślubnymi? P. upiera się,że ślub powinien odbyć się w moim rodzinnym mieście...ale nie mam możliwości dojeżdżać tam na nauki...musiałyby być tu gdzie mieszkam i pracuję(odległość 200 km to spory problem)