Autor Wątek: Witam  (Przeczytany 4576 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ravbiker
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 8
Witam
« dnia: 29 Marca 2006, 14:00 »
Witam wszystkich forumowiczów.
Tak jak wiekszość z Was trafiłem tu bo w ostatnim czasie wzrsło moje zainteresowanie ślubem  :D
Szukając po necie informacji trafiłem tu i znalałem wiele ciekawych porad i chodz do ślubu jeszcze troche czasu mam to wiele ciekawych rad juz tu znalazłem.
A jako że narazie musze tu wszystko samemu planowac to rady sa mi niezbedne.
Pozdorwienia dla wszystkich  :lol:


Offline Agutka

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1802
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 26.08.2006
Witam
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Marca 2006, 14:02 »
Witamy serdecznie! baw sie tu z nami dobrze! A porad znajdziesz tu napewno bardzo duzo :D
Relacja z tego Jedynego Dnia :) Zapraszam  Gość
http://e-wesele.pl/forum/viewtopic.php?p=119076#119076

Offline Katrinka
  • My:)
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4399
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 04.08.2007
Witam
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Marca 2006, 14:04 »
Witaj na forum:)


Offline Agnieszka32

  • phpBB Moderator
  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1410
Witam
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Marca 2006, 14:06 »
Witaj serdecznie :D  :D


Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3868
Witam
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Marca 2006, 14:12 »
Witam serdecznie! :)



Relacja i fotki z naszego pięknego dnia:
https://e-wesele.pl/forum/viewtopic.php?t=4077

Offline zibi

  • Administrator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 3677
  • Płeć: Mężczyzna
  • data ślubu: 31.07.1999
Witam
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Marca 2006, 14:15 »
witaj,
nareszcie oficjalne powitanie!
pisz, pytaj, udzielaj się,
powodzenia w przygotowaniach

Offline agulkaaa
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 8211
  • Płeć: Kobieta
  • MISIO 13.05.2007, MACIUŚ 21.10.2009
Witam
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Marca 2006, 14:17 »
:hello: :)

Offline okruszek

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1757
Witam
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Marca 2006, 14:22 »
witaj !!!!!!!!! :mrgreen:
Cytat: "zibi"
nareszcie oficjalne powitanie!
:lol: nie mogł zibi się doczekac :P
1 kwietnia 2006 - ślub cywilny

Będą bliźniaki :)

Offline Maja

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 34378
  • Płeć: Kobieta
  • bono animo es
  • data ślubu: 28 sierpnia 2004r.
Witam
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Marca 2006, 14:28 »
witam witam cieplutko, milutko-forumkowo po prostu  :D


Offline Agnieszka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3075
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.08.2005
Witam
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Marca 2006, 14:36 »
Witamy :)


Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę,ja o Twoje zdrowie najgoręcej proszę.Ja jestem przy Tobie od pierwszego grama,Tyś mój świat cały,a ja...Twoja mama..

Offline Anielka

  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 2168
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15.08.2006
Witam
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Marca 2006, 14:42 »
Witaj:) na forum

Offline Ecia

  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1128
Witam
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Marca 2006, 14:47 »
Witam serdecznie! :hello:


Offline ravbiker
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 8
Witam
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Marca 2006, 15:21 »
wow ale powitanie  :oops: nie spodziewałem sie aż takiego  :oops:  :oops:


Offline asia

  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 9607
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 10.09.2005r.
Witam
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Marca 2006, 15:54 »
Witaj  :D
Pisz jak najwięcej o sobie i dziel się swoją wiedzą z zakresu tematu ślubno-weselnego!

Offline Żabcia

  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 320
Witam
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Marca 2006, 17:51 »
Witaj na forum, baw się dobrze.


Offline Martus
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 13
Witam
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Marca 2006, 21:12 »
WITAJ :D  :D ja tez sama zajmuje sie przygotowaniami do slubu ale dzieki radom wszystkich forumowiczow jest duzo latwiej :D  :D pozdrawiam

"Oto jest milosc.Dwoje ludzi sppotyka sie przypadkiem,a okazuje sie,ze czekali na siebie cale zycie"

Offline madziulek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4486
  • Płeć: Kobieta
Witam
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Marca 2006, 07:31 »
kolejny mężczyzna na forum - jest Was coraz więcej i dobrze ;)
:skacza: WiTaJ
Kuba 2007
Szymon 2010

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
Witam
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Marca 2006, 08:34 »
witam witam. .. :mrgreen:
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline dziubasek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17066
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
Witam
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Marca 2006, 09:24 »
Witaj bardzo serdecznie :D

Offline monika_mb

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 654
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 29 lipiec 2006
Witam
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Marca 2006, 17:01 »
Witaj nowy mężczyzno na forum :)
Liwia Łucja B. - zawdzięczam Ci swoje życie.....


31.08.2007r, godz.19:50... Liwia..nasz maleńki wielki Cud... 53cm, 3650g

Offline Sylvi

  • Administrator
  • maniak
  • *****
  • Wiadomości: 2118
  • Płeć: Kobieta
Witam
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Marca 2006, 17:06 »
I j się przyłączam do powitań!!! :P

Offline donia

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 776
Witam
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Marca 2006, 19:52 »
:hello:  

witam i ja cieplutko

 :D
Proszę jakiegoś aniołka w niebie, daj mi skrzydełka, ja chcę do Ciebie

Offline ravbiker
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 8
Witam
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Marca 2006, 20:21 »
Cytat: "madziulek"
kolejny mężczyzna na forum - jest Was coraz więcej i dobrze ;)
:skacza: WiTaJ


No pewnie faceci tez sie interesuja ślubem.
Ja mam taka sytuacje ze musze tu wszystko samemu pozałatwiac bo moja Marzenka jest 3000 km stąd :cry:
Także samemu musze zajmować sie sprawami związanymi ze ślubem. Musze tak sie postarac by moja Marzenka była zadowolona :serce:


Offline ela

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 22579
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 13.08.2005
Witam
« Odpowiedź #23 dnia: 30 Marca 2006, 22:08 »
:hello: :D
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline PaulinaG

  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 135
Witam
« Odpowiedź #24 dnia: 31 Marca 2006, 19:24 »
Witaj na forum :)



Pozdrawiam