Autor Wątek: moje odliczanko czyli do ślubu zostały 3 tygodnie i 6 dni  (Przeczytany 9095 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline a_karbo

• użytkownik
  • **
  • data ślubu: 26.08.2006
Witajcie,

długo się zastanawiałam czy dołączyć do tej wspaniałej e-społeczności, ponieważ od dłuższego czasu tylko czytam i czytam (jak to mówi mój narzeczony "znowu e-wesele?"), ale jestem całkowitym nowicjuszem, jeśli chodzi o branie czynnego udziału w forum.
Mam nadzieję, że w razie czego mogę liczyć na Waszą pomoc.
Narazie nic nie piszę więcej, bo nie wiem czy ten post przejdzie.

Buziaki
 :serce:
Anusia Karbusia :>

zapraszam do mojej relacji ze ślubu 26 sierpnia 2006 :)
https://e-wesele.pl/forum/viewtopic.php?p=111590#111590

Offline dziubasek

• Chuck Norris
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
moje odliczanko czyli do ślubu zostały 3 tygodnie i 6 dni
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Lipca 2006, 17:48 »
Przeszedł i już masz jedną czytelniczkę  :mrgreen:  :mrgreen: Witaj w seteczkach!! Uważaj...to forum wciąga!! To jest moje pierwsze forum na jakim zabrałam kiedykolwiek głos...i jestem absolutnie od niego uzależniona :)

Napisz coś więcej o Waszych przygotwaniach!! Ślubujecie dzień po nas- pewnie macie już większość za sobą? Ja teraz głowie się nad scenariuszem naszego filmu weselnego...chciałabym mieć nad nim kontrolę :) POzdrawiam cieplutko!

Offline liliann

• Global Moderator
  • Chuck Norris
  • data ślubu: 30 września 2006
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Lipca 2006, 17:50 »
a_karbo,
super..skoro czytasz....to zapraszamy do pisania...że też tak długo wytrzymałaś w milczeniu!!!!
Opisz wszystko co już masz...a czego jescze nie...
i FOTYYYYY bo my tu ja sepy na fotyyyyy.
"Ludzie, którzy stawiają sobie mierne cele życiowe, zazwyczaj osiągają to co zamierzali: nie dążą do niczego i niczego nie zdobywają. ”
— Richard M. Devos

Offline a_karbo

• użytkownik
  • **
hmmm... od czego by tu zacząć...
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Lipca 2006, 18:05 »