e-wesele.pl
ślub, ślub... => Formalności => Wątek zaczęty przez: sewanna w 5 Listopada 2015, 13:27
-
Witam mam pytanie czy dajecie zawiadomienia o ślubie do pracy i komu je wręczacie? Dyrektorowi czy może dać do kadr?Osobiście zapraszam kilka koleżanek z pracy ,którym dalam zaproszenia,ale wiem,że wypada powiadomić też dyrekcję i innych pracowników oficjalnie(bo i tak już wszyscy wiedzą)...tylko nie wiem komu to wręczyć?
-
Podbijam
-
Też się właśnie zastanawiam cóż począć...
-
Chcesz ich powiadomić o Ślubie, ale po co? Jak powiedziałaś, że już większość wie.. Czy są gościmi na Twoim Ślubie? Rozumiem, że pracujecie razem, ale....
-
Jesli chcesz , zeby przyszli na slub to faktycznie takie zawiadomienie mozna zostawic u kogos tam wyzej :) Lepiej jak dowiedzą sie od Ciebe, a nie z plotek :)
-
Witam.
U mnie w pracy jest w sumie to już nawet tradycja można powiedzieć, że młodzi zapraszają na poczęstunek jeszcze przed weselem. W pracy wcześniej zwykle jest zbiórka na prezent i wtedy już mamy jedną bramę z głowy. :)
-
Już po ślubie a zawiadomienie dałam dyrektorce.Ktoś pytał po co? cóż tak jest chyba grzecznie i wypada dać coś oficjalnie oprócz mówienia.Szczególnie,że póżniej wszyscy złozyli się na upominek i delegację wysłali do koscioła.Po ślube ja zaniosłam do pracy torty w podziękowaniu i tak było dobrze ;-)
-
Myślę że zachowałaś się ok, a oni jeszcze lepiej. Szczęścia życzymy :)
-
dobrze zrobiłaś... powszechnie przyjęte jest że zawiadomienie (a to nie zaproszenie) daje się dyrektorowi albo szefowi... wtedy z pracy na ślub lub na kilka godz wesela przychodzi delegacja...
-
Ja daję zawiadomienie dyrekcji, wszyscy u nas tak robią. Ona później wiesza je na takiej naszej wspólnej tablicy.