Autor Wątek: makijaż.  (Przeczytany 2308 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anna0301
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Płeć: Kobieta
makijaż.
« dnia: 23 Lutego 2014, 16:39 »
A ja zastanawiam sie nad zrobieniem makijazu sama. pracuje w firmie kosmetycznej Yves Rocher.  Jestem po szkoleniu z makijazu a takze bylam tez na profesionalnym kursie.  Do slubu mam jeszcze duzo czasu,ale zastanawialam sie czy nie zrobic kilka makijazy,porobic ich zdjecia a pozniej wybrac jeden ze swiadkowa i trenowqc go do perfekcji.  No chyba,ze nie wyjdzie to tak jak chce to wtedy zastanowic sie nad makijazystka? 

Offline olgapasiek
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 16.06.2014r.
Odp: makijaż.
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Lutego 2014, 12:52 »
Bardziej polecam udac sie do salonu niz samemu mimo ze pewnie umiesz bardzo dobrze to jednak widzisz to z innej perspektywy i odbicie w lusterku nie da tego co jak ktos widzi Ciebie wprost :) Jesli chodzi o salon  to polecam hxxp: dream-factory. pl/makijaz-slubny
Zabiegi depilacji w Krakowie

Offline stobejczyk
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Płeć: Kobieta
Odp: makijaż.
« Odpowiedź #2 dnia: 6 Kwietnia 2014, 14:43 »
O ile wiem, to powinno się robić makijaż próbny.  Nie brak dobrych gabinetów w których to można zrobić, żeby potem wybrać ten najlepszy.  Zajrzyj na LadyTime. pl, tam znajdziesz mnóstwo propozycji makijażu w największych miastach w całej Polsce. ,także z dużymi rabatami.  Makijaże w Warszawie LINK USUNIĘTY
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2017, 18:34 wysłana przez zibi »

Offline agnieleczka13

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 97
  • Płeć: Kobieta
  • co przyniesie nowy dzień:)
  • data ślubu: 04.10.2014
Odp: makijaż.
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Maja 2014, 14:48 »
ja na pewno nie zaryzykuje makijazu sama:)
carpe diem

Offline magdusia77
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 14.02.2010.
Odp: makijaż.