Autor Wątek: Witam wszystkich 28.04.2007  (Przeczytany 4894 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline irminka.p
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 235
Witam wszystkich 28.04.2007
« dnia: 5 Listopada 2006, 18:39 »
Witam wszystkich
Jestem ze Szczecina, mam 24 lata. To jest moj pierwszy post ale musze przyznac ze już jestem uzalezniona od tego forum:) Ślubuje 28 kwietnia widze ze data popularna mimo iz miesiąc bez magicznego "r":) Pozdrawiam wszystkich!!

Offline carlunia

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1998
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 10.02.2007 Cywilny~16.06.2007 Kościelny
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #1 dnia: 5 Listopada 2006, 18:41 »
witaj irminka wsrod forumek :mrgreen: Baw sie dobrze :wink:


Offline milenaw
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3836
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08-09-2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #2 dnia: 5 Listopada 2006, 19:36 »
irminka.p, Witamy kolejną pannę Młodą 2007 :D Ale nas dużo. hihi ale bedzie dużo relacji jak już będzie po wszystkim.Pozdrawiam



Offline kuchasia

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3335
  • Płeć: Kobieta
  • Lenka-Nasz Największy Skarb...
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sak
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #3 dnia: 5 Listopada 2006, 19:51 »
:hello:  
i ja witam na forum:)

Offline Gosiaaa

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1189
  • Płeć: Kobieta
  • Nadzieja jest ryzykiem, które trzeba podjąć
  • data ślubu: 28.04.2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #4 dnia: 5 Listopada 2006, 20:11 »
Cytat: "irminka.p"
Ślubuje 28 kwietnia widze ze data popularna mimo iz miesiąc bez magicznego "r"

Ja również ślubuję tego dnia:D
a jest magiczne "R" tylko nie w polskiej nazwie ;)
Łac. apRillis w ang. też jest ... ;-)



Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #5 dnia: 5 Listopada 2006, 20:54 »
hehe.. kolejna zaeweselowana ;)

witaj na forum.. :)
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline szajo

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1621
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 28.IV.07
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #6 dnia: 5 Listopada 2006, 21:00 »
:hello:    :Szczerbaty:


Offline Katrinka
  • My:)
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4399
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 04.08.2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #7 dnia: 5 Listopada 2006, 21:51 »
Witaj cieplo na forum!!!


Offline okruszek

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1757
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #8 dnia: 5 Listopada 2006, 21:58 »
witam cieplutko w tę brzydka pogode :)
1 kwietnia 2006 - ślub cywilny

Będą bliźniaki :)

Offline ilka2

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 672
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15.09.07 cywilny, 22.09.0
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #9 dnia: 6 Listopada 2006, 08:47 »
:hello:

Offline madziulek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4486
  • Płeć: Kobieta
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #10 dnia: 6 Listopada 2006, 09:54 »
Hej kwiecień to również magiczny czas :) Mój slub odbył się 29 kwietnia 2006 i aprawdę wspaniale nam sie układa :) więc "r" nie ma tu nic do rzeczy ;)  :mrgreen:
Kuba 2007
Szymon 2010

Offline s.aga

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1780
  • Płeć: Kobieta
  • Życie jest piękne, gdy patrzysz na nie pięknie
  • data ślubu: 16.10.2004
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #11 dnia: 6 Listopada 2006, 10:51 »
witaj :)

Offline merkunek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 9817
  • Płeć: Kobieta
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #12 dnia: 6 Listopada 2006, 10:52 »
Witaj na forumie :-)

Offline jumi_1979

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1348
  • Płeć: Kobieta
  • samodzielna mama
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #13 dnia: 6 Listopada 2006, 11:06 »
Witaj wśród e-weselomaniaczek :mrgreen:

Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #14 dnia: 6 Listopada 2006, 11:12 »
Witaj Irminko na forum

:hello:

Cytat: "irminka.p"
miesiąc bez magicznego "r"


jak to bez "r" - to przecież APRIL jest :wink:


Offline Niki

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 781
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 21 lipca 2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #15 dnia: 6 Listopada 2006, 11:35 »
:hello:  

Moi dziadkowie pobrali się w kwietniu (z tego co pamiętam to 13) i stuknęła im już 60 rocznica ślubu  :wink: Czyli "r" w miesiącu kwiecień jest :wink:

Offline Olaa
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 9501
  • Płeć: Kobieta
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #16 dnia: 6 Listopada 2006, 13:16 »
WItamy Cieplutko :hello:
There is no such thing as an ending. Just a new beginning...

Offline olkahof

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4137
  • data ślubu: 08.04.2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #17 dnia: 6 Listopada 2006, 14:33 »
Witam Cie i ja.

Tez slubuje w kwietniu tylko wczesniej od ciebie troszke  :wink:  
Rozgaszczaj sie i pisz duzo postow  :mrgreen:

Pozdrawiam cieplutko


Offline irminka.p
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 235
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #18 dnia: 8 Listopada 2006, 08:54 »
wielkie dzieki za mile powitanie szczegolnie goroaco pozdrawiam kwietniowe panny mlode :lol:  nigdy nie watpilam ze kwiecien to szczesliwy miesiac jak tylko naprawi mi sie internet to zakladam swoje odliczanko juz sie nie moge doczekac :)

Offline Kasia*

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14838
  • Płeć: Kobieta
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #19 dnia: 8 Listopada 2006, 09:03 »
witam i ja na forum

napisz co macie juz załatwione, jak idą przygotowania...itp
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline irminka.p
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 235
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #20 dnia: 8 Listopada 2006, 12:39 »
Otoż mam juz sporo zalatwione: foto (studio+plener+reportaż), kamerę, zespół, lokal itd chhce to jednak dokladniej opisac w seteczce. Musze przyznac ze dokonujac wyborow mialam ciezki orzech do zgryzienia tym bardziej ze na lubego nie mialam co liczyc (pracuje za granica), ale forum okazalo sie bardzo pomocne i stad uzależnienie:).

Offline belonka
  • zapaleniec
  • *****
  • Wiadomości: 477
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #21 dnia: 8 Listopada 2006, 13:46 »
hey Ladne masz imie... Irminka Pozdrowienia! :wink:

Offline hanwar
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 14
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #22 dnia: 14 Listopada 2006, 14:25 »
My też w ten sam dzień ślubować będziemy. Ostatnie 5 lat spędziłam w Szczecinie, więc nawet okolicę kojarzę :). Pozdrawiam serdecznie i miłych przygotowań życzę.





Offline irminka.p
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 235
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #23 dnia: 14 Listopada 2006, 16:00 »
Jak miło
Ja z kolei urodzilam sie w Koszalinie i mieszkalam w nim jak bylam mala no i do dzis czesto bywam :)jak fajnie ja juz sie nie moge doczekac tego kwietnia:)

Offline gosiaczekk
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 5114
  • Płeć: Kobieta
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #24 dnia: 14 Listopada 2006, 16:19 »
Witaj nowa foremko! :)

Cytat: "irminka.p"
Otoż mam juz sporo zalatwione: foto (studio+plener+reportaż), kamerę, zespół, lokal itd chhce to jednak dokladniej opisac w seteczce


Zakładaj zatem seteczkę. Z chęcią poczytamy i doradzimy. :)

Offline kuchasia

  • Szczęśliwa Pani W.:)
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3335
  • Płeć: Kobieta
  • Lenka-Nasz Największy Skarb...
  • data ślubu: 21.04.2007 godz.18.00 Sak
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #25 dnia: 14 Listopada 2006, 16:31 »
Nio Irminko ja rowniez nie moge sie doczekac tego kwietnia,slubujesz tydzien po mnie wiec bedziemy razem przezywac ta przedslubna goraczke:)Ale zobaczysz po Swietach Bozego Narodzenia to juz bedzie lecvialo ze ani sioe obejrzymy a bedzie staly przed oltarzem:)I jak o tym pomysle to zaczynam sie bac hihi ale bedzie dobrze:)Czekam na Twoje odliczanko!!!

Offline Gosiaaa

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1189
  • Płeć: Kobieta
  • Nadzieja jest ryzykiem, które trzeba podjąć
  • data ślubu: 28.04.2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #26 dnia: 14 Listopada 2006, 17:28 »
Irminko, dużo masz już pozałatwiane. My zastanawiamy sie co do fotografa ... czy nie umówić się na jakąś sesję ... kamerzysty nie chcemy ... nie lubię oglądać się w tv ;-) podobnie na zdjęciach ... niefotogeniczna jestem :(
Irminko a o której godzinie ślubujesz? może razem będziemy mieć o tej samej godzinie? Ja mam o 16.00 - dzisiaj zarezerwowałam tą godzinę w kościele, ale się cieszę :D



Offline irminka.p
  • forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 235
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #27 dnia: 14 Listopada 2006, 18:39 »
Dziewczynki dzieki za odzew

Seteczka- achh juz sie nie moge doczekac opisze tam wsyztskie moje przygotowania, niestety luby nie jest zaangazowany bo przebywa za granica:(

Co do godzinki Gosiaa to niestety nie bedziemy slubowac o tej samej godzinie:(mam zerezerwowana godzine 17

Jezeli chodzi o przygotowania to rzeczywiscie kuchasia czas szybciutko leci jescze tylko 5 miesiecy i 14 dni za chwilke Boze Nraodzenie a potem to bedzie szał ciał:)

pozdrowionka dla wszytskich
 ah w czw ide na przymiarke mojej przerobionej sukienki kupuje ja od znajomej wiec musialam co nie co zmienic a do tego maj mi przygotowac welon i takie tam juz sie nie moge doczekac tej przymiarki:)

Offline Gosiaaa

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1189
  • Płeć: Kobieta
  • Nadzieja jest ryzykiem, które trzeba podjąć
  • data ślubu: 28.04.2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #28 dnia: 14 Listopada 2006, 20:02 »
Irminka ... to ja już o tej porze będę miała wszystko z głowy i będę miała nowego męża ;-)
Jeszcze nawet o sukni nie myślałam ... może w sobotę znów coś popatrzę ... na tygodniu nie mam czasu ... pracuje do 15 ... nim pojawię się w domku to jest 16, zjeść jeszcze coś trzeba ... i wychodzi na to, że za oknem już ciemno i nie chce się nigdzie wychodzić ... a tym bardziej na oglądanie sukienki ... nie lubię kupować ubrań :-(
Ale trzeba będzie się zmobilizować ;-)



Offline milenaw
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3836
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 08-09-2007
Witam wszystkich 28.04.2007
« Odpowiedź #29 dnia: 18 Listopada 2006, 23:38 »
HMHMMMMM...tak dużo sób ślubuje 28 kwietnia....czy w tej dacie jest coś magicznego :?: