e-wesele.pl
regionalne => Śląskie => Wątek zaczęty przez: pativiki w 3 Listopada 2010, 10:40
-
Hej Forumki :):) Tak się zastanawiam, bo widziałam umowę przedwstępną i coś mi się nie widzi.... chciałam się Was poradzić na jaki czas przed weselem podawałyście ostateczną ilość gości ? I czy na przykład jeśli było mniej niż podaliście to płaciliście za nieobecnych ? Dajcie znać jak to wygląda u innych.
-
My we wstępnej umowie podawalismy przyblizoną liczbe gosci. Potem ją wielkortnie modyfikowaliśmy :) Zaprosiliśmy znacznie więcej gosci niz przewidywalismy, ale z uwagi na odległosci sporo z nich odmówiło. W rezultacie ostateczna liczba była mniejsza niż podaliśmy do umowy. Na ok. 1,5 tyg. wczesniej zgłaszaliśmy w lokolu faktyczną liczbę zdeklarowanych osób. Płaciliśmy za taką ilośc jaka przybyła.
-
U nas było podobnie-pierwsza umowa +/- ilość osób, tydzień przed weselem podaliśmy ostateczną liczbę gości podpisując ostatnią umowę i płaciliśmy dokładnie tyle ile wyszło całych porcji i połówek.
-
2 dni przed
-
my na umowie mamy zaznaczone:
- przewidywaną ilość osób (60) i dostosowaną do tego minimalną cene/os. (sala jest przeznaczona na większe wesela),
- ostateczne menu i ilość osób mamy ustalać miesiąc przed weselem
- za nieobecnych (jeśli będzie mniej niż pierwotne 60) płacimy 50zł/os.
już wiemy że będzie ciut więcej osób wiec nie ma się czym przejmować
moja kuzynka która miała wesele w tym roku w Impresji płaciła pełną kwotę za nieobecnych ale ilość i menu podawała tydzień przed weselem