Autor Wątek: moj wybor  (Przeczytany 6269 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Daynaher
  • Gość
moj wybor
« dnia: 19 Grudnia 2005, 20:10 »
oszolomiona jestem na maxa po ostatniej wizycie w salonie sukien slubnych - decyzje jesli chce kupic taniej musze podjac na dniach

oto najladniejsze trzy

jedynka - faworytka - lekka wygodna ! nie jest dopasowana w biuscie bo sie nie dopielam :(





dwa - piekna ale mam wrazenie ze mnie pogrubia


trzy - suknia wam znana ale dosyc ciezka w porownaniu z jedynka i dwojka


Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
moj wybor
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Grudnia 2005, 21:34 »
zakłądam,ze w bianko byłąś..


pozdrów monikę (właścicielkę) ode mnie....

fakt.. persia najlżejsza nie jest ale super wytrzymała... i wyszczupla optycznie...

myślę ,ze w 2ce najwdzięczniej wyglądasz...
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline Julia
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 2755
moj wybor
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Grudnia 2005, 21:57 »
Podobasz mi się na 2-giej fotce, szkoda że zdjęcie tylko z boku :cry: . Jedynka jakoś do mnie nie przemawia.

Offline dziubasek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17066
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
moj wybor
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Grudnia 2005, 21:58 »
A mi sie jednak najbardziej podoba 3 :D Mam słabość do fartuchów (podobno tak ten fason się wachowo nazywa:) Jedyneczka troszkę blado wyszła na zdjęciach... Pozdrawiam!

Offline groszek
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1871
moj wybor
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Grudnia 2005, 22:15 »
A mnie najbardziej podoba się 1! Tak smukło w niej wyglądasz. Taka młoda strzelista brzózka. Powidziwiam. :)

Offline demka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 9604
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 25 grudnia 2005
moj wybor
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Grudnia 2005, 22:18 »
Jak dla mnie to 1 odpada... bardzo podobasz mi się w 2 :D Ale 3 też jeste bardzo ładna...
Nasza Oliwcia:

Nasza Lenka:

Offline Agnieszka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3075
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.08.2005
moj wybor
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Grudnia 2005, 22:48 »
Jak na mój gust to sukienka nr1, ale sukienka 2 też niczego sobie tylko szkoda, że zdjęcie jest boku...


Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę,ja o Twoje zdrowie najgoręcej proszę.Ja jestem przy Tobie od pierwszego grama,Tyś mój świat cały,a ja...Twoja mama..

Offline agulkaaa
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 8211
  • Płeć: Kobieta
  • MISIO 13.05.2007, MACIUŚ 21.10.2009
moj wybor
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Grudnia 2005, 22:51 »
ja jestem za 1
w 2 też całkiem całkiem tylko że zdjęcie tylko z boku a ciekawa jestem jak z przodu wygląda

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3868
moj wybor
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Grudnia 2005, 23:28 »
Cytat: "monia"
zakłądam,ze w bianko byłąś..


pozdrów monikę (właścicielkę) ode mnie....


Monia, ale Daynaher jest z Częstochowy. :)

A jeżeli chodzi o sukienki to nr 1 nie za bardzo mi się podoba. :roll:
Obstawiam najbardziej numer 2! Ładniutko w niej wyglądasz. :)
Numerek 3 też mi się podoba!
 :)



Relacja i fotki z naszego pięknego dnia:
https://e-wesele.pl/forum/viewtopic.php?t=4077

Offline cesse

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 27
moj wybor
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Grudnia 2005, 00:38 »
najbardziej podoba mi sie nr 3! moim zdaniem wysmukla i jakos tak wdziecznie. z 1-ka bym nie ryzykowala, skoro ciasnawa, niepotrzebne ci "niespodzianki" na weselu...

Offline madziulek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4486
  • Płeć: Kobieta
moj wybor
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Grudnia 2005, 09:02 »
Najładniej wyglądasz w Nar 2 :) bardzo fajna  :jupi:
Kuba 2007
Szymon 2010

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
moj wybor
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Grudnia 2005, 09:08 »
marta.. dokłądmnie tak.. tam jest ten salomn a z właścicielkś niejednokrotnie rozmawiałąm na temat mojej persi.. stąd się znamy.. chciałam sprzedać ją w jej salonie w częstochowie...
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline Agnieszka32

  • phpBB Moderator
  • uzależniony
  • *******
  • Wiadomości: 1410
moj wybor
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Grudnia 2005, 09:46 »
A mi sie podobasz we wszystkich, szkoda tylko, ze ta 2 tak z boku :)


Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3868
moj wybor
« Odpowiedź #13 dnia: 20 Grudnia 2005, 10:54 »
Cytat: "monia"
marta.. dokłądmnie tak.. tam jest ten salomn a z właścicielkś niejednokrotnie rozmawiałąm na temat mojej persi.. stąd się znamy.. chciałam sprzedać ją w jej salonie w częstochowie...


A to przepraszam! :oops:



Relacja i fotki z naszego pięknego dnia:
https://e-wesele.pl/forum/viewtopic.php?t=4077

Daynaher
  • Gość
moj wybor
« Odpowiedź #14 dnia: 20 Grudnia 2005, 12:40 »
dzieki za odzew dziewcznki ale decyzja juz podjeta ! wybieram jedynke bo w niej czuje sie wyjatkowo - wyszla blado bo na zdjeciach nie nie widac w ogole tego  materialu z ktorego jest wykonana, poziomu to nie sa gniecenia ale rulony z tiulu.

Mnia tak bylam w bianco :)


Cytuj
z 1-ka bym nie ryzykowala, skoro ciasnawa, niepotrzebne ci "niespodzianki" na weselu...


ale przeciez zamowia mi wieksza w biuscie, no co ty !

Daynaher
  • Gość
moj wybor
« Odpowiedź #15 dnia: 20 Grudnia 2005, 13:06 »
i jeszcze mysle ze po za wizualnym spojrzeniem suknia musi pasowac do danej osoby, jej charakteru - i wlasnie tak jest z jedyneczka !

Offline groszek
  • maniak
  • ********
  • Wiadomości: 1871
moj wybor
« Odpowiedź #16 dnia: 20 Grudnia 2005, 13:07 »
Yes! Wybrała "mój" typ :) JEDYNKA jest  Naprawdę sliczna i , jak pisałam, cudnie w niej wyglądasz!

Daynaher
  • Gość
moj wybor
« Odpowiedź #17 dnia: 20 Grudnia 2005, 13:11 »
tylko czy mi sie przez nastepne 8 miesiecy nie opatrzy  ? chociaz zobacze ja dopiero w sierpniu ! ale mam fotki za to hehe

Offline Marta

  • phpBB Moderator
  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3868
moj wybor
« Odpowiedź #18 dnia: 20 Grudnia 2005, 14:11 »
Daynaher naważniejsze, że to jest Twój typ i Twój wybór. :)



Relacja i fotki z naszego pięknego dnia:
https://e-wesele.pl/forum/viewtopic.php?t=4077

Offline Agnieszka

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 3075
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.08.2005
moj wybor
« Odpowiedź #19 dnia: 20 Grudnia 2005, 14:20 »
Cytat: "Daynaher"
tylko czy mi sie przez nastepne 8 miesiecy nie opatrzy ?


Ja miałam takie same obawy....Patrzyłam jak kolejna dziewczyna z forum bierze ślub, ich piękne suknie i...czasami łapałam się na tym że jak pójdę do przymiarki w sierpniu to co będzie jak ona mi się już nie będzie podobać???Ale nie na szczęście tak nie było i to było potwierdzeniem, że mój wybór był trafny, bo na ostatniej przymiarce moje odczucia były takie same jak wtedy co mierzyłam ją pierwszy raz...


Ja jako pierwsza pod sercem Cię noszę,ja o Twoje zdrowie najgoręcej proszę.Ja jestem przy Tobie od pierwszego grama,Tyś mój świat cały,a ja...Twoja mama..

Offline Sylvi

  • Administrator
  • maniak
  • *****
  • Wiadomości: 2118
  • Płeć: Kobieta
moj wybor
« Odpowiedź #20 dnia: 20 Grudnia 2005, 16:19 »
Ja też głosowałam na 1, chociaż 2 też mi się podoba. Wydaje mi, że zaważyła prostota pierwszej propozycji :)

Offline ela

  • Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 22579
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 13.08.2005
moj wybor
« Odpowiedź #21 dnia: 20 Grudnia 2005, 23:35 »
A mi się podoba 2 :d
To, że się uśmiecham, śmieje i żartuje jak zawsze nie znaczy, że u mnie jest zajebiście. Ja po prostu nie lubię pokazywać, że jest mi bardzo źle. -

Offline anka24

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 888
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 15.07.2006
moj wybor
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Grudnia 2005, 14:13 »
jedynka niczego sobie..ale 2 jest super..ale najważniejsze że wybrałaś sukienke która Tobie najbardziej się podoba.. :wink:


Offline Kasia*

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 14834
  • Płeć: Kobieta
moj wybor
« Odpowiedź #23 dnia: 21 Grudnia 2005, 17:21 »
a mi najbardziej sie podobała 3!!!
czyli suknia ktora miala monia-moim skromnym zdaniem moinia Twoja suknia jest jedna z piekniejszych jak ogladam te wszystkie foty :oops:
ale wracajac do tematu to dziewczyny maja racje, nie kade suknia psauje do każdej Mlodej.dlatego jet ich tyle wzorów fasonów a nawet kolorów.
ponoć z suknia jest jak z facetem-ubierzesz i juz wiesz ze to ta!...tak slyszalam:)
Wszyscy mówią mi - kiedyś przyjdą lepsze dni, ktoś na dobre zmieni mnie, czekam na ten dzień

Offline kryscha
  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 10
moj wybor
« Odpowiedź #24 dnia: 21 Grudnia 2005, 17:50 »
myslę, jak marta:
A jeżeli chodzi o sukienki to nr 1 nie za bardzo mi się podoba.  
Obstawiam najbardziej numer 2! Ładniutko w niej wyglądasz.  
Numerek 3 też mi się podoba!
kryscha

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
moj wybor
« Odpowiedź #25 dnia: 21 Grudnia 2005, 21:24 »
Cytat: "klaudia"
moim skromnym zdaniem moinia Twoja suknia jest jedna z piekniejszych jak ogladam


a dziękuję..

właśnie tak było.. ta albo żadna inna  :roll:

no daynaher.. masz onad czym mysleć.. a jutro zmienisz zdanie, bo cos inego przypadnie ci do gustu...  :mrgreen:
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"

Offline madziulek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 4486
  • Płeć: Kobieta
moj wybor
« Odpowiedź #26 dnia: 22 Grudnia 2005, 07:34 »
Cytat: "Marta"
Daynaher naważniejsze, że to jest Twój typ i Twój wybór. :)

 Popierwm najważniejsze ze czujesz się wyjątkowo :)
Kuba 2007
Szymon 2010

Daynaher
  • Gość
moj wybor
« Odpowiedź #27 dnia: 22 Grudnia 2005, 14:45 »
Cytat: "monia"
no daynaher.. masz onad czym mysleć.. a jutro zmienisz zdanie, bo cos inego przypadnie ci do gustu..



juz nie musze myslec bo suknia nr JEDEN zamowiona - czulam sie w niej jak w drugiej skorze, jest ponadczasowa, prosta a zarazem taka niesamowita

Mona Twoja persja sliczna ale obawiam sie ze za te 8 misiecy nie bedzie juz robic takiego wrazenia, bo coraz wiecej takich podrobek jest

Offline dziubasek

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 17066
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: .:25.08.2006:.
moj wybor
« Odpowiedź #28 dnia: 22 Grudnia 2005, 17:04 »
Cytat: "Daynaher"
czulam sie w niej jak w drugiej skorze, jest ponadczasowa, prosta a zarazem taka niesamowita


Jeśli się czułaś w tej sukni świetnie to na pewno będziesz w niej rewelacyjnie wyglądać!!  Nie zapomnij porobić więcej fotek przy następnych przymiarkach :)

Offline monia

  • złośliwy skorpionek :)
  • Global Moderator
  • Chuck Norris
  • *****
  • Wiadomości: 12228
  • data ślubu: 04.06.2005
moj wybor
« Odpowiedź #29 dnia: 22 Grudnia 2005, 22:47 »
jak skóra to bier i nawet nie medytuj... :mrgreen:
przyjaciel gdy powiesz "zabiłem", odpowie "gdzie go zakopiemy"