Autor Wątek: Witam wszystkich:)  (Przeczytany 3275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline karolina8027

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20 wrzesień 2008
Witam wszystkich:)
« dnia: 17 Czerwca 2008, 23:15 »
Trafiłam na wasze forum dosłownie przez przypadek i mam nadzieje ze mmilo spedze tu czas przed ślubem i po ślubbie również, pozdrawiam wszystkich serdecznie !!!

Offline missmax

  • entuzjasta
  • ******
  • Wiadomości: 607
  • Płeć: Kobieta
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Czerwca 2008, 23:22 »
czesc  :hello:

Offline mag
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 331
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 06.06.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Czerwca 2008, 14:25 »
Witam  :hello:

Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13433
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Czerwca 2008, 14:32 »
a witamy,witamy;-))))))



Offline karolina8027

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20 wrzesień 2008
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Czerwca 2008, 18:04 »
Wiecie. . . chyba zaczynam sie pomalutku stresować tym slubem, w sumie to jeszcze 3 miesiace. . . wiec troszke czasu zostalo, ale chyba niezla nerwowka bedzie:)

Offline mag
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 331
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 06.06.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Czerwca 2008, 18:35 »
zleci migiem ;) nawet nie zdążysz się nadenerwować ;) 
mądrala ze mnie, co? ja to mam jeszcze kupę czasu;)

Offline karolina8027

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20 wrzesień 2008
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Czerwca 2008, 18:48 »
No właśnie zleci i to szybko. . .  a jeszcze wymyśliłam sobie że musze do wesela schudnąć:) a tak mi sie nie chce nic robić w tym kierunku. . .

Offline mag
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 331
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 06.06.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Czerwca 2008, 18:55 »
ze zdjęcia nie wynika żeby było gdzieś czegoś za dużo ;) zresztą wydaje mi się że nie będziesz musiała wiele w tym kierunku robić, bo chyba te nerwy (o ile będą ;) ) zrobią swoje ;)

Offline karolina8027

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20 wrzesień 2008
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #8 dnia: 19 Czerwca 2008, 19:05 »
Kupiłam już suknię i jest dopasowana, teraz zastanawiam sie czy dobrze zrobiłam :) ale nic moze jakos sie uda zrzucic 5 kg,no moze 3kg.  A Ty rozgladałaś sie już za sukniami. . .  wiem ze masz jeszcze duzo czasu, ale zawsze popatrzec mozna.  ja i tak dosyc wczesnie kupiłam bo na poczatku maja - przynajmniej jedno mam juz z glowy, ale powiem ze nie ma jak przyjemnosc przymierzania sukien slubnych :skacza:

Offline mag
  • bywalec
  • ****
  • Wiadomości: 331
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 06.06.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Czerwca 2008, 08:59 »
nie, jeszcze się nie rozglądałam za niczym. . nawet nie wiem czego chce. . i w sumie już się nie mogę doczekać tego przymierzania ;)
poza tym widzisz. . . nie przejmuj się odchudzaniem, te parę gramów samo się zgubi ;)

Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13433
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Czerwca 2008, 15:40 »
ja się boję tego przymerzania sukienek,wiem że sa ich ogromne ilości,a czym więcej się przymierza tym wybór trudniejszy;-(((jeden plus jak dla mnie-ja niebędę miała zbyt duzo czasu na wybredzanie,mieszkam zagranicą,także jak będe na urlopie w listopadzie to tylko sobie popatzrę i rozeznam sie gdzie warto zajrzeć,a następnym razem(marzec)juz musze kupić!!!mam nadzieję że sie wsio uda;-)))



Offline seendi
  • zakochani....zaczarowani..
  • użytkownik
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 12.09.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Czerwca 2008, 15:49 »
 :hello: witaj na forum  ;D

Offline karolina8027

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20 wrzesień 2008
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Czerwca 2008, 00:51 »
Daruda wiesz ja najpierw przegladalam suknie na necie :) wiedzialam co mi sie podoba i czego szukać. . . :) takich modeli u mnie bylo moze 3 wiec mialam mały problem z wyborem.  szczerze mowiac i tak przymierzalam rożne fasony sukien ale tylko po to zeby upewniec sie ze w tej wlasnie czuje sie najlepiej. 
Wiesz tych sukien jest tak strasznie duzo. . . ale wybieralismy z moim T.  i razem zdecydowalismy sie na  wlasnie tą.

Offline Daruda

  • Chuck Norris
  • ********
  • Wiadomości: 13433
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20.06.2009
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Czerwca 2008, 14:04 »
no właśnie odnośnie neta,to ja tez mam kilka sukienek takich wiesz faworytek,no ale boję się że akurat takich niebędzie w salonach,gdzie bedę zaglądać,wiem że ich jest mnóstwo,ale jak sie tak bardzo napalę to co???niewiem jak to jest,czy salon np z Bydgoszczy może mi sprowadzić jakąś sukienkę z innego miasta,no a co bedzie jak mi sprowadzi a cos mi będzie nietak(nie tak jak na modelce???)



Offline karolina8027

  • nowicjusz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Płeć: Kobieta
  • data ślubu: 20 wrzesień 2008
Odp: Witam wszystkich:)
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Czerwca 2008, 22:26 »
Wiesz cio nie przejmuj sie takimi rzeczami, sadze ze napewno cos wybierzesz !!! poza tym tych modeli w miastach jest tak duuuuuZZZZZoooo a Bydgoszcz  jest wieksza niz Kielce ( mam tam kolezankee - moze znasz:)) wiec z pewnoscia cos wybiezesz. . .  ibedzie tak jak sobei wymyslilas i zaplanowalas.   A nawet powiem Ci ze jak masz klasyczny rozmiar 38 to mozesz sobie kupic suknie z salonu + jakis fajny upust i bedziesz wiedziec jak wygladasz w niej:).