e-wesele.pl
regionalne => Kujawsko - Pomorskie => Wątek zaczęty przez: mańka w 14 Sierpnia 2007, 23:54
-
Witam! Myślę o założeniu firmy, która pomagałaby w organizowaniu uroczystości ślubnych i weselnych. Czyli wyręczała Państwa Młodych i zapewne połowę ich rodziny ;) w sprawach organizacyjnych. To znaczy, rezerwacja odpowiedniej sali, przystrojenie, catering, alkohol, muzyka, samochód, kwiaty + kościół, fotograf, filmowanie, tort, zaproszenia, stroje, fryzjer itp. . . Oczywiście wszystko po wsześniejszym ustaleniu preferencji przyszłych małżonków. Wiem ile nerwów i czasu kosztuje przygotowanie takiej uroczystości. Firma oczywiście poleca i proponuje sprawdzone sale, muzyków itp, negocjuje ceny, uzyskuje rabaty i rezerwuje terminy.
Pozwalam sobie zadać Wam pytanie no bo komu jak nie Wam? :) Czy bylibyście skłonni zlecić przygotowanie swojej uroczystości takiej firmie? Dziękuję za wszelkie ospowiedzi i podpowiedzi. Pozdrawiam i zycze wszystkiego dobrego!!
-
czesc!
z checia bym zlecila... moze szukanie zespolu... ciasta, tortu, wyszukanie wiazanki slubnej , moze jeszcze pomoc w poszukaniu fryzjera i wizażystki ........ale to by bylo chyba wszystko.
z reszta poradzilabym sobie sama !
nawet wiecej.. ze wszystkim poradzilam sobie sama :) w koncu to raz w zyciu, wiec dla mnie te przygotowania to byla przyjemnosc. nie powiem, ze nie kosztuje to troszke nerwow, ale mysle ze sie oplacalo.
pomysl sie na pewno sprawdzi u osob bardzo zajetych, zabieganych... wiec radze jednak spobowac!