Autor Wątek: Ciąża, a herbata zielona  (Przeczytany 9347 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gosiaczek80

• Chuck Norris
Ciąża, a herbata zielona
« dnia: 11 Września 2006, 09:21 »
Właśnie odkryłam ten pzefantastyczny dział. Bardzo się cieszę, że powstał. Ale do rzeczy....
Jestem wielk miłośniczką zielonej hebatki. Właściwie przed ciążą to czarną  piłam sporadycznie i jeśli już to albo z cytryną albo jakąś aromatyzowaną.
Jak wiecie teraz jestem w stanie błogosławionym i nie wiem co ciepłego mogę pić. Wiem, że czarnej nie za dużo, w owocowych częśto są maliny, które ze względu na salisylany (jakie zawierają maliny) nie są zalecane (wiec znaczna część owocowych herbat odpada) . A co z zieloną herbatą, albo też białą? Słyszałam, że kobiety ciężarne i karmiące nie powinny je pić. Niestety na internecie nigdzie nie mogę znaleść czy herbata zielona jest dla ciąży bezpieczna. lekarza zawsze zapominam o to zapytać.

Offline Julia
  • Chuck Norris
Ciąża, a herbata zielona
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Września 2006, 09:47 »
Zielona herbata
lek. med. Agnieszka Kurczuk-Powolny

Czy w ciąży można pić zieloną herbatę? Słyszałam bardzo różne opinie na ten temat. Dotąd wypijałam jej nawet kilka filiżanek dziennie, ale boję się zaszkodzić dziecku.

Zielona herbata jest bardzo zdrowa, dużo zdrowsza od czarnej, doskonale oczyszcza organizm i poprawia samopoczucie. Nie sądzę, by pita w rozsądnych ilościach kilku filiżanek dziennie mogła w jakikolwiek sposób zaszkodzić dziecku.

Tyle znalazłam na ten temat

Offline Julia
  • Chuck Norris
Ciąża, a herbata zielona
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Września 2006, 09:57 »
A tutaj o innej herbatce :